Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Stefan147
#589816 Παίζει να είναι και το χειρότερο χρώμα. Κρύβει οποιαδήποτε σχεδιαστική λεπτομέρεια. Πραγματικά απαράδεκτο χρώμα.

Άσχετο: η Seat έβγαλε ως αξεσουάρ την αεροτομή του Cupra R. 600 λίρες. :lipsealed: :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#589819 Ψηφίζω κόκκινο!
Υπέροχο!
Άβαταρ μέλους
By thanasisr16
#589821
Stefan147 έγραψε:Παίζει να είναι και το χειρότερο χρώμα. Κρύβει οποιαδήποτε σχεδιαστική λεπτομέρεια. Πραγματικά απαράδεκτο χρώμα.

Άσχετο: η Seat έβγαλε ως αξεσουάρ την αεροτομή του Cupra R. 600 λίρες. :lipsealed: :lipsealed:

Συμφωνώ αλλά η πλειοψηφία αυτό και το λευκό επιλέγει,αα τσάμπα πραμα δηλαδή :lol:
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#589829
red_monster έγραψε:
panos2171 έγραψε:
Miatakias έγραψε:Σκέφτεσαι να προβείς σε κάποια βελτίωση για να προλαβαίνεις αυτοκίνητα 15ετίας?


290 άλογα για 80% χρήση πόλης, εξ αρχής είχα κι εγώ την εντύπωση ότι επιλέχθηκε για μπορεί να κυνηγάει κάποια (συγκεκριμένα) πιο γρήγορα αυτοκίνητα... :whistlink:

Βέβαια από τη στιγμη που ξεφτυλίζει κάτι μαζντα των 150 αλόγων τα πιασε τα λεφτά του :shifty:


Μην μπερδεύεσαι, εμείς εδώ έχουμε και ΑΟ μέσα στην πόλη. Δεν είμαστε μόνο με χωματόδρομους :shifty:


Κάτι για σέατ έχεις να πεις; Θα σ έκανα ριπόρτ αλλα δεν εχω βρει το κουμπί.

4κίνητη έκδοση του λεόν υπαρχει;;;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By elteo
#589845 Report γιατί? Εγώ βλέπω από αλλού να ξεκινάει η ειρωνεία και η ξινίλα.
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#589849
Miatakias έγραψε:
4κίνητη έκδοση του λεόν υπαρχει;;;



Αν δεν κάνω λάθος το Seat Leon XPerience. Εκδοση station wagon του Leon στο στυλ του Octavia Scout, Audi Allroad κλπ.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#589877 Ναι αυτή και μόνο αυτή. Βγαίνει με τον 1.8. Tsi και νομίζω 2λιτρο diesel


Sent from my iPhone using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By gto250swb
#589896
Stefan147 έγραψε:Πολύ νορμάλ κατάσταση. Όσο ακριβώς είχα και στο Audi που είχε αρκετά μικρότερη τουρμπίνα που μάλιστα φημιζόταν για την ευστροφία της. Πχ μπορεί πολύ εύκολα να του ζητήσεις γκάζι με 5η και 60χαω και να νιώσεις ότι δε γίνεται τίποτα γιατί αρχίζει να γεμίζει 5η χωρίς κατέβασμα αλλά μόλις δεις κοντέρ είσαι 160+++. Το lag πάντως μπορείς να το μανιπιουλάρεις εάν έχεις όρεξη να παίξεις με τα paddles.

Να πω βέβαια ότι με το που ξεπέρασε τους 27-28 η θερμοκρασία ένιωσα αισθητή πτώση απόδοσης που δεν έχω νιώσει με άλλο σύγχρονο τουρμπάκι. Γενικώς το sweet spot του μοτέρ για απόδοση/κατανάλωση είναι εκεί γύρω στους 18-23 βαθμούς. Εκεί ράβει.


Να πω μονο για το λαγκ οτι στα εκο και comfort mode ειναι ενοχλητικο. Οταν λοιπον εισαι σταματα ξεκινα ή ρολαρεις με 30χαω comfort mode τοτε η αποκριση στο γκαζι ειναι απαραδεκτη εως τραγικη, ειδικα αν εχεις συνηθισει ατμοσφαιρικο κινητηρα με καποια αξιοπρεπη αποδοση. Λογικα ομως η υστερηση ( στο κομφορτ παντα) ειναι περισσοτερο θεμα καλιμπραρισματος γκαζιου παρα τουρμπινας π.χ. το ρελαντι στο comfort ειναι δεν ειναι 800-900σαλ στο sport παει 1100σαλ. Στο κουπρα mode η αποκριση ειναι εως εθιστικη.

Υ.Γ. η δυναμη του μοτερ σε κανει και λιγο κανιβαλο στα ανοιχτα κομματια... πάντα μεχρι να συναντησεις κανα δεινοσαυρο τυπου rs4-6-7 ( που ευδοκιμουν στην γηραια αλβιωνα) και σε καταπιει. :lol:
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#589900 Αυτά τα Eco νομίζω είναι μόνον για φιγούρα και για να περνάει τα τεστ ρύπων. Εγώ το έχω πάντα στο Sport και στο Eco το έχω βάλει μόνον σε πολλή βροχή για να μην σπινιάρει αν παλαβό.
Φυσικά μιλάμε για 1.4 TSI με τα μισά άλογα από το Cupra.
Άβαταρ μέλους
By gto250swb
#589905
HighFidelity έγραψε:Αυτά τα Eco νομίζω είναι μόνον για φιγούρα και για να περνάει τα τεστ ρύπων. Εγώ το έχω πάντα στο Sport και στο Eco το έχω βάλει μόνον σε πολλή βροχή για να μην σπινιάρει αν παλαβό.
Φυσικά μιλάμε για 1.4 TSI με τα μισά άλογα από το Cupra.


και εμενα μουφα μου φαινεται, ασε που στην πολη βλεπω ετσι κι αλλιως 20-24mpg πιο πανω με τιποτα.
Άβαταρ μέλους
By Stefan147
#589935 Δεν έχω βάλει ποτέ eco. Νομίζω υπάρχει μόνο στο individual, δεν έχει ξεχωριστό mode.

Και το Cupra βέβαια βγαίνει 4κίνητο, αποκλειστικά σε ST, και από στάση φυσικά ράβει όπως τα S3, Κολφ R. Στην Αγγλία βάνουν και ΑΒΤ παράλληλο κανονικά με εγγύηση εάν το βάλεις από την παραγγελία και πάει 350hp (370 αρχικά αλλά έφαγε 20hp το wltp) και 0-100 κάνα 4.5". Πέτυχα ένα λευκό ST τις προάλλες στο Μακάρθουρ με Κρητικές πινακίδες και γυναίκα οδηγό.
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#590156 Η Cupra απέκτησε νέο κτήριο (θεωρώ πάντως πως καλό είναι να μείνει στο φόρουμ της Seat η είδηση και να μην φτιαχτεί χωριστό τοπικό, γιατί αν και ξεχωριστή μάρκα τυπικά, ουσιαστικά όλα της τα αυτοκίνητα βασίζονται σε Seat).
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kos ... ebsite-rss
Aυτό έγινε γνωστό από τον CEO της εταιρείας Wayne Griffiths, στη συνάντησή του με τους αντιπροσώπους της Cupra στο Λίβερπουλ. Δίπλα στο κεντρικά γραφεία της Seat, το νέο κτίριο πολλαπλών χρήσεων θα έχει στο κέντρο του τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, με 2.400 τ.μ. ανοικτού χώρου. Τα κεντρικά γραφεία της, των οποίων ο σχεδιασμός θυμίζει αγωνιστικό paddock, θα χωριστούν σε δύο ορόφους που θα φιλοξενήσουν τα τμήματα πωλήσεων, μάρκετινγκ, αγορών και οικονομικών. Μέσα σε ένα οικόπεδο 10.500 τ.μ. που περιβάλλεται από τη φύση, το νέο κτίριο θα διαθέτει ένα μεγάλο αίθριο και μια μεγάλη βεράντα για υπαίθριες εκδηλώσεις, σχεδιασμένο για να φιλοξενεί παρουσιάσεις μελλοντικών μοντέλων. Η κατασκευή του κτηρίου αναμένεται να ολοκληρωθεί φέτος και ο προγραμματισμός είναι να ανοίξει τις πόρτες του το 2020. Επιπλέον, η Cupra θα έχει επίσης ένα ειδικό χώρο στην Casa Seat, το νέο πολυλειτουργικό κτίριο της εταιρείας στην καρδιά της Βαρκελώνης.

Το δίκτυο διανομής της Cupra αποτελείται από ειδικά διαμορφωμένους χώρους που βρίσκονται σε επιλεγμένους αντιπροσώπους της SEAT. Η μάρκα αυτή τη στιγμή διαθέτει 222 Cupra Corners και θα ολοκληρώσει την υλοποίησή τους μέχρι το τέλος του έτους φτάνοντας τα 245, που αντιπροσωπεύουν το 20% του δικτύου της Seat. Η εταιρεία έχει εκπαιδεύσει περισσότερους από 240 Cupra Masters που είναι υπεύθυνοι για τη μετάδοση της εμπειρίας Cupra στους πελάτες. Η Cupra θα έχει επίσης σύντομα τα δικά της αποκλειστικά καταστήματα-ναυαρχίδες εκτός αντιπροσωπειών της Seat. Η εταιρεία αναζητά αυτή τη στιγμή τοποθεσίες σε περιοχές του Μονάχου, του Αμβούργου, της Βιέννης και της πόλης του Μεξικού για αυτό τον σκοπό



Αυτό με τους Cupra Masters είναι λίγο... :help: :help: :vava:
Τέσπα, αυτοί ξέρουν καλύτερα... :s_sorry
Άβαταρ μέλους
By Stefan147
#590180
Stefan147 έγραψε:Δεν έχω βάλει ποτέ eco. Νομίζω υπάρχει μόνο στο individual, δεν έχει ξεχωριστό mode.

Και το Cupra βέβαια βγαίνει 4κίνητο, αποκλειστικά σε ST, και από στάση φυσικά ράβει όπως τα S3, Κολφ R. Στην Αγγλία βάνουν και ΑΒΤ παράλληλο κανονικά με εγγύηση εάν το βάλεις από την παραγγελία και πάει 350hp (370 αρχικά αλλά έφαγε 20hp το wltp) και 0-100 κάνα 4.5". Πέτυχα ένα λευκό ST τις προάλλες στο Μακάρθουρ με Κρητικές πινακίδες και γυναίκα οδηγό.

Μιας και λέγαμε για το ST, σκάσανε Αγγλία τα πρώτα γι' αυτούς Cupra R ST ABT. Like κι ας είναι νεκροφόρα. Blackness grey το χρώμα και είναι αποκλειστικό στο R.

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#590187 Δεν φαίνονται οι φωτό, θέλει εγγραφή στο φόρουμ που τις φιλοξενεί.
Άβαταρ μέλους
By kouladi
#590279 Η εμπειρία cupra ποια είναι; :hmmm: