Serf έγραψε:Η ασφαλιστική του σπιτιού (Daes London) μεταφέρθηκε από το London στις ΒρυξέλλεςΣυμπτωματικά μιλούσα σήμερα με έναν διευθυντή μπουτίκ ασφαλιστικού πρακτορείου και κατάλαβα ότι το Λονδίνο είναι το παγκόσμιο κέντρο στις ασφαλίσεις και αντασφαλίσεις. Δηλαδή δεν έχει σημασία που είναι η κάθε εταιρεία, οι ασφαλιστικοί μηχανισμοί είναι Αγγλία. Και brexit ή όχι θα παραμείνουν. Δεν ξέρω αν τυχόν brexit συμφέρει-απελευθερώνει αυτούς τους κύκλους.
Είπε κάτι η Τερεζούλα για δεύτερη δημοσκόπηση αν ψηφιστεί το σχέδιό της;
Αύριο εκλογές και Λονδίνο, να δούμε τι θα πιάσουν τα brexit κόμματα, υποπτεύομαι ότι οι LibDems και πράσινοι θα θριαμβεύσουν. Μένει να δούμε αν θα περάσει το μήνυμα στους πουλημένους (δεν εξηγείται αλλιώς αν και ξέρω ότι η βλακεία δεν έχει όρια...).
Zorz έγραψε:Honda επιβεβαίωσε ότι θα κλεισει το 2021 το εργοστάσιο της στο Swindon.
η Nissan ήδη ακύρωσε το σχέδιο να παραχθεί το επόμενο X-Trail εδώ. Η BMW σχεδίαζε να κλείσει προσωρινά τη γραμμή παραγωγής του Mini την υποτιθέμενη ημερομηνία του Brexit τον Μάρτιο, μεταφέροντας νωρίτερα την ετήσια άδεια, συντήρηση και αναβάθμιση εξοπλισμού κλπ. Τελικά το brexit αναβλήθηκε, αλλά το κλείσιμο του εργοστασίου δεν μπορούσε να αλλαχτεί. Κάτι αντίστοιχο -αν δεν κάνω λάθος- έκανε και η Toyota.
Όλοι αυτοί αν γίνει το μεγάλο μπαμ , έχουν την εντύπωση οτι θα εισάγουν και θα πουλάνε τα χρέπια τους από την Τουρκία με 695% κέρδος ;
Θα φάνε τέτοια φοροκαρπαζά που θα δούνε αστράκια. Όποιος μείνει θα τα κονομίσει χοντρά. Τώρα για εξαγωγές δεν ξέρω τι θα παιχτεί αλλά μέσα στο UK όποιος μείνει θα περάσει φίνα με ελάχιστο ανταγωνισμό .
mousatos έγραψε:Zorz έγραψε:Honda επιβεβαίωσε ότι θα κλεισει το 2021 το εργοστάσιο της στο Swindon.
η Nissan ήδη ακύρωσε το σχέδιο να παραχθεί το επόμενο X-Trail εδώ. Η BMW σχεδίαζε να κλείσει προσωρινά τη γραμμή παραγωγής του Mini την υποτιθέμενη ημερομηνία του Brexit τον Μάρτιο, μεταφέροντας νωρίτερα την ετήσια άδεια, συντήρηση και αναβάθμιση εξοπλισμού κλπ. Τελικά το brexit αναβλήθηκε, αλλά το κλείσιμο του εργοστασίου δεν μπορούσε να αλλαχτεί. Κάτι αντίστοιχο -αν δεν κάνω λάθος- έκανε και η Toyota.
Όλοι αυτοί αν γίνει το μεγάλο μπαμ , έχουν την εντύπωση οτι θα εισάγουν και θα πουλάνε τα χρέπια τους από την Τουρκία με 695% κέρδος ;
Θα φάνε τέτοια φοροκαρπαζά που θα δούνε αστράκια. Όποιος μείνει θα τα κονομίσει χοντρά. Τώρα για εξαγωγές δεν ξέρω τι θα παιχτεί αλλά μέσα στο UK όποιος μείνει θα περάσει φίνα με ελάχιστο ανταγωνισμό .
Πρέπει να υπάρχουν και τα αντίστοιχα εισοδήματα βέβαια... Που δεν το βλέπω και πολύ στάνταρ...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
mousatos έγραψε:είναι τόσο αδίστακτοι και πανούργοι που όλο και κάτι θα σκαρφιστούν και θα τα κονομάνε 'ΑΚΟΠΑ.
Το έχουν ήδη σκεφτεί, λέγεται χρηματαγορές. Και ασύστολη φοροαποφυγή.
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
kubiak έγραψε:Αυτός ο βουλευτής με τα σχόλια για την D-Day είναι επιπέδου Γιακουμάτου και βγάλε ή κανένα πρωτοκλασσάτο όνομα;
Και τα δύο. Είναι γραφικός καραγκιόζης, αλλά είναι επίσης το νούμερο 2 του ERG (οι εξτρεμιστές αντιευρωπαίοι) οπότε βγαίνει πολύ στα ΜΜΕ. Και δυστυχώς οι απόψεις του (και οι τρόποι του: "was caught “shaking his head and running his finger along his throat like a knife” during Prime Minister's Questions.") εκφράζουν μια σημαντική μερίδα του πληθυσμού στην Αγγλία.
sknipper έγραψε:Συμπτωματικά μιλούσα σήμερα με έναν διευθυντή μπουτίκ ασφαλιστικού πρακτορείου και κατάλαβα ότι το Λονδίνο είναι το παγκόσμιο κέντρο στις ασφαλίσεις και αντασφαλίσεις. Δηλαδή δεν έχει σημασία που είναι η κάθε εταιρεία, οι ασφαλιστικοί μηχανισμοί είναι Αγγλία. Και brexit ή όχι θα παραμείνουν. Δεν ξέρω αν τυχόν brexit συμφέρει-απελευθερώνει αυτούς τους κύκλους.
Η σύγχρονη ασφαλιστική αγορά όντως έχει κέντρο το Λονδίνο, ξεκινώντας από έναν τύπο που είχε ένα καφενέ στου λιμανιού την άκρη. Το πρόβλημα είναι ότι, μαζί με τα τραπεζικά όπου το City και Canary Wharf είναι σημαντικό διεθνές κέντρο, πολλές ξένες εταιρίες έχουν την ευρωπαϊκή τους έδρα. Πχ. οι HSBC, Bank of America κλπ έχουν βάση στο ΗΒ και από εκεί μπορούν να δουλεύουν σε όλη την ΕΕ χωρίς να χρειάζεται χωριστή άδεια για κάθε χώρα μέλος (passporting). Με το brexit αυτό προφανώς θα πάψει να ισχύει, οπότε Δουβλίνο, Παρίσι και Φρανκφούρτη τρίβουν τα χέρια τους με όρεξη για τις δουλειές που θα έρθουν. Παράδειγμα:
μΠόνους: ο άσχετος τύπος στα σχόλια, που τη λέει στον πρόεδρο της Goldman Sachs για το πώς θα κάνει τη δουλειά του. Priceless.
mousatos έγραψε:Όλοι αυτοί αν γίνει το μεγάλο μπαμ , έχουν την εντύπωση οτι θα εισάγουν και θα πουλάνε τα χρέπια τους από την Τουρκία με 695% κέρδος ;
Θα φάνε τέτοια φοροκαρπαζά που θα δούνε αστράκια. Όποιος μείνει θα τα κονομίσει χοντρά. Τώρα για εξαγωγές δεν ξέρω τι θα παιχτεί αλλά μέσα στο UK όποιος μείνει θα περάσει φίνα με ελάχιστο ανταγωνισμό .
Η στάνταρ ταρίφα του WTO είναι 10% στα αυτοκίνητα, οπότε ό,τι παράγεται εδώ (λχ. Civic, Qashqai) θα φάει ανάλογη αύξηση στην ευρωπαϊκή αγορά. Κι αυτό με την προϋπόθεση ότι δεν θα υπάρχουν καθυστερήσεις στη just in time εφοδιαστική αλυσίδα των εργοστασίων, που κάθε άλλο παρά σίγουρο είναι. Γι αυτό και τραβάνε τα βυζιά τους με απόγνωση οι αυτοκινητοβιομηχανίες που έχουν βάση εδώ, γι αυτό και οι επενδύσεις στον τομέα έχουν χαντακωθεί (ποιός θα χώσει λεφτά με τέτοια ανασφάλεια; ).
Απεναντίας, οι brexitάδες συνεχίζουν το βιολί τους. Πριν το δημοψήφισμα έλεγαν ότι το ΗΒ κρατάει όλα τα χαρτιά γιατί είναι η μεγαλύτερη αγορά της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, οπότε οι κκ BMW, Mercedes και VAG θα πάνε στη μανταΜέρκελ, θα της τραβήξουν και αυτή με την ουρά στα σκέλια θα υπογράψει σε ό,τι ζητήσει to HB. Kι ακόμα τα ίδια λένε...