Όπως πάει κάτι τέτοιο θα παιχτεί και φέτος.
Το θυμάμαι από την αναστάτωση και την ανησυχία που προκλήθηκε μεταξύ των οπαδών για το μέλλον του αθλήματος.
mikeerfol έγραψε:Bayern7 έγραψε:
Ισως και πρωτάθλημα. Οχι μονο αγώνα.
Όλο το 2004;
Τότε κερδίζαμε.
Πέρα από την πλάκα βέβαια, ναι ως προς τον πρώτο ήταν το ίδιο βαρετό (και το 2002 και το 2004), αλλά ειδικά το 2004 βλέπαμε ωραίες μάχες στους πίσω από την Φερράρι.
Φέτος δεν έχουμε ούτε αυτό. Ξέρεις το 1-5 σε κάθε αγώνα και περιμένεις να δεις αν θα κάνει κάποια οδηγική παπαριά ένας από τους οδηγούς της φερραρι, ή αν θα του σκατώσουν την στρατηγική και τον περάσει ο Μαξ.
Οι πιο πίσω ομάδες δε, είναι τραγικές.
Δεν έχω καλή μνήμη αλλά υπήρξε ποτέ πρωτάθλημα που οι 5 πρώτοι ήταν τόοοοοοσο μπροστά ΣΥΝΕΧΕΙΑ από τους υπόλοιπους.
Μιλάμε για φάση που ο 5ος (είτε είναι ο Μαξ, είτε κάποιο από τα Φερράρι που κάνει κακό αγώνα) είναι μονίμως +40σεξ από τον επόμενο.
Εναλλακτικά, συνήθως έχει και αγώνα World Superbikes μαζί με Formula 1 και τελευταία ακόμη και εκεί έχει μπόλικο ανταγωνισμό (από την στιγμή που ο Bautista με την Ducati δεν αποφεύγει τα λάθη...).
Bayern7 έγραψε:
Ισως και πρωτάθλημα. Οχι μονο αγώνα.
GP Γαλλίας: Ούτε το πανηγυρίζουν πλέον!
......είναι λογικό πως στη F1 χρειάζεται επειγόντως μια δράση ώστε να προκληθεί ενδιαφέρον.
Π.χ. θα μπορούσαν να δώσουν μια υποχρεωτική άδεια στο Χάμιλτον για το υπόλοιπο του καλοκαιριού: Αυτό το διάστημα έχουμε 4 αγώνες σε Αυστρία (30/6), Βρετανία (14/7), Γερμανία 28/7 και Ουγγαρία 4/8. Δεδομένου ότι ο Μπότας είναι στην ίδια ομάδα ας δούμε τι θα μπορούσε να κάνει ο Φέτελ. Η διαφορά τους είναι στους 76 βαθμούς και σε τέσσερις αγώνες το άριστα είναι οι 104 βαθμοί. Δε θα κατάφερνε ο Λεκλέρκ να πάρει προβάδισμα σε κάποιον έναντι του Γερμανού;
Προσωπικά πιστεύω πως ακόμη κι αν λείψουν οι Χάμιλτον-Μπότας το υπόλοιπο του καλοκαιριού δύσκολα θα χάσει το προβάδισμα στη βαθμολογία η Mercedes. Ακόμη δε κι αν το χάσει οριακά, είναι βέβαιο πως θα το ανακτήσει αμέσως μετά.
Αρνούμαι να δω ως μήνυμα ελπίδας την αναβαθμισμένη απόδοση των McLaren Renault και Renault. Δε θεωρώ πως αν αλλάξει ο Γκασλί που αποδεικνύεται περίτρανα λάθος επιλογή για τη Red Bull μπορεί να κάνει δώσει ενδιαφέρον στο πρωτάθλημα η παρουσία ενός άλλου οδηγού στους Ταύρους.
Ίσως μια επιλογή θα ήταν να βάψουν ασημί το Ferrari στα χρώματα της Mercedes και να βάλουν το Χάμιλτον ν’ αγωνιστεί με την SF90. Αν όμως κερδίσει και μ’ αυτή; Τρομακτική σκέψη! Πάντως πιστεύω θα συμφωνήσετε ότι κάτι πρέπει να γίνει.
Ρε Μπαγιερ. ΡΕ ΜΠΑΓΙΕΡ .