Και να πεις ότι δεν ήξερε;
Μαλλιασε η γλώσσα του Φλάβιο να του τα λέει.
Κοίτα τον ορίζοντα τώρα Ναντο
Geo f1 έγραψε:Σου εκανα highlight τα πιο σημαντικα.
Διαβασε τα και ξαναπες μας
Geo f1 έγραψε:Διαβασε τα και ξαναπες μας
Geo f1 έγραψε:https://www.apnews.com/a8653967a9714ac7a9a3ba576f712fffΗ φάση που περιγράφεις είναι "έλα παππού να σου δείξω τα αμπελοχωραφα σου", νόμιζαν (και ο Αλόνσο μαζί) ότι θα πάνε στη Μουρικα και τα αμερικανακια θα ανοίξουν τα πόδια, έλα όμως που το brickyard έχει μυστικά, δεν είναι τόσο απλό όσο νόμιζαν
εδω εισαι...A week before Alonso’s first test in the car, the team realized it didn’t even have a steering wheel.A cosmetic issue at the Texas test haunted McLaren deep into last week at Indianapolis Motor Speedway.
McLaren purchased a car from technical partner Carlin, and though the car was orange when McLaren received it, it was not the proper McLaren “papaya orange.” It had to be repainted after the test, and that still had not been completed when Alonso crashed his McLaren-built car last Wednesday.
The Carlin spare was in a paint shop 30 minutes from the track, more than a month after McLaren complained about the color, and it ultimately cost McLaren almost two full days of track time. The team looked foolish as other teams were able to move into backup cars in mere hours; James Hinchcliffe crashed in Saturday qualifying and was back on track in his spare that afternoon.“I should have been closer to Indy but I could never compromise Formula One,” Brown said. “At 9:01 in the morning when we weren’t on track at the first test, that’s when we failed to qualify for the Indianapolis 500. We didn’t ring the fire alarm quick enough because we could have recovered after the first test.Fast Friday showed the car still needed speed, and Alonso went into qualifying on shaky ground. His first qualifying run was sabotaged by a tire puncture — which wasn’t detected beforehand because Brown said the team had purchased incorrect tire sensors.Alonso went out to practice Sunday with an entirely new setup, but in the frantic changeover a mistake was made in converting inches to the metric system the English team uses and the car scraped and sparked on his first lap. It had to be fixed and Alonso got in just five more laps before rain ended the session.McLaren discovered after the qualifying run that the car had the wrong gear ratio setup.
“We actually had a 229 (mph) car but we had 227.5 gearing, so we beat ourselves again while we almost made it,” Brown said.
Σου εκανα highlight τα πιο σημαντικα.
Διαβασε τα και ξαναπες μας
Anonymous Founder έγραψε:Εγώ νόμιζα πως ο Νάντο είναι τόσο γαμάτος που θα τους κέρδιζε ακόμη και έτσι, τι όχι; Ίδιο αμάξι, ίδιοι μοτέρ με τους άλλους είχε, δεν περίμενα να μην καταφέρει να το ρυθμίσει όπως πρέπει. Μεγάλη απογοήτευση.
George_Prix έγραψε:
Ο Alonso προπερσι που ετρεχε με την Andretti και ειχανε 4-5 ατομα το ΑΚΡΙΒΩΣ ΙΔΙΟ μονοθεσιο εκανε το χρεος του. Τους κερδισε ολους (αν και rookie) και εκανε ολη την Αμερικη να παραμιλαει. Λες να ξεχασε να οδηγει απο τοτε? Δε νομιζω!
Anonymous Founder έγραψε:Αν λοιπόν τα πήγε τόσο καλά πέρυσι με την Andretti, ποιος ακριβώς λόγος τον οδήγησε να κατέβει φέτος με την McLaren; Περίμενε μήπως καλύτερη προκοπή; Την ίδια προκοπή που περίμενε όταν έφυγε από την Ferrari και πήγε στην McLaren;
Ο οδηγός λοιπόν είναι ΚΑΙ οι επιλογές του. Μόλις το καταλάβεις αυτό, θα αντιληφθείς και τους λόγους που ο Alonso έμεινε στους δύο τίτλους. Δεν φταίει μόνον η κακή του η τύχη, φταίει και το ξερό του το κεφάλι.
Τόσο απλό.
Anonymous Founder έγραψε:Αν λοιπόν τα πήγε τόσο καλά πέρυσι με την Andretti, ποιος ακριβώς λόγος τον οδήγησε να κατέβει φέτος με την McLaren; Περίμενε μήπως καλύτερη προκοπή; Την ίδια προκοπή που περίμενε όταν έφυγε από την Ferrari και πήγε στην McLaren;
Ο οδηγός λοιπόν είναι ΚΑΙ οι επιλογές του. Μόλις το καταλάβεις αυτό, θα αντιληφθείς και τους λόγους που ο Alonso έμεινε στους δύο τίτλους. Δεν φταίει μόνον η κακή του η τύχη, φταίει και το ξερό του το κεφάλι.
Τόσο απλό.
Νίκος Παππάς έγραψε:Σωστα! Φετος ειπε να παει με την mcLaren γιατι? Ειναι οσο κορυφαια ειναι η Andretti στον χωρο της; ΟΧΙ. Ειχε καλυτερη τεχνογνωσια; ΟΥΤΕ.
Νίκος Παππάς έγραψε:Πιθανοτερο κατα την γνωμη μου να πηρε περισσοτερα χρηματα για να τρεξει μαζι της.
Anonymous Founder έγραψε:Τι σχέση έχει τώρα το κατεβατό για την Ferrari; Εγώ μίλησα για τον Alonso και μόνον γι' αυτόν. Και γενικώς εμένα μου είναι συμπαθής, αλλά έχω την κριτική ικανότητα να βλέπω κάποια πράγματα. Διαφωνείς με αυτό που έγραψα; Πως οι επιλογές του είναι κακές; Τα χέρια από μόνα τους δεν φτάνουν. Προφανώς και όταν οι επιλογές του είναι σωστές, είναι εξαιρετικός και τον χαιρόμαστε όλοι (εγώ τουλάχιστον σίγουρα ναι) όπως πέρυσι στο LeMans. Αλλά το να του δίνουμε συγχωροχάρτι για το φετινό Indy επειδή έχει χέρια, όταν η επιλογή του ήταν κουκουρούκου, με ξεπερνάει. Θα μπορούσε να κατέβει με οποιαδήποτε ομάδα ήθελε, όλες θα του έκαναν φίφες. Πήγε και διάλεξε την McLaren, με τα γνωστά αποτελέσματα. Ποιος του φταίει; Μόνον ο εαυτός του.
Αν σκεφτόσουν με καθαρό μυαλό και όχι σαν groupie, θα το έβλεπες κι εσύ.
Λογικά, στο Europa, και η ΑΕΚ θα ακολουθήσει βάζε[…]
@Jarno Η αλλαγή στο φορμάτ του σπριντ δεν μας επη[…]
Έκανα σήμερα το Θεσσαλονίκη - Ηγουμενίτσα και μου […]
Μια ακομα δικαιολογια καταριπτεται απο τον ιδιο το[…]
Δεν ξέρω αν έχεις καταλάβει ότι μετά το 2020 έχουμ[…]