Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#581760
Anonymous Founder έγραψε:Σιγά την απώλεια!


:s_rofl :s_thumbsup


markvag έγραψε:Μόνο κάποιος που ξέρει μπορεί να αντιληφθεί...


Άρα εσύ δεν μπορείς. :lol: :s_roses :s_airkiss

Ναι, ισχύει αυτό που σου είπαν.

Βάλε PS4 ή έστω Sport Maxx RT2!!! :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#581882
REALZEUS έγραψε:
markvag έγραψε:Μόνο κάποιος που ξέρει μπορεί να αντιληφθεί...


Άρα εσύ δεν μπορείς. :lol: :s_roses :s_airkiss


Μην πας να βάλεις μπροστά το Discovery... :shifty: Θα κάνει μπαμ και δεν θα είναι επειδή βραχυκύκλωσε πάλι! :shifty:



REALZEUS έγραψε:Βάλε PS4 ή έστω Sport Maxx RT2!!! :rtfm:


Στα τεστ που βλέπω πάντως τα PC6 είναι ελαφρώς καλύτερα ή μία η άλλη από αυτά που μου προτείνεις. :whistlink: :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#581970 Το λοιπόν, λέω να κάνω ένα μίνι απολογισμό μετά από περίπου πέντε μήνες συμβίωσης με τα PS3 στο στρογγυλοφάναρο ρδελάκι μου ( :inlove: ).

Τα ελαστικά είναι στα ίδια πάνω επίπεδα με τα 002 που φορούσα πριν (αμφότερα 195/50/15), σχεδόν εφάμιλλα στο στεγνό (ένα με δύο τσικ καλύτερα τα 002), καλύτερα στο βρεγμένο.
Στους 5 μήνες (περί τα 5,000 χλμ.) η φθορά φαίνεται οκέυ.

Η αλήθεια όμως είναι ότι δε μου αρέσουν εμφανισιακά. Τα 002 είχαν ταβλωτική χάραξη, μ' άρεσε να τα βλέπω.
Τα μισελίνια απλά δε μου κάνουν κούκου, χαρακτηριστικό είναι ότι με αυτά έχω βγάλει μόνο μια φωτογραφία ενώ με τα πρίτζ δεκάδες. :lol:

Bottom line που λέμε και στην ορεινή αρκαδία, νομίζω ότι μετά το πέρας της μονοετούς εγγυήσεως θα τα σκοτώσω και θα βάλω κάτι άλλο ("δοκιμαστικά" μπήκαν εξάλλου). :tomato:
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#582410
diplomat έγραψε:Το λοιπόν, λέω να κάνω ένα μίνι απολογισμό μετά από περίπου πέντε μήνες συμβίωσης με τα PS3 στο στρογγυλοφάναρο ρδελάκι μου ( :inlove: ).

Τα ελαστικά είναι στα ίδια πάνω επίπεδα με τα 002 που φορούσα πριν (αμφότερα 195/50/15), σχεδόν εφάμιλλα στο στεγνό (ένα με δύο τσικ καλύτερα τα 002), καλύτερα στο βρεγμένο.
Στους 5 μήνες (περί τα 5,000 χλμ.) η φθορά φαίνεται οκέυ.

Η αλήθεια όμως είναι ότι δε μου αρέσουν εμφανισιακά. Τα 002 είχαν ταβλωτική χάραξη, μ' άρεσε να τα βλέπω.
Τα μισελίνια απλά δε μου κάνουν κούκου, χαρακτηριστικό είναι ότι με αυτά έχω βγάλει μόνο μια φωτογραφία ενώ με τα πρίτζ δεκάδες. :lol:

Bottom line που λέμε και στην ορεινή αρκαδία, νομίζω ότι μετά το πέρας της μονοετούς εγγυήσεως θα τα σκοτώσω και θα βάλω κάτι άλλο ("δοκιμαστικά" μπήκαν εξάλλου). :tomato:


Θα τα πουλήσεις ? :lol:
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#582413 Μάλλον. Το φοβερό της υπόθεσης είναι ότι πρώτα θέλω να αξιοποιήσω την εγγύηση (κομμόν ραιζοννάμπλ! :lol: :tomato: ).

Αυτό περισσότερο έχει να κάνει με τα κέφια/γούστα, η αλήθεια είναι ότι το ελαστικό το βρίσκω εξαιρετικά πολιτισμένο και υπερκαλύπτει τις (admittedly tiny) οδηγικές μου ανησυχίες.
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#582417 :lol:

To ίδιο ακριβώς είχα κάνει με τα Cinturato P1 που φορούσα στις παλιές 14άρες μου.
Πήγα για καινούρια λάστιχα ακριβώς πάνω στο χρόνο και έφυγα με 15άρες και τα 002. :inlove:

Edit, bonus pic00la με τις 14άρες + P1

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#582767 Πρώτη προσπάθεια να αλλάξω εμπρός πίσω τα λάστιχα στο 5008 , αποτυχία...άμα πρέπει να σηκώσω το αμάξι μισό μέτρο ύψος....:-( Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By teddx
#582772 Συνδιασε την αλλαγή με το σερβίς ...τζάμπα ταλαιπωρία είναι έτσι...μια φορά το έκανα και το μετάνιωσα.

< 5 >
Άβαταρ μέλους
By mirage
#582786
KiloMeater έγραψε:Πρώτη προσπάθεια να αλλάξω εμπρός πίσω τα λάστιχα στο 5008 , αποτυχία...άμα πρέπει να σηκώσω το αμάξι μισό μέτρο ύψος....:-( Εικόνα
Ντάξει κέρδισες όμως 50-60 ευρώ και δεν έκανες και ζυγοσταθμιση. Πάρε κανένα γρυλο της προκοπής.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#582795
KiloMeater έγραψε:Πρώτη προσπάθεια να αλλάξω εμπρός πίσω τα λάστιχα στο 5008 , αποτυχία...άμα πρέπει να σηκώσω το αμάξι μισό μέτρο ύψος....:-( Εικόνα


δεν ειχε δικο του γρυλο?
Άβαταρ μέλους
By g8777
#582797 Το θέμα είναι ότι ο Κιλο ξυρίζει τα πόδια του :s_shout :s_shout :s_shout
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#582802 Μέχρι πέρυσι που ειχα το c5 άλλαζα χειμερινά θερινά δυο φορές το χρόνο όποτε ειχα πάρει αυτόν τον υδραυλικό και βοηθούσε παρά πολυ. Βέβαια τελικά αυτό που έκανε τη διαφορά ηταν η υδρο ανάρτηση γιατι κατεβαζα το αμάξι σαύρα και σχεδόν σηκωνόταν το λάστιχο μόνο του .
Άντε και έβαλα το μαμά γρύλο εμπρός, πίσω πως θα γίνει; Πρέπει να ειναι και οι δυο τροχοί επάνω για να γίνει τράμπα .
Πήρα και αυτό το στήριγμα το οποίο τελικά ειανι άχρηστο , πως θα το βάλω στην υποδοχή οταν ειναι σηκωμένο το αμάξι ;
Μάλλον πρέπει να αποδεχθώ την ήττα και να κανονίσω κανα ραντεβού με το ÖAMTC

Στη φωτό ειναι το κιλόμιτερακι βρε
Άβαταρ μέλους
By mirage
#582803 Πόσο ειναι το κόστος ανά λάστιχο για ζυγοσταθμισμενα και σφιγμένα με ροποκλειδο ζαντολαστιχα; Δε σχολιάζω το health and safety με τον γρυλο πανω στην πλάκα και το stand της πλάκας...
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#582804 Το stand τι εχει; Ειναι πολυ απλή κατασκευή και κρατάει 3 τόνους. Το θεμα ειναι πως το βάζεις στη θέση του

Δεν ειναι θεμα κόστους αλλά convenience , με βολεύει να το κάνω όποτε θέλω εγώ σπιτι μου παρά να κλείνω ραντεβού και να φεύγω απο τη δουλεια (γιατι φυσικά μόνο εργάσιμες ώρες δουλεύουνε ) να πάω να ασχολούμαι με το αυτοκίνητο