Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By 007
#583261 Γεια σου εντυ για σου και σενα hifi.

Απογοητευτικη η new z4 την ειδα και οδηγησα (τυπικα) αλλα δε μου εκανε καμια αισθηση. Η BMW ανακοινωσε οτι τωρα το καλοκαιρι θα μπει manual εκδοση στη διλιτρη βεβαια.

Μ2 comp , M4 comp μια απο τα ιδια.... :(

Αντιθετως μου αρεσε η Mustang :inlove:
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#583264 Έχω ήδη πει πολλές φορές πως κάθε πέρσι και καλύτερα για την BMW. Τα σημερινά της αυτοκίνητα αποκλίνουν όλο και περισσότερο από αυτό που την έκανε αυτό που είναι. Ουσιαστικά, θυμίζουν όλο και περισσότερο VAG, και εννοώ με τον κακό τρόπο.
Η Mustang που δυστυχώς δεν έχω οδηγήσει, δείχνει πως η ελπίδα για ενδιαφέροντα αυτοκίνητα δεν χάθηκε ακόμη!
Άβαταρ μέλους
By 007
#583271 Δεν διαφωνω καπου. Για μενα αλλωστε η μπαλα εχει χαθει απο το 2006/7
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#583279 To 2006/2007 βγήκε η E9x και η E8x. Για μένα και τα δύο αυτά είναι πιστά στην κληρονομιά της BMW. Δυστυχώς οι διάδοχοί τους άρχισαν τις εκπτώσεις. Αποκορύφωμα τα σημερινά κατασκευάσματα, που έχουν γίνει τεράστια και θυμίζουν τον κακό εαυτό της Mercedes και της Audi.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#583283 Νομίζω θα συμφωνήσουν όλοι ότι το πιο απογοητευτικό είναι το συγκεκριμένο σποτάκι. :lol:

Για το νέο ζετέσσερο και ειδικά για την έκδοση με τον τρίλιτρο και το Μαλακισμένο μπλοκέ θα κρατήσω μια πισινή...
:shifty: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty:

Έχω μια υποψία ότι θα είναι διαστημόπλοιο μπροστά στην Ε85.
:ninja:

Αυτό οδηγικά.
Εξωτερικά τη βρίσκω πολύ ψαρωτική (ειδικά το πίσω μέρος που οχταρίζει πολύ) με εξαίρεση τους πλαϊνούς αεραγωγούς που μου βγάζουν κατι μιεχ.

007 είσαι ακόμα μαμά;
Επίσης η Mustang που οδήγησες ήταν η 2,3 με το 10αρι αυτόματο;
Άβαταρ μέλους
By 007
#583290 ΓΤΠ ειναι, χειροτερη απο την προηγουμενη γενια (και οδηγικα και εμφανισιακα). Θα ανεβασω καμια φωτο.

Για τη Mustang ηταν ΜΥ 2019 V8 GT με manual κιβωτιο φυσικα (το ζητησα και ειχανε διαθεσιμη). Κανει και αυτοματο rev matching στα κατεβασματα...Καβλα :yahoo:

Για τη δικια μου μηχανικα ολα μαμα ειναι με εξαιρεση τα καθισματα που τα αλλαξα και εβαλα τα Recaro Pole Position. Απο τοτε που την αγορασα παντα θεωρουσα τα καθισματα μεγαλο μειονεκτημα, δεν ειχανε καλη πλευρικη στηριξη. Οταν τα αγορασα τα καθισματα μου πηρε σχεδον ενα τριμηνο να τα βαλω διοτι εκανα ολοκληρη bespoke μελετη/κατασκευη μονος μου μεσω 3d κλπ. Τεσπα ειναι μεγαλη ιστορια αλλα τα καταφερα και μπορω να πω οτι δε το εχει κανει και αλλος στο πλανητη :lol:

Θα ανεβασω καμια φωτο
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#583294 Τα απλά καθίσματα στην πρώτη γενιά είναι ελεεινά.
Για την έτερη ντροπή (φώτα αλογόνου) έχεις βάλει κάτι after market, είχες ήδη ξένον ή έχεις ακόμα τα μαμά αλογόνου;
Άβαταρ μέλους
By 007
#583298 Οχι, ενταξει οκ ειναι αλλα για τα δικα μου γουστα δεν ειναι οπως πρεπει. Αλλοι δεν εχουν προβλημα. Για μενα προσωπικα ομως ηταν οντως ελλεινα. Και το χειροτερο απ ολα ειναι οτι τα Μ ειναι το ιδιο ασχημα δηλαδη περιμενεις βελτιωση και δεν υφιστατε.
Στα φωτα, παντα αλογονου ητανε, δεν ειχα ποτε θεμα και τα προτιμω περισσοτερο λογο απλοτητας απο την αποψη αμα καει ενα λαμπακι το αλλαζεις πολυ ευκολα χωρις πολλα πολλα. Επισης μου αρεσει το μαυρο shell περισσοτερο απο το ασημενιο που εχουν τα ΧΕΝΟΝ. Και ειμαι και old school με τα πορτοκαλι indicators που τα προτιμω. Στα λαμπακια εχω βαλει μονο τα
Philips Xtreme Vision PLUS 130%.
Απο κατι αλλο after market μονο τα φιλτρο λαδιου και αερα της KN. Τα οποια σαφως ειναι ανωτερα απο τα stock. Και πολυ καλο value for money επισης απο το επισημο site της KN.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#583306 Ίσως είναι θέμα σωματότυπου.
Σε μένα τα απλά καθίσματα μου φαίνονται πολύ άσχημα (όχι οπτικά από θέμα πλευρικής στήριξης) το οποίο γίνεται αστείο σε οδήγηση στην πίστα.

Τα αλογόνου μου φαίνονται τελείως ανεπαρκή και έχω μπει σε διαδικασία να βάλω LED λαμπτήρες.
Μου έχουν πει ότι στα συγκεκριμένα φωτιστικά μπορούν να δουλέψουν.

Χαζομάρα ερώτηση: με το φίλτρο αέρα της ΚΝ είδες αλλαγή σε ήχο έστω ελάχιστη;
Άβαταρ μέλους
By 007
#583310 Στην πλευρικη στηριξη συμφωνουμε. Ο λογος ειναι οτι αναγκαστηκαν να τα σχεδιασουν ετσι λογο του εσωτερικου πλαινου πανελ στη πορτα για να μην χτυπαει οταν την κλεινεις. Οποτε βαλανε τα στηριγματα να πιανουν πιο χαμηλα στο σωμα. Αυτο το διαπιστωσα οταν εκανα ο ιδιος την αλλαγη στα καθισματα διοτι μου δημιουργουσε θεμα με τα recaro.

Με τα φωτα δε θα ασχολιομουνα καν. Απλα αλλαξε λαμπακια και βαλε τα Philips.

Το φιλτρο εχει διαφορα στον ηχο μικρη, αλλα πιο πολυ το εβαλα εγω για να μη το αλλαζω συνεχεια. Τωρα απλα το καθαριζω. Το φιλτρο λαδιου ειναι επισης καλυτερο και περα απο το καλυτερο quality εχει και πιο χοντρο λαστιχακι.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#583844
Άβαταρ μέλους
By 007
#584068 Σε 2 χρονια παλι πισω στη Μερκ θα ειναι ο παππους. Αναγκαστηκα πηρε off 2 χρονακια για ειναι στο board βαση νομοθεσιας...
Άβαταρ μέλους
By sprsk
#586180 BMW F36 4 series Gran Coupe 225/50/17
https://www.petrolheads.gr/viewtopic.php?f=77&t=16&start=9060#p578780

Τελικά αγοράστηκαν τα Goodyear Εagle F1 asymetric 3 Run Flat 98Υ XL με αξιολόγηση Β Β 67db
Ένα μήνα μετά τα συμπεράσματα είναι θετικά ... :thumbsup:
Ελάχιστα πιο σκληρά στις λακκούβες, αντιδράσεις προοδευτικές ( δεν τα έχω τρέξει ακόμα για μιλήσω για όριο )
Πολύ ήσυχα σε σχέση με τα προηγούμενα ( κάτι που τα κάνει πιο άνετα )
Δεν ξέρω αν είναι η ιδέα μου ... αλλά μοιάζουν να βγάζουν κάποια χιλιόμετρα παραπάνω.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#587686 Ανοίξτε το με δικιά σας ευθύνη
https://www.autoblog.gr/2019/06/08/na-t ... ntistrofo/
Κινδυνεύει η αισθητική σας
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk