Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#582845
REALZEUS έγραψε:Αν ήταν έτσι απλά τα πράγματα, θα έβγαζε τόσα άλογα από το εργοστάσιο.


και ομως τοσο απλο ηταν με τον 2JZ,οπως με την πλειοψηφια των Ιαπωνικων μοτερ εκεινης της εποχης.
Χιλιαδες απροβληματιστοι ιδιοκτητες με κλειστα μοτερ στα 500-600-700 αλογα.
Μοτερ και αυτοκινητα φτιαγμενα χωρις να μπαινει πρωταρχικος στοχος το κοστος.
SR 20 και RB 26 απο την Ντατσουν
4G63 απο Μιτσουμπισι.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#582848 Τι εννοείς κλειστό μοτέρ; Ανέβαζες απλά πίεση στα τούρμπο, το πήγαινες 600 άλογα, όλα τα άλλα μαμά, και έβγαζε το μοτέρ όσα χλμ έβγαζε και stock? Όχι ότι με ενδιαφέρει (καθότι δεν μου αρέσει το "πείραγμα"), απλά for the record που λέμε και στην Θεσσαλονίκη.
Άβαταρ μέλους
By elteo
#582851
REALZEUS έγραψε:Αν ήταν έτσι απλά τα πράγματα, θα έβγαζε τόσα άλογα από το εργοστάσιο.

Ανακοινώθηκε και η τιμούλα στην Ελλάδα. €85.000...


Το εργοστάσιο το περιόρισε λόγω της συμφωνίας μεταξύ των Ιαπώνων κατασκευαστών τότε. Αν θυμάσαι τότε όλοι ανακοίνωναν 280 άλογα. Το μοτέρ άντεχε πολύ περισσότερα. Όχι 600 σε στοκ μορφή αλλά ενισχύοντας τα σωθικά τα 800 900 και 1000 τα έχουν άνετα και το βλέπουμε καθημερινά.
Άβαταρ μέλους
By Νίκος Παππάς
#582852
REALZEUS έγραψε:Τι εννοείς κλειστό μοτέρ; Ανέβαζες απλά πίεση στα τούρμπο, το πήγαινες 600 άλογα, όλα τα άλλα μαμά, και έβγαζε το μοτέρ όσα χλμ έβγαζε και stock? Όχι ότι με ενδιαφέρει (καθότι δεν μου αρέσει το "πείραγμα"), απλά for the record που λέμε και στην Θεσσαλονίκη.

Προγραμμα, εξατμιση, φιλτρο αερα και σε καποιες περιπτωσεις αλλαγη turbo και.....voila! διπλασια ιπποδυναμη! :lol:
Ειδικα στον 2JZ στο ελεγαν απο την ΤΟΥΟΤΑ οτι αντεχει ανετα την διπλη ιπποδυναμη, ( τοτε που οι Ιαπωνες κεντουσαν σε καθε επιπεδο, θυμασαι θαναση; :lol: :lol: ) :shifty:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#582853
REALZEUS έγραψε:Τι εννοείς κλειστό μοτέρ; Ανέβαζες απλά πίεση στα τούρμπο, το πήγαινες 600 άλογα, όλα τα άλλα μαμά, και έβγαζε το μοτέρ όσα χλμ έβγαζε και stock? Όχι ότι με ενδιαφέρει (καθότι δεν μου αρέσει το "πείραγμα"), απλά for the record που λέμε και στην Θεσσαλονίκη.


οχι δεν μπορουσες να φτασεις τα 600-700 με το στοκ τουρμπο.
Αλλαζες τουρμπο με μεγαλυτερο,και με κλειστο μοτερ με τα μαμα σωθικα μπορουσες να εχεις 600-700 αλογα.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#582862
elteo έγραψε:Το εργοστάσιο το περιόρισε λόγω της συμφωνίας μεταξύ των Ιαπώνων κατασκευαστών τότε. Αν θυμάσαι τότε όλοι ανακοίνωναν 280 άλογα.


H Toyota πάντως ανακοίνωνε 330 για την Supra, οπότε δεν ισχύει αυτό που λες. Όσο για την συμφωνία κυρίων, την θυμάμαι καλά.


dimviii έγραψε:Αλλαζες τουρμπο με μεγαλυτερο,και με κλειστο μοτερ με τα μαμα σωθικα μπορουσες να εχεις 600-700 αλογα.


Βρε μπορούσες. Μπορούσες όμως να έχεις και ακριβώς την ίδια αξιοπιστία;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#582866 ναι μπορουσες Αλεξ,απειρα παραδειγματα με το συγκεκριμενο μοτερ.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#582907 Διατηρώ τις αμφιβολίες μου για το ποσό εύκολα και ποσό αξιόπιστα αλλά οκ, πάμε παρακάτω
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#582916
REALZEUS έγραψε:
elteo έγραψε:Το εργοστάσιο το περιόρισε λόγω της συμφωνίας μεταξύ των Ιαπώνων κατασκευαστών τότε. Αν θυμάσαι τότε όλοι ανακοίνωναν 280 άλογα.


H Toyota πάντως ανακοίνωνε 330 για την Supra, οπότε δεν ισχύει αυτό που λες. Όσο για την συμφωνία κυρίων, την θυμάμαι καλά.


dimviii έγραψε:Αλλαζες τουρμπο με μεγαλυτερο,και με κλειστο μοτερ με τα μαμα σωθικα μπορουσες να εχεις 600-700 αλογα.


Βρε μπορούσες. Μπορούσες όμως να έχεις και ακριβώς την ίδια αξιοπιστία;


330 ηταν η Supra για export, η jdm ηταν 280 επισημα :shifty:

To ίδιο καναν κ οι υπόλοιποι γιατί αλλιώς θα χάναμε υπέροχες αμαξάρες

Meanwhile,
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By markvag
#582966
REALZEUS έγραψε:Αν ήταν έτσι απλά τα πράγματα, θα έβγαζε τόσα άλογα από το εργοστάσιο.



Ντίμη, ασεβούν εδώ! :protest: :protest:

Επέβαλλε την τάξη σε παρακαλώ! :rtfm: :s_yes
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#583003 Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

#1.500_aloga_kai_me_rwtane_mpampa?
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#583011
red_monster έγραψε:Διατηρώ τις αμφιβολίες μου για το ποσό εύκολα και ποσό αξιόπιστα αλλά οκ, πάμε παρακάτω


ναι ηταν αξιοπιστα στα διπλασια αλογα απο τον κατασκευαστη.
Δεν μιλαμε για κανα Μ μοτερ που σκορπαγανε στοκ,για να εχεις αμφιβολιες. :shifty:
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#584096 Αν και είδα τιμή , 85 Κ ζητάνε για να πάρεις μια Supra στην Ελλάδα , καλά κάνετε κ την έχετε στα Μελλοντικά , ποιος θα αγοράσει στο κάτω κάτω :s_sarcastic

Καλά τα πάει το τριμπο... εχμ , συγνώμη, έχουμε βαυραρικό ετικετ πλέον , το όχημα

To recap, the Supra packs a twin-scroll turbo 3.0-liter inline-six BMW engine called the B58B30M1. It’s rated at 335 HP and 365 lb-ft of torque. But given that this sports cars weighs in at 3,397 pounds but can do zero to 60 mph in under four seconds, it certainly feels more powerful than that.

C&D’s dyno test, done at Livernois Motorsports and Engineering in Dearborn Heights, Michigan, appears to confirm this. Their Supra came in at 339 HP and 427 lb-ft of torque—at the wheels.


https://jalopnik.com/dyno-test-reveals- ... 1834928175

:metalo:

Εικόνα

έπεσα πάνω κ σ'αυτό :inlove:

Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Jorge_greek
#584099 Τόσος ντόρος για το παλιό Supra γιατί; Πέρα απ' το iconic της φάσης -αααα όταν ήμουν παιδάκι αυτό κυκλοφορούσε- το αυτοκίνητο είχε απαίσιο handling! Μόνο για drag races την έπαιρναν με το μοτέρ αμερικανικής νταλίκας και κάτι κατεστραμμένοι τογιοτακηδες που έβαζαν την χοντροκωλάρα της σε drift races και έβγαιναν πάντα μετριοκαλοί.
All hail ze deutsche Zupra!
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#584100 Αν ήταν έτσι όπως τα περιγράφεις,Ε δε θα είχε γίνει θρύλος.