g8777 έγραψε:αυτοκρατορία κι έτσι, δεν χρωστάμε-μας χρωστάτε
Το ζητημα με τους χλεμπονιαρηδες σε 7 λεξεις.
Για να επεκτείνω τη σύγκριση με τη διαπραγματευτική δεινότητα της ΠΦΑ, οι δικοί μας τουλάχιστον προσπαθούσαν να λύσουν ένα υπαρκτό πρόβλημα και είχαν ένα συγκεκριμένο επιθυμητό αποτέλεσμα (έστω κι αν αποδείχτηκε ανέφικτο). Τα κοινά στοιχεία είναι ότι και οι 2 υπερεκτίμησαν τη θέση τους (και ότι οργανωτικά ήταν amateur hour). Εδώ πέρα, και πριν και μετά το δημοψήφισμα (ακόμα και τώρα ) ακούς πολιτικούς, φιλοbrexit ΜΜΕ και απλό κόσμο να λένε "είμαστε η μεγαλύτερη αγορά για γερμανικά αυτοκίνητα, οπότε οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες θα τραβήξουν το αυτί της μανταΜέρκελ και αυτή θα έρθει με την ουρά στα σκέλια και θα υπογράψει ό,τι θέλουμε". Η πραγματικότητα βγήκε κάπως διαφορετική πάντως: German industry to UK: We won’t undermine single market over Brexit.
Αντίθετα, το ζόρι το τραβάνε οι εδώ αυτοκινητοβιομηχανίες. Αυτό το άρθρο είναι κάπως μακροσκελές αλλά περιγράφει το πρόβλημα της Nissan, και προφανώς η κατάσταση είναι η ίδια και για τους άλλους.
Will Nissan stay once Britain leaves? How one factory explains the Brexit business dilemma
kubiak έγραψε:Και μετά λέμε για εμάς ρε μλκ, ΛΕΜΕ ΓΙΑ ΕΜΑΣ... :INFINITE_FACEPALM:
Άνετα όμως...
Πίσω στα εσωκομματικά πάντως, χτες αποκλείστηκε ο Rory Stewart και σήμερα ο Sajid Javid. Ο Johnson παραμένει πρώτος με μεγάλη διαφορά (και μάλιστα έπαιξαν παιχνίδια τακτικής όπου υποστηρικτές του 'δάνεισαν' ψήφους σε άλλους προκειμένου να μείνουν αυτοί που δεν αποτελούν απειλή γι αυτόν). Οι άλλοι 2 (Gove, Hunt) είναι πολύ κοντά μεταξύ τους, κι απόψε θα μείνει ένας από αυτούς.
Ο Ζορζ είναι γενικά ωραίος, εδώ όμως είναι ακριβώς όπως το έγραψες, επικός...