Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By nEK
#582391
mirage έγραψε:
nEK έγραψε:Εικόνα

Στα 2,5mah
Φωτογραφια απο λαχανιασμενο tornado.
Δεν έγινε ακριβώς ετσι
https://theaviationgeekclub.com/heres-t ... nic-speed/

:s_thumbsup

Επισης διατηρουσε τη μεγιστη ταχυτητα ως ταχυτητα πλευσης, σε αντιθεση με ενα μαχητικο, χωρις τη χρηση μετακαυσης.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#582442
elteo έγραψε:
DAP έγραψε:Ω θυμαμαι το ντορο που ειχε γινει τοτε με τη κατασκευη τους....

Και τωρα που ειναι αραγε τα κουφαρια απο τα Concord;


Γιατί δεν συνεχίστηκε ως τύπος αεροπλάνου και καταργήθηκε; Λόγω οικονομίας καυσίμων; Γιατί πιστεύω πολλοί θα ήθελαν την ταχύτητα του για να μεταβούν στην άλλη μεριά του Ατλαντικού. :hmmm:


Τελικά απ' ότι φαίνεται όχι τόσο πολλοί... :lol:

Επιπλέον, δεν ήταν οικονομικά συμφέρον να συνεχίσει η παραγωγή ανταλλακτικών (χρειάζονται πιστοποιήσεις, επαναπιστοποιήσεις, συνεχείς έλεγχοι, κτλ), πιστοποιήσεις, εκπαιδεύσεις προσωπικού (πιλότοι, μηχανικοί, cabin crew, κτλ), όλα αυτά πράγματα που κοστίζουν αρκετά χρήματα. Ενώ πιθανότατα να υπήρχαν θέματα με βαριές συντηρήσεις, αν πχ τα frames έφταναν στα όριά τους, οι οποίες θα ήταν πανάκριβες... Ε βάλε στη σούμα ότι ποτέ δεν έβγαλε κέρδος και ποτέ δεν ήταν τόσο δημοφιλές όσο θα έπρεπε... Δεν ήθελε πολύ...

Απίστευτο κατασκεύασμα πάντως, πολύ θα ήθελα να μου είχε δοθεί η ευκαιρία να πετάξω μ' αυτό...
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#582517 Έχω την εντύπωση πως στα περισσότερα μεταφορικά μέσα η πλάστιγγα έχει γείρει πλέον προς την πλευρά της μείωσης κατανάλωσης και κατ'επέκταση κόστους, παρά προς την πλευρά της ταχύτητας και εξοικονόμησης χρόνου.
Άβαταρ μέλους
By gakost
#582632 Και ο θόρυβος. Τα Concorde πετούσαμε πάνω από το φράγμα του ήχου πάνω από τον ωκεανό μόνο.

Επίσης είχανε τρομερή κατανάλωση όσο δεν πετούσαν αλλά κινούνταν στο έδαφος. Βέβαια οι επιβάτες που απευθύνονταν δεν ήτανε αυτοί που ταξίδευαν οικονομική θέση σε άλλες εταιρίες ...
Άβαταρ μέλους
By JarnoT
#582636 Δεν έχω σχέση με το αεροπορικό-κατασκευαστικό, αλλά όλα αυτά που λέτε περί ρύπων, κατανάλωσης, θορύβου, δεν θα μπορούσαν να μετριαστούν με νέας γενιάς κινητήρες; Από τις αρχές '60 ως τώρα κάτι καλύτερο θα μπορούσε να γίνει. Τα κόστη εξέλιξης, εμπορικότητας, κλπ, ναι το καταλαβαίνω.
Άβαταρ μέλους
By melos86
#582644 Προφανως και μπορει να γινει...
Αλλα ειναι αυτο που ειπες! Τα κοστη ερευνας και εξελιξης τα οποια οι κατασκευαστες βλεπουν οτι δεν αξιζουν τον κοπο!
Εδω πλεον δεν θα βλεπουμε 4κινητηρια αεροσκαφη σε λιγα χρονια! Ολα εχουν να κανουν με το κοστος!
Το 747 οπως και το α340 τελειωνουν, το α380 και αυτο βαινει προς τη δυση της παραγωγης του και μενουν κατι μικρουλια Βαε146... Δεν συμφερει να συντηρεις 4 κινητηρες οταν μπορεις να κανεις την δουλεια σου μια χαρα και με 2!
Άβαταρ μέλους
By mirage
#582645 Τα bae146 δεν παράγονται εδω και πολλα χρονια. 747 και 380 θα πετάνε για πολλά χρόνια ακόμα.
Άβαταρ μέλους
By elteo
#582683 Ειδικά τα 380 που είναι και σχετικά νέα αεροσκάφη δεν υπάρχει περίπτωση να τα καταργήσουν τόσο σύντομα.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#582734 Και τα 747 νέα ειναι και συνεχίζουν να διατίθενται με μεγάλη επιτυχία σαν cargo.
Άβαταρ μέλους
By melos86
#582752 Προφανως και δεν εννοω οτι πανε για αποσυρση αμεσα...
Απλα λεω οτι λογικα, μετα το σταματημα της παραγωγης του 380, δεν θα δουμε αλλο ΝΕΟ 4κινητηριο αεροσκαφος, τουλαχιστον για την πολιτικη αεροπορια!