Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By gianik
#588657 είναι πιθανό όμως και να μην λειτουργεί...
διάβασε την ιστορία μου , πριν 1 μήνα σε αυτό το τοπικό...
Μου ήρθε σε 4 μέρες από Γερμανία αλλά το track number μου το έδειχνε ακούνητο και είχα ταράξει τον πωλητή στα μυνήματα.. :lol:
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#588658 Οποτε ξεκινας απο 'δω:

https://tools.usps.com/go/TrackConfirmA ... 0356634270

Απο οτι καταλαβαινω ο τυπος συσχετισε το δεμα σου με το ταδε voucher αλλα δεν το εχουν παραλαβει ακομα απο τη μεταφορικη εταιρια...

Και σε καποια φαση (μετα απο 1-2 εβδομαδες λογικα) βαζεις το tracking number (UPAAB000000356634270) εδω και συνεχιζεις το ψαξιμο:

https://www.elta-courier.gr/search
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
mirage έγραψε:O πωλητής ειναι Αγγλία το USPS που κολλάει;
Δοκίμασε αυτο
https://m.17track.net/en

Οπς! Εχεις δικιο φιλε!

Αλλα αυτο που ειπα μου εχει τυχει με πολλες εταιριες. Μεχρι καποια φαση το tracking number παιζει απο το site του εξωτερικου και με το που μπαινει Ελλαδα το αναλαμβανουν τα ΕΛΤΑ και πλεον το ιδιο tracking number παιζει στο Ελληνικο site.
Άβαταρ μέλους
By fokion
#589093 Οκ!! Θα.... ενημερωσω!
προς το παρόν δειχνει να "κινείται"....

Κατα ενα φιλο που λεει οτι εχει πιο πολυ εμπειρία μου ειπε οτι πιθανον............ το ξεχασε!!!! και με το μηνημα μου το θυμηθηκε Παιζει??
Άβαταρ μέλους
By dekouk
#589947 Ερώτηση για online απάτες... Σε αγγελία που έβαλα xe για ένα Παλαιό ψυγείο τιμή 200€ μου ήρθε emai από υποψήφιο αγοραστή στα αγγλικά. Έχει επισήμανση στο sight για απάτες σε απάντηση για αγγελία στα αγγλικά.
Μου ήρθε η παρακάτω απάντηση.

Γενικά ποια είναι η κομπίνα για να πάρουν λεφτά?

Η απάντηση παρακάτω,μιλάμε για εντοιχιζόμενο ψυγείο αξίας 150-200€ max.!

Hello thanks for getting back to me, i am currently at sea at the moment as i am working in a Vessel company and Currently employed at TMS Bulkers Ltd, so due to the nature of my work, phone calls making and visiting of website are restricted but i squeezed out time to check this advert and send you an email regarding it. I'll have to arrange for a pickup agent from the shipping company ( Shipper ) who will be coming to check and pick it up as soon as the payment is made and i'll like to pay you through paypal online payment it is secure and convenient, and i believe this transaction is based on trust. so kindly get back to me with the details for the payment ...waiting for your soonest Reply.. pls get back to me with the details below

1.Your PayPal Full Name

2.Your Paypal E-mail address.

3. Last price 

4. Located address

5. mobile number.

Thank you

< Note >
Άβαταρ μέλους
By bill33
#589951 Χοντρικά: Θα σου στείλει και καλά πιο πολλά για να πληρώσεις την μεταφορική.Θα σου παρουσιάσει ψεύτικο χαρτί απο το paypal και μετά θα σου λέει πληρωσε στον τάδε τόσα για την μεταφορά.Αν δεν το κάνεις θα επικοινωνήσει η τράπεζα και καλά και θα σε απειλεί με φυλακή κλπ. Μην ασχολείσαι παραπάνω,χάνεις τον χρόνο σου.Ουτε τι θέλει να αγοράσει δεν αναφέρει στην απαντηση του. https://www.insomnia.gr/forums/topic/49 ... %B7%CF%82/
Άβαταρ μέλους
By dekouk
#589955 Ευχαριστώ! Όντως είναι απάντηση που μάλλον τη στέλνει σε πολλές αγγελίες κ οποίος τσιμπήσει....

< Note >
Άβαταρ μέλους
By dekouk
dekouk έγραψε:Ερώτηση για online απάτες... Σε αγγελία που έβαλα xe για ένα Παλαιό ψυγείο τιμή 200€ μου ήρθε emai από υποψήφιο αγοραστή στα αγγλικά. Έχει επισήμανση στο sight για απάτες σε απάντηση για αγγελία στα αγγλικά.
Μου ήρθε η παρακάτω απάντηση.

Γενικά ποια είναι η κομπίνα για να πάρουν λεφτά?

Η απάντηση παρακάτω,μιλάμε για εντοιχιζόμενο ψυγείο αξίας 150-200€ max.!

Hello thanks for getting back to me, i am currently at sea at the moment as i am working in a Vessel company and Currently employed at TMS Bulkers Ltd, so due to the nature of my work, phone calls making and visiting of website are restricted but i squeezed out time to check this advert and send you an email regarding it. I'll have to arrange for a pickup agent from the shipping company ( Shipper ) who will be coming to check and pick it up as soon as the payment is made and i'll like to pay you through paypal online payment it is secure and convenient, and i believe this transaction is based on trust. so kindly get back to me with the details for the payment ...waiting for your soonest Reply.. pls get back to me with the details below

1.Your PayPal Full Name

2.Your Paypal E-mail address.

3. Last price 

4. Located address

5. mobile number.

Thank you

< Note >
Σε διάθεση τρολαρίσματος εγώ απαντώ.

Eyxaristo giant tin apantisi.  I timi eisai-to-tairi-moy pleon- 500€. 

An endiafereste parakalo enimeroste me. 

Η τιμή της αγγελίας ήταν 200€ !!!

Η απάντηση...

Yes I agree with the price, so reply back with the required details so that I can arrange to send the payment to your PayPal account

Κ κάπου εδώ θα σταματήσω!
Απίστευτο θράσος......

< Note >
Άβαταρ μέλους
By drdino
#590044 Εγώ θα το συνέχιζα όσα πάει, χρόνος με εσένα = λιγότερος χρόνος με κάποιον πιο ευάλωτο που μπορεί να το πιστέψει.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#590046 Εγώ έχω λάβει προσφορά απο τον Μπαφετ 2,5μυρια και μου έχουν στείλει και μια κάρτα με 1,5μυριο.Τι να τα κάνω ρε παιδιά τόσα λεφτά;

Κώδικας: Επιλογή όλωνMy name is Mr. Warren E. Buffett an American business magnate, investor and philanthropist. am the most successful investor in the world. I believe strongly in‘giving while living’ I had one idea that never changed in my mind ? that you should use your wealth to help people and i have decided to give {$2,500,000.00} Two Million Five Hundred Thousand United Dollars, to randomly selected individuals worldwide.

On receipt of this email, you should count yourself as the lucky individual. Your email address was chosen online while searching at random. Kindly get back to me at your earliest convenience , so I know your email address is valid. ( warrenbuff02@aol.com σσ υπάρχει ακόμα η  αολ; )Email me
Thank you for accepting our offer, we are indeed grateful You Can Google my name for more information: Warren Buffett .

God bless you.
Mr Warren E Buffett Billionaire investor

Κώδικας: Επιλογή όλωνATTN: PAYMENT NOTIFICATION!

I wish to bring this good news message to you that currently your
payment (ATM VISA CARD) valued your inheritance,compensation funds of
$1.7M and it was registered with DHL and i have paid the courier
charges and the delivery of your ATM CARD.I paid it because the ATM
CARD worth USD $1.7M has less than Four weeks and four days to expire
and when it expires the money will go into Government reserve. With
that I decided to help you pay the money so that the ATM CARD will not
expire, because I know that  when you get your ATM CARD definitely you
must compensate me.

Now your ATM CARD has been deposited with DHL Global Express company
for delivery so I want you to contact DHL Global Express company with
your Full Contact information so that they can deliver your ATM CARD
to your designated address without any delay.

Your Full Name:.........
Home Address:...........
Phone Number:...........

Like I stated earlier, the delivery charges has been paid but i did
not pay their official keeping fees since they refused. Reasons for
their refusal are because they do not know when you are going to
contact them. They told me that their keeping fee is $50 per day and i
deposited it Yesterday been 06/18/2019.Below is their Contact
information,

Contact Person: Mr James turgot
Email: mrjamesturrgot@gmail.com
DHL Delivery Service

Try to contact them as soon as possible to avoid mistake on the
delivery. I gave them your delivering address but you have to
reconfirm it to them again to avoid any mistake in the delivering
including with your ID or Picture.Hoping to hear from you as soon as
you receive the package box contains US$1.7MILLION .Mr James turgot
DHL Global Express company How you Can Send to Them There Official
Security Keeping Fees Witch Is Only $50 which is per day.Contact Today
to avoid increase of their keeping fees and let me know once you
receive your ATM CARD.

Ms Annabelle Cardinal
General Payment Contractor of Federal
Government Of Africa
YOUR ATM CARD IS READY TO PICK UP

Εχουν πάει αυτόματα στο σπαμ.
Άβαταρ μέλους
By fokion
#590080 επανερχομαι.
1 μηνας απο αγγλια ειναι λογικό? - θα παραδοθει λεει η UPS που το εχει τωρα 25/6.... ( ημερ. πληρωμης 30/5)
ενα μπλοουερ για το λαπτοπ απο Γαλλια ηρθε σε 10 μερες........ ( εννοειται ο πωλητης πηρε 5 αστερια και ευχαριστηριο )
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#590090 Παρήγγειλα ένα φωτιστικό από Κίνα (Gearbest) και οι μπαγάσηδες έχουν βρει νέο τρόπο να στέλνουν τέτοια δέματα. Έρχεται μέσω...τρένου! :help:
Φτάνει Γερμανία και εκεί γερμανοποιείται και εξευρωπαϊζεται αρκούντως και στέλνεται με φορτηγό Ελλάδα (μέσω Ιταλίας), για να έρθει στην πόρτα μας με UPS.
Προφανώς και πήρε πάνω από ένα μήνα η διαδικασία, αλλά αν κάποιος δεν βιάζεται, είναι μια χαρά γιατί έτσι μπορείς να αγοράσεις και μεγάλα αντικείμενα, όπως και τα διάφορα ηλεκτρικά πατίνια.
https://www.gearbest.com/pendant-light/ ... id=1433363
Το έχει και σε εξαιρετική τιμή τώρα (εγώ το πλήρωσα 30€ επιπλέον).