Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#565233 Για ένοχο υποψιάζομαι τον δείκτη ιξώδους που είναι πολύ υψηλός. Το ιξώδες στους 100C είναι normal στα total.
Την επόμενη φορά θα μπεί μάλλον το Selenia WR Forward 0W-30
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#565417 ίσως κάνω μια μίξη 50/50 motul 300V 0w20 και 5w30 για να πετύχω το σωστό ιξώδες και HTHS .
Θα σπάσω και λίγη πλάκα με τις φάτσες στο συνεργείο της toyota :lol:
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#583765 Better oil additives could prolong life of your vehicle's engine: study

The research showed that calcium-based dispersants that are added to almost all oils become abrasive , they interact with soot in your engine's crankcase.

"The soot by itself is actually lubricious because ... it's basically little nanoparticles of carbon which under normal circumstances would actually be lubricious," Aswath said. "But when you have this calcium phosphate particles embedded in them they actually become much more abrasive."

https://www.cbc.ca/news/canada/saskatoo ... -1.5143127
Άβαταρ μέλους
By 224v
#591069 Γιατί είναι λάθος να συμπληρώνουμε λάδι, συνεχώς αντί να αλλάζουμε όλο το λάδι με νεο?
Μου είπαν ότι έτσι θα καίει λάδι συνεχώς και δεν θα μπορώ να υπολογίσω πραγματικά ποσό λάδι καίει στα 1000 χλμ πχ.

.
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#599057 Εκανα μια χαζομάρα την οποία δεν πρόσεξα. Παρήγγειλα 6 λτ λάδι για το αμάξι Fuchs 5W-40 Longlife MB229.5 Προδιαγραφές. Η γκάφα έγινε ότι στο 5λτ δεν πρόσεξα να γράφει Long life οπότε οι προδιαγραφές είναι ΜΒ229.3 (15.000χλμ) ενω το μονόλιτρο έχει τις ΜΒ 229.5 προδιαγραφές και γράφει απεξω Long life. Του πούστη δε νομίζω να υπάρχει θέμα ή υπάρχει? :hmmm: Τώρα και να μην κάνω το σέρβις στα 25.000χλμ δεν πειράζει :shifty:
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#599075 εκτός από MB , ποιες άλλες προδιαγραφές έχει ?? βάλε λινκ.
Κανόνας είναι οτι long life σημαίνει 5w30 και 0w30 . υπάρχουν βέβαια και 5w40 LL αλλά είναι λίγα, από όσο θυμάμαι.