Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By g8777
#584758 Ουτε ειναι "αργο"

Βασικα δεν ειναι η δουλεια του να ειναι "γρηγορο". :iconcool:

Χρηστο εισαι φιλος μου να ξερεις. :inlove:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#584764 To 5008 είναι ένα 3008 με διαφορετικό πίσω μέρος. Μόνον πίσω από τον πίσω τροχό αλλάζει. Ίδια αίσθηση όγκου σου δίνει πάντως όταν είσαι μέσα.
Οι βασικές εκδόσεις είναι σίγουρα αργές, και προφανώς τέτοια προβλέπεται για το leasing.
Κάθε φορά που οδηγώ diesel χειροκίνητο πάντως εκπλήσσομαι με το πόσο χάλια είναι. Με αυτόματο κάπως αντέχεται.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#584774 Νομίζω υπερβάλεις λιγο στο τεράστιο αλλά ΟΚ.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#584794
Anonymous Founder έγραψε:To 5008 είναι ένα 3008 με διαφορετικό πίσω μέρος. Μόνον πίσω από τον πίσω τροχό αλλάζει. Ίδια αίσθηση όγκου σου δίνει πάντως όταν είσαι μέσα.
Οι βασικές εκδόσεις είναι σίγουρα αργές, και προφανώς τέτοια προβλέπεται για το leasing.
Κάθε φορά που οδηγώ diesel χειροκίνητο πάντως εκπλήσσομαι με το πόσο χάλια είναι. Με αυτόματο κάπως αντέχεται.
Εμένα πάλι, diesel για τέτοιο όγκο και χρήση μου φαίνεται ψιλοιδανικο...
Γιατί αν φορτώνεις πιτσιρίκια θα είσαι πάντα και παντού προβλεπόμενος (κι αν δεν φορτώνεις, γιατί να πάρεις κάτι τέτοιο) κι αν σκεφτείς ότι κουβαλάς πάντα 200-300 κιλά πάνω από το αντίστοιχο χατς και η αεροδυναμική είναι ΓΤΠΚ, το να πας σε βενζίνη είναι τραγικό για την τσέπη σου.
Αν είναι εταιρικό βέβαια και σου πληρώνουν τα καύσιμα, στα παπαρια σου, αλλά πολύ φοβάμαι ότι η επιλογή στα εταιρικά δεν θα είναι "άσε τον ΗΦ, μόνο σε όλη την εταιρεία, να πάρει βενζίνη να βγάζει γούστα" (και τι γούστα να βγάλει κανείς με suv εδώ που τα λέμε: οποιοδήποτε suv, ειδικά σε αυτήν την κατηγορία τιμής)

Επίσης στα μάτια μου το 3008 έχει ένα μεγάλο πλεονέκτημα : ενώ όλα τα suv / crossover / υπερυψωμένα της αγοράς είναι από μέτρια σε εμφάνιση μέχρι ΚΑΚΑΣΧΗΜΑ (όλα τα Citroën - DS, για παράδειγμα, ή τα Skoda ξέρω γω), ειδικά αυτό όχι μόνο βλέπεται, αλλά είναι και ομορφουλι. Γι αυτό κι έχει γαμηθει να πουλάει παρά το ότι είναι από ακριβό έως πολύ ακριβό.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#584795 Τα είπες όλα κολλητε.
Άβαταρ μέλους
By JBT
#585763 giulietta 2019 diesel κάτι

αν εξαιρέσεις το καλό στήσιμο που ας πούμε ότι έχει, αναρωτιέμαι πώς είναι δυνατόν να βγάζει οποιαδήποτε αυτοκινητοβιομηχανία τέτοιο προιόν εν έτη 2019 :help:

ακόμα κι αν εξαιρέσεις το κάθισμα που κοιτάζει προς τα αριστερά ή το προσκέφαλο που δεν ρυθμίζεται και σού σπάει τον σβέρκο κι άντε να εξαιρέσεις το γεγονός ότι δεν μπορείς να αφήσεις πουθενά ένα κινητό και δεν αναφέρομαι καν στην χειρότερη υλοποίηση έβερ του αυτόματου πιλότου αφού δεν γίνεται να τον απενεργοποιήσεις εάν δεν πατήσεις φρένο ή δεν σηκώσεις το χέρι από το τιμόνι...

αυτό το πράγμα με το ολόκληρο το ταμπλό που αντανακλάει σαν καθρέφτης είναι από τα άγραφα. όχι ότι τα υπόλοιπα δηλαδή καταπίνονται εύκολα.

RIP και δύσκολα να αναστηθεί τέτοιο πράγμα (και μάλλον δεν θα έπρεπε και να γίνει ποτέ)

:help:
Άβαταρ μέλους
By alexm
#585830 Nissan qasquai 1.3 140ps
Εκδοση n connecta look

Στην Πολωνία, έπεσε στα χέρια μου ως νοικιαρικο και έκανα γύρω στα 2000 χιλιόμετρα.

Εξωτερικά δεν χρειάζεται να πω κάτι, προσωπικά με αφήνει αδιάφορο.
Στο εσωτερικό, λόγω και καλής έκδοσης, το αμάξι είχε σχεδόν τα πάντα. Πανοραμική, navi, Android auto, αυτόματους καθρέφτες, φώτα κτλ κλτ.
Δεν είχε μόνο adaptive cruise, ψηφιακο καντράν και καμιά θύρα usb εκτός αυτής στο ντουλαπάκι του τεμπέλη.
Μικροπραγματα αλλά για τα 27.000 που έχει αρχική, πιστεύω οτι θα ταν καλό να τα χε.

Τεσπα, από επιδόσεις ήταν ικανοποιητικό, χωρίς να βάζει και φωτιά.
Όμως, η ποιότητα κύλισης ήταν εξαιρετική. Δεν καταλάβαινα τις ανωμαλίες του δρόμου, και πιστεύω ότι ήταν από τα δυνατότερα ατού.
Τα φρένα ήταν τραγικά σε αίσθηση.
Κατανάλωση, αρκετά καλή, γύρω στα 7-7,50 με τρία άτομα, ac, και σε αρκετά σημεία ταχύτητες στα 140-150.

Αυτό που με ξενέρωσε πλήρως ήταν το ότι ενώ ήταν αμάξι του 2/2019 με μόλις 3000 χιλιόμετρα, είχε πρόβλημα με τις τσιμουχες στη μια πόρτα και έμπαζε νερά, και γενικά δεν ακούω και πολύ καλά λόγια για την αξιοπιστία του.

Σε γενικές γραμμές καλό αμάξι, καταλαβαίνω γιατί είναι Best seller, αλλα δεν μπορώ να δεχτώ ότι είναι καλύτερο από ένα grandland x η ένα Kodiak η ateca.
Επίσης αν δεν έχεις ανάγκη τους χώρους του όλη την ώρα, ένα focus η golf μου φαίνονται πολύ πιο ολοκληρωμένα σαν πακέτα.


.
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
By GTS
#585840
mirage έγραψε:Νομίζω υπερβάλεις λιγο στο τεράστιο αλλά ΟΚ.


Φιλος εχει 2λιτρο ντηζελ Πεζω 308, αρκετα δυνατος κινητήρας, αλλα πρεπει συνεχως να αλλαζει ταχύτητες. Ευρος λειτουργιας στην Αθηνα είναι 2κ-3κ στροφες. Με αυτοματο είναι αδιαφορο αλλα με χειροκινητο δεν αντεχεται με τις συνεχες αλλαγες.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#585847 Γράφω για το μέγεθος του 3008 κανεις quote και μας λες για έναν φιλο σου που έχει 2λιτρο 308 diesel και το εύρος λειτουργίας του κινητήρα.
ΟΚ.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#585851 Τον ΧαιΦαι ηθελα να κουοταρω που ειπε ποσο χαλια είναι. Το μεγεθος είναι σχετικο, το 3008 για κεντρο Αθηνας και στενους δρομους επαρχιακών πολεων μπορεις να το πεις και τεραστιο.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#585852
alexm έγραψε:Όμως, η ποιότητα κύλισης ήταν εξαιρετική. Δεν καταλάβαινα τις ανωμαλίες του δρόμου, και πιστεύω ότι ήταν από τα δυνατότερα ατού.


Σε τεστ ντραιβ του ντιζελ προ facelift (ανηκε στον πωλητη) με 17κ χλμ ηταν τραγικο τοσο απο αποψη κυλισης οσο και θορυβου.

Αν προσθεσεις και την αμφιβολη αξιοπιστια του, απορω γιατι να μην στραφει κανεις στο αδελφο Kadjar. :hmmm:

alexm έγραψε:αλλα δεν μπορώ να δεχτώ ότι είναι καλύτερο από ένα grandland x


Ο,τι τραγικοτερο σε κιβωτιο ταχυτητων οδηγησα. Ασε την φτηνια του εσωτερικου για τα λεφτα που ζηταει.

alexm έγραψε:Επίσης αν δεν έχεις ανάγκη τους χώρους του όλη την ώρα, ένα focus η golf μου φαίνονται πολύ πιο ολοκληρωμένα σαν πακέτα.


Εχεις απολυτο δικιο, +1.
Άβαταρ μέλους
By alexm
#585853 Σύντροφε g ίσως να έχεις δίκαιο για την άνεση, αλλά βλέπω ότι και ο Matt από το carwow το αναφέρει σαν βελτίωση στο fl.
Παίζει βέβαια και να ταν οι πολωνικοι δρόμοι που το βοηθούσαν.

Για το grandland ακούω καλά σχόλια και στο παλιό φόρουμ και το χα μες το μυαλό μου ως 3008 αλλά με σήμα opel και ταμπλω άστρα.



.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#585956 Renault Clio 2019 για μια εβδομάδα στη Μινόρκα Ισπανίας. Με 12.000χλμ, μου άναψε και λαμπάκι για το πρώτο σέρβις (το έσβησα και τους το είπα). Έκανα λίγο πάνω από 400 χλμ σε καλό επαρχιακό, μέτριο επαρχιακό και λίγα χωριά.
(αναφέρω ότι είχα ξανανοικιάσει ίδιας γενιάς Clio, IV, πριν 2 χρόνια, τον Μάιο του 2017 και είχα σχολιάσει στο παρόν θέμα (link)
Οπότε εδώ θα ασχοληθώ κυρίως με τυχόν διαφορές.
Χρώμα μαύρο, μια χαρά, γενικά το Clio αυτό το βρίσω όμορφο. Έκδοση περίεργη με κινητήρα βενζίνης 1149cc και μόνον 54 άλογα. Δεν ήξερα ότι βγαίνει τόσο ψοφίμι. Βρήκα ότι η έκδοση αυτή του κινητήρα έβγαινε στο πρώτο Clio πριν από πάνω από 20 χρόνια, ίσως είναι ειδική νοικιάρικη έκδοση.
Αλλά είχε ηλεκτρικούς καθρέφτες, εμπρός ηλεκτρικά τζάμια (αλλά ούτε του οδηγού είχε αυτόματη λειτουργία), αυτόματο πιλότο/περιοριστή ταχύτητας (με άναμμα με κουμπί δίπλα στο χειρόφρενο, το βρήκα τη δεύτερη μέρα, δεν μου είχαν και εγχειρίδιο στο αυτοκίνητο), επιπλέον μοχλός για τα ηχητικά (ισχύουν όσα κακά είχα πει για αυτό παλιά), οθόνη αφής με πλοήγηση (δύσχρηστη αλλά δεν το έψαξα, το τηλέφωνό μου ήταν πιο εύχρηστο) και bluetooth. Το κλειδί ενσωματωμένο σε κάρτα που έβαζες σε μια θήκη και πάταγες κουμπί. Δεν είχε satrtstop (ούτε μου έλλειψε ούτε μου χρειάστηκε, 2 ή 3 φανάρια να μου έτυχαν, όλο κυκλικούς κόμβους είχαν με προτεραιότητα σε όποιον είναι μέσα). Ελαστικά 195/55-16 με Continental Eco contact 5 σε ζάντες αλουμινίου που αφήναν να φανούν ενοχλητικά τα πίσω ταμπούρα.
Ορατότητα, χώροι τα ίδια αν και δεν με ενόχλησε ο ουρανός μπροστά όπως είχα πει για το άλλο.
Πολύ θορυβώδεις οι υαλοκαθαριστήρες πάνω στο τζάμι, ίσως είχαν ξεραθεί.
Τα πλαστικά του που ήταν μαύρα μου φάνηκαν καλύτερα από του άλλου.
Σπαστικότατη η ασημί μπογια στο χείλος των οργάνων, αντανακλούσαν το φως είτε του ήλιου είτε του ημίφωτος κατευθείαν στα μάτια μου. Στο ημίφως αρχικά νόμιζα ότι είναι κάποια λειτουργία του ταμπλώ, ότι έχει φωτιζόμενο χείλος κλπ. Πραγματικά λάθος σχεδίαση με κριτήριο μόνον αισθητικό.
Ηχομόνωση προβληματική, θεωρώ απαράδεκτο να ακούγεται ο (μεγάλος) καθρέφτης τόσο πολύ με μόνο 80-90χλμ. Το είχα σχολιάσει και στο άλλο.
Τιμόνι πολύ ελαφρύ ακίνητο που βαραίνει τεχνητά ανάλογα με την ταχύτητα, αίσθηση μέτρια (όπως στα περισσότερα μέτρια ηλεκτρικά).
Εντυπωσιακό το εσωτερικό πλάτος, ο αγκώνας μου δεν έφτανε να ακουμπήσει καλά στο γείσο του παραθύρου.
Επιδόσεις χειρότερες από όσο φαντάζεται κάποιος με τους 54 ίππους.... Ή για να είμαι πιο δίκαιος το αυτοκίνητο επιταχύνει ανάλογα της ισχύος του, είναι και ελαφρύ αλλά είναι ενοχλητικά αντιαθλητικό με μπόλικη ροπή χαμηλά και απόλυτο θάνατο μετά τις 3500-4000 στροφές. Ό,τι έβγαζε το έβγαζε μέχρι εκεί, από εκεί και πάνω απλά έκανε φασαρία. Η όλη λειτουργία του κινητήρα με χάλασε τόσο που αναγκαστικά οδηγούσα χαλαρά. Κάπως έτσι είχα πει και για το άλλο κι ας ήταν δυνατότερο.
Οδική συμπεριφορά αδιάφορη μια και είχα κόψει φλέβες και δεν προσπαθούσα.
Το κιβώτιο αδιάφορο, μάλλον μέτριο και ασαφές και κάπως μακρύ, ευτυχώς γιατί αλλιώς θα άκουγα τον κινητήρα.
Με μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα στο οδικό δίκτυο τα 90 η ισχύς ήταν επαρκής αν και στις ελάχιστες προσπεράσεις που έκανα μου κακοφάνηκε.
Βέβαια με χαλαρή οδήγηση με ροπές και χαμηλές και σταθερές ταχύτητες πέτυχα κατανάλωση λιγότερο από 5,9λίτρα που πρέπει να είναι νέο προσωπικό μου ρεκόρ (μωτ περί τα 52).

Το αυτοκίνητο είναι μια χαρά για πόλη αλλά με αυτόν τον κινητήρα και έλλειψη ηχομόνωσης δεν κάνει για παραπάνω. Οπότε ισχύουν τα σχόλιά μου ότι εκτός του αισθητικού που τα πάει καλά υστερεί σε εξέλιξη, κινητήρα-κιβώτιο, ηχομόνωση. Τα Fiesta-208-Ibiza τα θεωρώ καλύτερες επιλογές.
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#589763 Renault Captur βενζινα, νοικιαρικο, Βενετια και γυρω πολεις.

Παιρνει χαμπαρι πανω απο τις 3000, σε ανηφορα παρκινγκ εσβησε με 1η και 2 ατομα και χρειαστηκε χειροφρενο για να ξεκινησει. Ξεκουραστο, το τιμονι ομως δεν λεει τιποτα. Κανει αρκετο θορυβο απο λαστιχα κλπ, ο κινητηρας δεν ακουγεται, εκτος και αν πιεσεις που κανει ενα περιεργο ηχο σαν καγκουρια πνιγμενη.
Μπορει να φταιει και ενα "eco" που επδιζε στο ταμπλω και δεν εψαξα να απενεργοποιησω ποτε.

Πολυ ωραια καθισματα, καλη στηριξη και ανετα, εσωτερικα δεν εδωσε εντυπωση οτι θα αντεξει, αν και προσεγμενο.