Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#586493 Μήπως πρέπει να τοποθετηθεί πιο πίσω; Μοιάζει πολύ μπροστά.
Πάντως βασικό να είναι όσο γίνεται οριζόντια για καλύτερη αεροδυναμική και θόρυβο.
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#586501 Κάπου στο βιβλιαράκι του αυτοκινήτου πρέπει να αναφέρει το ενδεχόμενο χρήσης μπαγκαζιέρας οροφής και τους περιορισμούς/απαγορεύσεις που ισχύουν...

Το ίδιο στο εγχειρίδιο της μπαγκαζιέρας που αγόρασες ή της μπαγκαζιέρας που προσφέρει ο κατασκευαστής ως έξτρα...

Π.χ, μέγιστο βάρος στην οροφή του αυτοκινήτου (ψηλώνει το κέντρο βάρους), μέγιστη ταχύτητα με μπαγκαζιέρα κλπ...
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#586507 κοιταξα το manual του αμαξιου και οντως λεει (σελιδα 255) οτι οι μπαρες στο 5008 πρεπει να τοποθετουνται στα σημαδια που εχουν οι διαμηκης μπαρες , οπως και εχω κανει στη φωτο παραπανω
το μεγιστο βαρος ειναι 80 κιλα, στο manual μπαγκαζιέρας λεει 75 Kgr μεγιστο (αμα βαλεις και το βαρος της ιδιας της μπαγκαζιερας μια η άλλη ερχεται)
Άβαταρ μέλους
By edmond
#586508 Σαφώς και πρέπει να δωθεί απαραίτητη προσοχή στα σπέκς της τριπλέτας μπάρες αυτοκινήτου-σχάρες-μπαγκαζιέρα, η πράξη όμως φέρνει τις επιθυμητές ισορροπίες.
Το δικό μου είναι ευτυχώς αρκούντως αθόρυβο, τόσο που μου κάνει εντύπωση. Μάλιστα κάνει πιο πολύ θόρυβο με σκέτες τις μπάρες οροφής παρά με τοποθετημένη και την μπαγκαζιέρα! Φυσικά απο αρχές Οκτώβρη μέχρι...όπου να' ναι, όλο το πακέτο είναι στην αποθήκη.
Kilo αν καταλαβαίνω καλά, οι μπάρες τοποθετούνται σε όποιο σημείο νά' ναι πάνω στις ράγες; Το ίδιο και η μπαγκαζιέρα πάνω στις μπάρες; Αν ναι, προσπάθησε να "ανοίξεις" λίγο την απόσταση μεταξύ των μπαρών, ειδικά η πίσω να πάει λίγο πιο πίσω και όλο το πακέτο να πάει 10cm πιο πίσω.
Άβαταρ μέλους
By Govus
#586511 Τελικά οι μπάρες τοποθετούνται στα σημάδια του κατασκευαστή πάνω στις ράγες ή όπου να 'ναι :lol: ;

(νομίζω πως το πρώτο είναι ΠΑΝΤΟΤΕ το σωστό...)
Άβαταρ μέλους
By edmond
#586525 Ναι, απλά οι θέσεις του κατασκευαστή είναι τόσες, που πρακτικά πιάνουν το μεγαλύτερο μέρος της μπάρας.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#586574
edmond έγραψε:Το δικό μου είναι ευτυχώς αρκούντως αθόρυβο, τόσο που μου κάνει εντύπωση. Μάλιστα κάνει πιο πολύ θόρυβο με σκέτες τις μπάρες οροφής παρά με τοποθετημένη και την μπαγκαζιέρα!

Αυτο το βλεπω και με τις δικες μου που ισως να φταιει οτι ειναι ορθογωνιες και μολις μπει η μπαγκαζιερα ομαλοποιειται η ροη του αερα.

Οσον αφορα την μπαγκαζιερα του Kilo δεν την βλεπω λαθος. :hmmm: Ο κατασκευαστης την θελει οσο πιο κοντα στο κεντρο βαρους του αμαξιου. Στο δικο μου αμαξι που ειναι σαφως μικροτερο καπου εκει πρεπει να μπαινει η μπαγκαζιερα. Αν σκυψω μπροστα οδηγωντας την βλεπω
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#586759 Θα υπέθετα ότι όταν περισσεύει η μπαγκαζιέρα πολύ μπροστά, πάνω από το παρμπρίζ τότε ο αέρας που ανεβαίνει την σπρώχνει προς τα πάνω. Ζορίζοντας την εμπρός μπάρα και τη σύνδεση με την μπαγκαζιέρα. Ενώ αν είναι πιο πίσω ενσωματώνεται καλύτερα αεροδυναμικά με το αυτοκίνητο.
Ισχύει κάτι τέτοιο;
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#590076 Και ξαφνικά απο το πουθενά βάλαμε μπελά στο κεφάλι μας να κοιτάμε και τους περιορισμούς ύψους , λάθος το συνολικό ύψος ειναι γύρω στα 215εκ, όποτε ψάχνουμε για προσβάσεις με όριο 2.20
Πχ ψάχνω booking για μια διαμονή στο κατέβασμα και άντε να συνεννοηθείς τώρα για τα γκαράζ και τι ύψος δέχονται :-(
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#592296 Λοιπον κατέληξα ότι η μπαγκάζιερα δε με βολεύει. Όταν θα παω πάνω θα δω μήπως την πουλήσω.
Αν ενδιαφέρεται κάνεις όσο είμαι Ελλάδα μου λέει
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#592514
KiloMeater έγραψε:Λοιπον κατέληξα ότι η μπαγκάζιερα δε με βολεύει. Όταν θα παω πάνω θα δω μήπως την πουλήσω.
Αν ενδιαφέρεται κάνεις όσο είμαι Ελλάδα μου λέει



https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q ... PwCOoUByOn

Hapro Traxer 6.6 , brilliant black, 410 Lt (191cm L)
Εικόνα

Reviews Υπάρχουν πολλά, εγώ ήμουνα ανάμεσα σε αυτή και τη Thule και δε βρήκα λόγο να προτιμήσω τη δεύτερη κάθως παίρνει εξαιρετικά σκορ.

Με τα μεταφορικά κάτω από 370 πολύ δύσκολα να τη βρεις σε αυτό το χρώμα.

Θα ξεκινήσω με 300€
Έχει κάνει μια διαδρομή μόνο Βιέννη Αθήνα και είναι σε άψογη κατάσταση.