52160 στο κοντέρ, όντως έσπασα το προηγούμενο μέγιστο και αξιοποίηση διαθέσιμου ρεπώ με τον καλύτερο τρόπο. Ανάβαση στον Προφήτη Ηλία. Πρώτη σοβαρή δοκιμή των ελαστικών που τουλάχιστον στις ξερολιθιές δείχνουν ικανότατα και απροβλημάτιστα. Όλη η ανάβαση έγινε με ελάχιστη προσπάθεια.
Σαφώς "σιαγμένη" η αρχή της ανάβασης γιατί καταλήγουν όμβρια και τα νεροφαγώματα είχαν αποκτήσει διαστάσεις απαγορευτικές για κάθε όχημα. Ως ένα σημείο ανεβαίνουν αγροτικά γιατι στα μέσα της διαδρομής είναι βοσκοτόπι.
Λα στι χα ρες
Στο τελευταίο σαθρό κομματάκι, κατέβηκα απλά να απομακρύνω 3 4 κροκάλες
Προφητηλίας
Και κατάβαση
Συνοψίζοντας το έτος, πάρα πολύ ευχαριστημένος. Δεν είναι αμάξι έρωτας, αλλά οτι μπορεί να με πάει τυπικά "παντού" με ικανοποιεί απόλυτα. Κάποιοι μικροί τριγμοί που μπαίνουν στο μυαλό μου λόγω νεότητας αμαξιού (φρεσκαδούρα ειναι, δε θες να τρίζει) μου σπάζαν τα νεύρα, κυρίως γιατί ήταν χειμώνας κ ταξίδευα με κλειστά παράθυρα. Ψείρας mode on.
Ένα τρίξιμο είχα στο σημείο που κουμπώνουν τα πίσω καθίσματα στους μεντεσέδες που σε περιπτώσεις ανάβασης σε κακοτράχαλους δρόμους που τα υψομετρικά στα 4 άκρα δοκιμάζονται, εκεί ακουγόταν σαν ξεχαρβαλωμένο. Σπρέι γράσσου εδώ.
Ένα δεύτερο σημείο είναι στο τελείωμα του λεβιέ του μηχανισμού του σιδηρόδρομου στο κάθισμα συνοδηγού, που όταν κουνιόταν κάποιος επιβάτης καθήμενος ακουγόταν σαν να κουνιέσαι σε παλιό σουστοκρέβατο. Σπρέι γράσσου κ εδώ.
Ένα τρίτο σημείο είναι στο κάθισμα οδηγού που κάνει ένα θόρυβο εντελώς τυχαία (δε σχετίζεται με τους κραδασμούς του συνόλου), αυτό αισίως σταματάει όταν μετακινήσω το κάθισμα ελάχιστα.
Ένα τελευταίο που θυμίζει μετρητή γκάιγκερ από πίσω εντοπίστηκε από το μηχανισμό του υαλοκαθαριστήρα. Λύση, "μπούκωμα" με αφρολέξ μεταξύ του σημείου και της μοκέτας της 5ης πόρτας. Και ένα μικρό τριζάκι που ακούγεται μόνο εκτός δρόμου κάπου μέσα στο ταμπλώ που είναι αποτέλεσμα του κρατήρα που κατέστρεψε 2 λάστιχα με 65άρι προφίλ, οκ θα ζήσω με αυτό
Καλοκαίρι με ανοιχτά παράθυρα δεν ακούς τίποτα από αυτά πάντως. Τα αναφέρω αν έχετε παραπλήσιους θορύβους να ξέρετε που να κοιτάξτε.
Μηχανικά πλην ενός αμορτισέρ που ειχε παραδώσει το πνεύμα λογω αστοχίας υλικού, δεν με προβλημάτισε τίποτα.
4,98 λτ/100 μέση έτους, Elin Crystal 9/10 γεμίσματα, 3-4 φορές να έβαλα αντιμυκητιακό. Το λαμπάκι dpf δε το έχω δει ποτέ αναμμένο, αν κ σε 1 2 περιπτώσεις μόνο ένιωσα για λίγο τη λειτουργία του καθαρισμού (ένιωσα σα να μου φόρτωσαν ξαφνικά 200 κιλά βάρος) για περίπου 1-2 λεπτά. Το αυτόματο σύστημα μητρακάρεις, οκ city brake control, δεν το έχω δει να λειτουργεί (αχρείαστο να'ναι) εκτός από μια περίπτωση που παίζει να με πρόλαβε για 1 δεκατο του δευτερολέπτου.
Αυτή τη χρονιά, τα χιλιόμετρα θα είναι πιο ποιοτικά. Αποφασίστηκε, αμήν, η μετάθεσή μου Θεσ/νίκη στο εγγύς μέλλον και δε θα χρειάζομαι αμάξι πλέον για να πηγαίνω δουλειά.
Φόρτσα!
https://jimmuclarku.blogspot.com/