Πάντως βασικό να είναι όσο γίνεται οριζόντια για καλύτερη αεροδυναμική και θόρυβο.
Το ίδιο στο εγχειρίδιο της μπαγκαζιέρας που αγόρασες ή της μπαγκαζιέρας που προσφέρει ο κατασκευαστής ως έξτρα...
Π.χ, μέγιστο βάρος στην οροφή του αυτοκινήτου (ψηλώνει το κέντρο βάρους), μέγιστη ταχύτητα με μπαγκαζιέρα κλπ...
το μεγιστο βαρος ειναι 80 κιλα, στο manual μπαγκαζιέρας λεει 75 Kgr μεγιστο (αμα βαλεις και το βαρος της ιδιας της μπαγκαζιερας μια η άλλη ερχεται)
Το δικό μου είναι ευτυχώς αρκούντως αθόρυβο, τόσο που μου κάνει εντύπωση. Μάλιστα κάνει πιο πολύ θόρυβο με σκέτες τις μπάρες οροφής παρά με τοποθετημένη και την μπαγκαζιέρα! Φυσικά απο αρχές Οκτώβρη μέχρι...όπου να' ναι, όλο το πακέτο είναι στην αποθήκη.
Kilo αν καταλαβαίνω καλά, οι μπάρες τοποθετούνται σε όποιο σημείο νά' ναι πάνω στις ράγες; Το ίδιο και η μπαγκαζιέρα πάνω στις μπάρες; Αν ναι, προσπάθησε να "ανοίξεις" λίγο την απόσταση μεταξύ των μπαρών, ειδικά η πίσω να πάει λίγο πιο πίσω και όλο το πακέτο να πάει 10cm πιο πίσω.
(νομίζω πως το πρώτο είναι ΠΑΝΤΟΤΕ το σωστό...)
Fiat Panda 7,6l/100km
Ισχύει κάτι τέτοιο;
Πχ ψάχνω booking για μια διαμονή στο κατέβασμα και άντε να συνεννοηθείς τώρα για τα γκαράζ και τι ύψος δέχονται :-(
Αν ενδιαφέρεται κάνεις όσο είμαι Ελλάδα μου λέει