- 01 Μάιος 2019, 21:18
#579162
Μετά από 200κμ έχω να αναφέρω τα εξής.
Οι δίσκοι όταν πέφτεις με 50% πίεση στο πεντάλ και από τα 80κμ και πάνω βγάζουν ένα βουητό (το οποίο είναι νορμάλ). Στην αρχή έκαναν και ένα τράνταγμα αλλά έφτιαξαν. Επίσης κάνουν έναν μικρό θόρυβο όταν έχεις ανοιχτά παράθυρα από τον αέρα που περνάει. Τον παρομοιαζω με δίχρονο σκούτερ όταν πατάει γκάζι και περνάει από δίπλα σου.
Πάμε στα τακάκια (carbotech xp10).
Ξεκινάω με το τρίξιμο που αναφέρουν όλοι. Κρύα όταν ακινητοποιείς το αυτοκίνητο και όταν φτάνεις στα ~20κμ/ω και μέχρι να σταματήσεις πλήρως κάνουν ένα τρίξιμο (που εμένα μου αρέσει). Όταν ζεσταθούν (και ζεσταίνονται εύκολα) το τρίξιμο σχεδόν εξαφανίζεται. Κάποιες φορές ακούγεται από τα 7-10κμ και κάτω αλλά όχι πάντα. Αν τα κρατάς ζεστά ΔΕΝ κάνουν κανένα ενοχλητικό θόρυβο.
Επίσης κρύα όταν πας να φρενάρεις θέλει λίγο συνήθεια ειδικά σε σχέση με τα DS2500 γιατί το bite τους είναι τόσο δυνατό που πρέπει να βάλεις λιγότερη πίεση στο πεντάλ.
Και αυτό πρέπει να το έχεις υπόψη σε κάθε φρενάρισμα βασικά γιατί δαγκώνουν πολύ καλύτερα από τα DS2500 και δεν έχουν αυτή τη ξύλινη αίσθηση. Είναι πάρα μα πάρα πολύ "ορεξάτα" και σου βγάζουν μια φοβερή εμπιστοσύνη στο φρενάρισμα που δε την είχα με τα DS2500. Στα DS2500 έπρεπε να "ανέβω" με αρκετή πίεση στο φρένο για να ακούσουν και ειδικά στο κρύο ήθελε προσοχή. Καμία σχέση τα ΧΡ10.
Τέλος, έχουν πολύ καλό modulation, καμία σχέση με τα 2500 που τα ένοιωθα λίγο on/off ως ένα βαθμό.
Το παραπάνω αποτέλεσμα πάντως είναι συνδυασμός δίσκοι-τακάκια πιστεύω.
Επειδή στρώνω δε τα πίεσα πολύ και γενικά προσπαθώ να μη πιέσω πάνω από 40%-50% το πεντάλ όπως μου είπαν για τα πρώτα 400-500κμ για να στρώσουν πρώτα οι δίσκοι και μετά θα ψήσω τα τακάκια. Ε εκεί όταν αρχίσω να πιέζω στις διαδρομές που ξέρω θα αναφέρω περισσότερα.
Πάντως είναι πάρα μα πάρα πολύ καλά. Μεγάλη βελτίωση από τα DS2500, που να μπούνε και τα σωληνάκια (που περιμένω σε 2-3 εβδομάδες).
Μερικές φωτό...
Βγάζουν αρκετή μαυρίλα, σε 200κμ οι ζάντες έχουν γίνει γκρι από καθαρές (επίσης δε με ενοχλεί). Εδώ είναι με 50κμ από καθαρές:
Λεπτομέρεια από υλικό τριβής μέσα στα grooves:
Αρνητικά για να συνοψίσω, μαυρίλα στις ζάντες και θόρυβος όταν είναι κρύα και σταματάς από τα 20κμω και κάτω.
Θετικά, bite από κρύα, modulation, σου δίνουν πολύ εμπιστοσύνη και συνολικά έχουν καλύτερη απόδοση σε σχέση με τα ds2500.
Αυτά!
< >