Αυτό δεν σου αρέσει?
Οδηγικά πάντως είναι αλλού, φίλος ξετρελάθηκε τόσο που ταξιδεύει Αγγλία να φέρει ένα μτχ, καινούριο βγαίνει 22.000+
Πολύ μου άρεσε, αλλά δεν θα το έπαιρνα. Είναι πιο σπορτιβ αλλά κάνεις και ταξίδι. Αν είναι να παίξω σε αυτή την κατηγορία ίσως προσανατολιζόμουν προς Ducati μεριά. Οδήγησα το 950 ενός πολύ καλού μου φίλου και ήταν πολύ . Αλλά πιο πολύ SS και λιγότερο touring/adv.
Ωστόσο, επειδή αμέσως μετά το XR έκανα μια μικρή βόλτα το R, έπαθα ότι έπαθε και ο φίλος σου... Κόλλησα. Και τώρα που ηρέμησα λίγο, εξακολουθώ και το θέλω. Οπότε ... καταλαβαίνεις. Γεροντοέρωτες.
Στο mobile.de που χάζεψα από Γερμανία, βρίσκω περιπτώσεις περίπου 1000-1500 ευρώ κάτω σε σχέση με αντίστοιχα Ελληνικά. Οπότε δεν το κοιτάω σαν σενάριο.
Στο προηγούμενο (αερόψυκτο) R, η αγορά είναι σημαντικά φθηνότερη. Αλλά θέλω το υδρόψυκτο.
Έχω δώσει στον εαυτό μου μέχρι τη Δευτέρα. Αν δεν κλωτσήσει πολύ η λογική μου (δλδ να δώσω 13-14 χιλ για 10 βόλτες το χρόνο) από εβδομάδα θα ξεκινήσω να βλέπω συγκεκριμένα μεταχειρισμένα. Μέχρι τότε διάβασμα.
Επισης απο εμπορο θα αγοραζα μονο αν με εφερνε σε επαφη με τον προηγουμενο κατοχο. Πολλες φορες ακομα και τιποτα να μην ρωτησεις απο αυτα που σου λεει καταλαβαινεις πολλα
Ως εκ τουτου τα χιλιομετρα της παιζουν ελαχιστο ρολο. 1000 φορες μια μηχανη με 100Κ χλμ που ειχε ψειρα ιδιοκτητη παρα μια με 30Κ και τυπικο η ψιλοαδιαφορο κατοχο.
Fiat Panda 7,6l/100km
citastak έγραψε:Το XR? Μου αρέσει. Το οδήγησα πέρσι από το Γέρακα - Λαύριο και πίσω (test drive).
Πολύ μου άρεσε, αλλά δεν θα το έπαιρνα. Είναι πιο σπορτιβ αλλά κάνεις και ταξίδι. Αν είναι να παίξω σε αυτή την κατηγορία ίσως προσανατολιζόμουν προς Ducati μεριά. Οδήγησα το 950 ενός πολύ καλού μου φίλου και ήταν πολύ . Αλλά πιο πολύ SS και λιγότερο touring/adv.
Ωστόσο, επειδή αμέσως μετά το XR έκανα μια μικρή βόλτα το R, έπαθα ότι έπαθε και ο φίλος σου... Κόλλησα. Και τώρα που ηρέμησα λίγο, εξακολουθώ και το θέλω. Οπότε ... καταλαβαίνεις. Γεροντοέρωτες.
Στο mobile.de που χάζεψα από Γερμανία, βρίσκω περιπτώσεις περίπου 1000-1500 ευρώ κάτω σε σχέση με αντίστοιχα Ελληνικά. Οπότε δεν το κοιτάω σαν σενάριο.
Στο προηγούμενο (αερόψυκτο) R, η αγορά είναι σημαντικά φθηνότερη. Αλλά θέλω το υδρόψυκτο.
Έχω δώσει στον εαυτό μου μέχρι τη Δευτέρα. Αν δεν κλωτσήσει πολύ η λογική μου (δλδ να δώσω 13-14 χιλ για 10 βόλτες το χρόνο) από εβδομάδα θα ξεκινήσω να βλέπω συγκεκριμένα μεταχειρισμένα. Μέχρι τότε διάβασμα.
Να τολμήσω να πω πως για 10 βόλτες το χρόνο δεν υπάρχει λόγος να πάρεις GS; Γιατί δεν κοιτάς κάτι πιο βολτάδικο ίσως;
Εγώ σήμερα κάτι τέτοιο θα έπαιρνα για χαλαρές βόλτες. Γιατί τα σύγχρονα και γρήγορα, σε βάζουν και στο τριπάκι να τα τρέχεις παραπάνω, ενώ επί της ουσίας δεν υπάρχει λόγος. Μιλώ γιατί κι εγώ πλέον είμαι μιας κάποιας... ηλικίας!
Μπαρμπας alert!!
Tι του δειχνεις μωρε του ανθρωπου; Πως θα παει Μασσαλια με αυτο;
ΥΓ. Πες μερα και ωρα να περασω για το Ducati. Δεν το θες πια μεγαλος ανθρωπος ( Οχι αυτην την Κυριακη ομως. )
Fiat Panda 7,6l/100km
Οι "βόλτες" θα είναι κάποιες λίγες μονοήμερες κοντινές εκδρομές (π.χ. Χαλκίδα - Σούνιο - Λαύριο) νωρίς το πρωί της Κυριακής πριν ξυπνήσει η οικογένεια, κάποιες πολύ λίγες πολυήμερες στη Θεσσαλονίκη για δουλειά (2 το χρόνο - με μοτό αντί για αεροπλάνο για ξεκάψωμα) και 2 ή το πολύ 3 ταξίδια εξωτερικό (Μασσαλία, Πίζα). Αν γίνει η αγορά σύντομα, ίσως προλάβω και Gran Prix στο Brno τον Αύγουστο πριν τις οικογενειακές μας διακοπές.
Σχετικά με την αγορά από έμπορο:
Συμφωνώ με τον Νίκο Παππά και για αυτό μεταχειρισμένο αυτοκίνητο δεν θα ψώνιζα ποτέ από έμπορο, με τη σαβούρα που έχω δει κατά καιρούς (είτε για μένα ή για φίλους). Στη συγκεκριμένη μάρκα , εμπιστεύομαι αρκετά τον Παναγιωτόπουλο από δύο μεριές: πρώτον, μέχρι πρόσφατα δούλευε εκεί καλός μου φίλος και τον έχω εκτιμήσει και δεύτερον έχω ήδη πάρει μια μοτοσυκλέτα από αυτόν και έχω άριστες ιστορίες συνεργασίας και κάλυψης στην εγγύηση ακόμα και μετά το πέρας αυτής. Εννοείται πως θα κάνω όσο καλύτερο έλεγχο μπορώ και εγώ, αλλά οι γνώσεις μου είναι πολύ λιγότερες σε σχέση με το αυτοκίνητο στο μεταχειρισμένο. Πέραν από το να δω 2-3 ρουλεμάν, αν υπάρχουν σημάδια από τουμπες/στούκες, δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο. Όπως είπα, είδα και ένα μηχανάκι σε άλλον εξουσιοδοτημένο έμπορο, αλλά μου βρώμισε πολύ το γεγονός ότι δεν ήθελε να μου δώσει κατάσταση με τις εργασίες που έχουν γίνει στη μοτοσυκλέτα (παρότι είχε γίνει σέρβις στον ίδιον από day 0) και έφυγα. Μου έλεγε απλά ότι είναι άριστο και δεν θέλει τίποτα. Εγώ ήθελα και για το αρχείο μου να δω τι έχει αλλάξει πότε, αν είχε άλλες επισκευές που θα μαρτυρούσαν άσχημο ιστορικό (π.χ. άξονας από κακή χρήση - σούζες - χώμα κτλ, μανέτες από πτώσεις). Αλλά δυστυχώς ο υπεύθυνος συνεργείου άρχισε να μιλάει με ύφος και να μου λέει διάφορα περί GDPR, και ότι πρέπει να πάρει το ΟΚ του προηγούμενου ιδιοκτήτη, οπότε τα μάζεψα και έφυγα. Αφού βέβαια του είπα ότι έχει ύφος που δεν αρμόζει σε επίσημο BMW. Εκεί βέβαια άλλαξε τροπάριο και γίναμε φιλαράκια (!!) αλλά δεν με ενέπνευσε.
Για τα ηλεκτρονικά της LC (2013 και μετά) δεν έχω διαβάσει σοβαρά θέματα αστοχίας, τουλάχιστον σε διεθνή φόρα που διαβάζω κατά καιρούς. Με τις αναρτήσεις (ESA) κάποια πρώτα μοντέλα είδα ότι έβγαζαν θέματα αλλά δεν είδα να επαναλαμβάνονται. Στα πρώτα του 2013 διάβασα ότι υπάρχει κάποιο θέμα με ρουλεμάν εντός συμπλέκτη που κάνει κάποιο θόρυβο και με το οποίο ζεις μαζί του (advrider). Α και ότι όλα ψιλοπάσχουν στην αντλία βενζίνης - ειδικά αυτά που δεν πολυκάνουν χιλιόμετρα. Αλλά ως εκεί.
Το πρόβλημα με τις πλάκες τιμονιού, αυτή η γενιά δεν τις είχε, ή θυμάμαι λάθος;
Για τις πλάκες που τις έκοβε εννοείς; Ναι, στα προηγούμενα το διάβασα. Κάποια θέματα με τα καλάμια είχαν επίσης τα 2013 και έχει γίνει σχετική ανάκληση.
Βέβαια σε διεθνή δεν είδα τόσο μεγάλη άρνηση. Σε κάθε περίπτωση κοιτάω 2015-2016 και βρίσκω 2-3 περιπτώσεις ιδιωτών εντός budget (14 αρχική) και μάλλον Παρασκευή που θα οριστικοποιήσω αν θα ψωνίσω, θα τους βάλω να τα πάνε για έλεγχο.
Αυτη εχει 22.500€. Φοραει ολον τον καταλογο νομιζω αλλα και παλι πανω απο 20Κ για καποιο επιπεδο εξοπλισμου αφου ξεκινα απο τα 17.800€
Fiat Panda 7,6l/100km
Δεν το συζητώ για καινούρια. Και τα 13-14 είναι υπερβολή για αυτό που θέλω να κάνω.
Παρεπιπτόντως χτές μίλησα με έναν ιδιώτη στο Ηράκλειο Κρήτης που μου φάνηκε από τους πιο σοβαρούς χρήστες που έχω μιλήσει τον τελευταίο καιρό. Έχει ένα του 2014 με το φουλ εξοπλισμό (και τα 3 πακέτα) και 12 χιλ χλμ. Είναι μοντέλο 2014 άρα έχει λυμένα τα θέματα με το συμπλέκτη και το βολάν που διάβασα στα μοντέλα 2013 και έχει και stabilisater. Εδώ και 2-3 χρόνια δεν την κινεί - μου είπε ότι πού και πού την βάζει μπροστά και κάνει μια βόλτα στη γειτονιά. όχι κάτι άλλο.
Τελευταίο σέρβις στα 10 χιλ χλμ, αλλά έκτοτε (2-3 χρόνια) δεν έχει ξανακάνει.
Θέλει με το καλημέρα ένα σέρβις σε όλα τα ζουμιά (λάδια, παραφλού, υγρά φρένων), λάστιχα (αυτός λέει ότι έχουν γόμα και ότι δεν τα έχει δει ο ήλιος λογω γκαραζ, αλλά είναι 5ετίας). Μπαταρία άλλαξε πρόσφατα. Η παρατεταμένη περίοδος ακινησίας επηρεάζει τρόμπες κτλ. Από την άλλη φαίνεται πως δεν έχει ταλαιπωρηθεί από τα πλαστικά της.
Επίσης τη φέρνει στην Αθήνα να τη δω στον δικό μου εξουσιοδοτημένο. Δείχνει σοβαρός.
Η αρχική τιμή που έχει είναι 14,800 με τριβάλιτσο που δεν μου αρέσει και μου την αφήνει 13,800 χωρίς τις βαλίτσες. Θεωρώ ότι μπορώ να το πάω κανένα 500αρικο πιο κάτω λόγω των παραπάνω.
Στα 14,000 παίρνω 2015 μοντέλο με 20 χιλ χλμ, όλο τον εξοπλισμό και επιπλέον keyless ride, shift assist, πρόσφατο σέρβις και λάστιχα διμήνου. Άρα για να έχει νόημα η αγορά από Ηράκλειο πρέπει να υπάρχει μια διαφορά τουλάχιστον 500 ευρώ με το 2015 στο δικό μου μυαλό.
Προς το παρόν λόγω έλλειψης χρόνου η έρευνα είναι...βιβλιογραφική. Την επόμενη εβδομάδα ίσως βγω στο πεδίο..