Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#582100 Η σύγκριση ήταν το φθηνότερο της Γερμανίας με το φθηνότερο της Ελλάδας. Πώς το ελληνικό είναι 68,5% πάνω;

Έχουν τόσο φθηνότερη τιμή αγοράς ως καινούρια;
Επειδή οι ξένοι αλλάζουν αμάξι τόσο συχνά, τρώνε περισσότερη απαξίωση ενώ για τον Έλληνα θεωρούνται καινούρια;
Έχουν πιο φτωχές εκδόσεις εξοπλισμού;
Άβαταρ μέλους
By mirage
#582102 Αυτα που έβαλα εχουν καποια εγγύηση ακομα απο την 5ετη εργοστασιακή ή εχουν την κλασσική ετήσια που δίνει ο dealer ή η Volvo που στα μεταχειρισμένα δινει 1 ή 2 χρόνια bumper to bumper. Και επειδή ολα ειναι κατω απο 80k, τα περισσότερα παιζουν στα 60k χλμ εχουν ακομα δωρεάν service αφου αυτο ειναι 10ετια ή 150k χλμ. Παμε παρακάτω.
Επίσης η προσφορά σύντομα θα ανέβει αφου θα αρχίσουν να βγαινουν leasing προς πώληση.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#582374 Λοιπόν έκανα μία γρήγορη βόλτα με ένα XC90 D5 Inscription.

Εάν προσπεράσει κανείς την οποια πολυτέλεια κτλ γενικά είναι όντως ψιλοαπογοητευτικό. Δε συγκρίνεται βέβαια σε καμία περίπτωση με 2GT 220d που επίσης έχουμε εδώ και αυτό το καταλαβαίνεις από τα πρώτα μέτρα.

ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#582383 Τι απογοητευτικό βρήκες;
Πες λίγο παραπάνω αν βρεις χρόνο.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#582407
Andreasdik έγραψε:Τι απογοητευτικό βρήκες;
Πες λίγο παραπάνω αν βρεις χρόνο.

Κοίτα οδηγικά το αυτοκίνητο είναι φορτηγό. Είσαι εντελώς αποκομμένος από οτιδήποτε αλλά ας πούμε αυτό είναι αναμενόμενο για την κατηγορία. Το μοτόρι είναι οριακό όπως είναι φυσικό με 235hp σε 2+ τόνους και δεν παλεύεται σε idle με ανοιχτά παράθυρα. Στην πορεία είναι ΟΚ, δεν ακούγεται τίποτα και γενικά έχει καλή ηχομόνωση και ποιότητα κύλησης αλλά όχι κάτι τρελό που θα σε εντυπωσιάσει. Επίσης μέσα του εντόπισα τσιπιές που δεν περιμένεις από 90Κ αμάξι και μάλιστα συγκρίνω με το XC60 του Zeus που το βλέπω συχνά πυκνά και δε βλέπω να έχει τίποτα τρομερές διαφορές.

Γενικά δεν είναι το αμάξι που εγώ προσωπικά θα ζηλέψω. Μάλλον προτιμώ Χ5 ή πολύ περισσότερο ένα Velar που θεωρώ είναι μία κλάση πάνω απ' όλα αυτά.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#582409 Το νέο Χ5 είναι παρα πολύ καλυτερο με αναλογα υψηλη τιμη βεβαια. Το Βελαρ δεν είναι μέγεθος 60 νομιζω?
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#582412 Τιμολογιακά είναι ίδια κατηγορία το Velar. Σα διαστάσεις είναι στη μέση μεταξύ ΧC60-90.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#582427
Dimsabas έγραψε:Επειδή οι ξένοι αλλάζουν αμάξι τόσο συχνά, τρώνε περισσότερη απαξίωση ενώ για τον Έλληνα θεωρούνται καινούρια;

Προφανώς. Μικρότερη ζήτηση για ένα κατώτερο αγαθό όπως το μεταχειρισμένο αυτοκίνητο.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#582470 Μιας και συζητάμε για την Grand Tourer...

Μέλλον για τα MPV

Με την πτώση των πωλήσεων και την αύξηση του κόστους εξέλιξης των MPV, είναι απίθανο να δούμε νέες γενιές από τα σημερινά μοντέλα που πωλούνται στην Ευρώπη. Η Citroen μόλις ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει να παράγει το C4 SpaceTourer. Η BMW έκανε το ίδιο με την 2 Series Gran Tourer και η Ford τον επόμενο μήνα θα σταματήσει να φτιάχνει το C-MAX. Στην κατηγορία των μικρών MPV, οι Nissan, Opel, Ford, Citroën και Škoda κατήργησαν τα μοντέλα τους το 2017-2018. Εν τω μεταξύ, δεν είναι σαφές ποιο θα είναι το μέλλον των Renault Espace, SEAT Alhambra και Ford S-MAX.

https://www.drive.gr/news/kosmos/kai-omos-yparhei-mellon-gia-ta-mpv

Πολύ κρίμα για τα MPV. Ίσως η καλύτερη επιλογή για οικογένειες.
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#584272
kostis20 έγραψε:Πέτρο μόλις παρουσιάστηκε και το νέο Discovery Sport και είναι 7 θεσιο.
https://www.drive.gr/news/nea-montela/p ... ort-videos

ευχαριστώ πολύ Κωστή για την πρόταση.
θα το δω κι αυτό από κοντά :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By mirage
#584273 Οι 2 πισω θεσεις ειναι αστείες. Επίσης ας μην μιλήσουμε καλυτερα για αξιοπιστία και προβλήματα των diesel μοτέρ.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#584293 Δεν έχω ακούσει κάτι για τα νέα μοτέρ. :hmmm: Tα έχουν δυο τρεις γνωστοί σε διάφορα Range και δεν έχουν κανένα πρόβλημα.
Οι πίσω θέσεις δε ξέρω ,αλλά θα τις χρησιμοποιήσει μόνο όταν έχει επισκέπτες οπότε τα παιδιά θα βολεύονται νομίζω...