Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By mmarkom
#579359 MV καλώς ήρθες στο μαγικο κοσμο των Ελλήνων αντιπροσωπων. Άμα ακούσεις πως δίνονται οι εξουσιοδοτησεις θα φριξεις ειδικά στην επαρχία. Το ΜΧ-5 θα σου πρότεινα να το ξεχάσεις, άπαξ και η νύφη μπει στην εκκλησία δεν υπάρχει γυρισμος
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#584076 Δυστυχώς, με το υπάρχον καθεστώς, δεν έχουν καμία ελπίδα. Μόνον το 2 που έχει λογικό κυβισμό.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#584077 και το mx-5 στα 25κ .
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#584080
Anonymous Founder έγραψε:Δυστυχώς, με το υπάρχον καθεστώς, δεν έχουν καμία ελπίδα. Μόνον το 2 που έχει λογικό κυβισμό.
Και το 2 είναι υπερβολικά ακριβό, το 115 έχει ίδια τιμή με Fiesta ST1 και Polo R line 150 dsg... Το 90 στα 17.300 πέφτει πάνω σε 125 fiesta st line , 150αρι Ibiza FR και 115 Polo R line, πρέπει να είναι πολύ αποφασισμένος κάποιος για να πάει στο 2.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#584083 Ίσως οι πραγματικές τιμές να είναι καλύτερες. Αλλιώς, κρίμα...
Μοιάζει σαν το CX3 και CX5 να έχουν παρόμοιες τιμές και το 3 να είναι πιο ακριβό και από τα δύο;;;
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#584086 πράγματι το cx-5 στα 28κ το λες και ευκαιρία
Άβαταρ μέλους
By dimik
#584184 Mωρέ να πάει στο διάολο το 2λτ, αυτά τα άλογα κάθονται στον λαιμό.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#584186 Ας έχουν και διαστημική τεχνολογία, τα μοτόρια τους είναι απλά μη ανταγωνιστικά. Πάντα ήταν έτσι νομίζω με ελάχιστες εξαιρέσεις τύπου RX-7 κτλ.

Γενικά είναι ιδιαιτέρα αυτοκίνητα με δική τους φιλοσοφία που ταιριάζει σε λίγους οπότε ανάλογες θα είναι και οι πωλήσεις τους.
Άβαταρ μέλους
By Govus
#584187 Κυβικά, φόροι πολυτελείας και ΛΤΠΦ, που ισχύουν σε χώρες-μπανανίες σαν τη δική μας, καθιστούν τέτοια αυτοκίνητα απλά μη ανταγωνιστικά :iconcool: ...
Άβαταρ μέλους
By GTS
#584188
Deleted User 1 έγραψε:Ας έχουν και διαστημική τεχνολογία, τα μοτόρια τους είναι απλά μη ανταγωνιστικά. Πάντα ήταν έτσι νομίζω με ελάχιστες εξαιρέσεις τύπου RX-7 κτλ.

Γενικά είναι ιδιαιτέρα αυτοκίνητα με δική τους φιλοσοφία που ταιριάζει σε λίγους οπότε ανάλογες θα είναι και οι πωλήσεις τους.


Τεχνολογικα δεν βλεπω κατι το ιδιαιτερο περα από τον 2.5 τούρμπο κινητηρα. Σε μερικα σημεια είναι πισω από τον ανταγωνισμο αλλα σε καποια αλλα εχουν δωσει αρκετη προσοχη (εσωτερικο, ηχομονωση).
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#584196
Deleted User 1 έγραψε:τα μοτόρια τους είναι απλά μη ανταγωνιστικά. Πάντα ήταν έτσι νομίζω


Όχι βέβαια. Είχαν πριν 30 χρόνια 1600άρια με 115 άλογα, όταν τα αντίστοιχα Audi είχαν 75 και οι BMW 100. :svivhaha:
Σήμερα εξακολουθούν να πιστεύουν στα ατμοσφαιρικά και πολλοί συμφωνούν μαζί τους. Ένα δίλιτρο 6άρι με 165 άλογα σίγουρα δεν θα βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά δεν είναι πιο αργό από ένα τούρμπο αντίστοιχης ιπποδύναμης, με το πρόσθετο πλεονέκτημα της γραμμικότητας.
Άλλο ένα παράδειγμα είναι το δίλιτρο ΜΧ5, το οποίο είναι ταχύτερο από το τουρμπάτο 124 Abarth.
Το συμπέρασμα είναι ότι δεν βολεύονται στην Ελλάδα λόγο φορολογίας.
Άβαταρ μέλους
By Govus
#584198 Να προσθέσω, ότι δεν βλέπω στον κατάλογο τον SkyActiv-D(iesel) στα 1.5 λίτρα, που φαίνεται αρκετά σύγχρονος και με καλά χαρακτηριστικά απόδοσης/οικονομίας :hmmm: .