Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#577528 Τα evolution είναι ο ορισμός του ακριβού engineering :rtfm:

Δεν νομίζω να αγόραζα πότε ένα από δαύτα αλλά δεν μπορείς να μην τους βγάλεις το καπέλο

Κατά σειρά

Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#577550
Άβαταρ μέλους
By markvag
#577558
Nikos! έγραψε:(1η εννοείς εκκίνηση μάλλον γιατί στροφή δεν υπάρχει :lol: ).


Πως φαίνεται ο άνθρωπος που δεν έχει οδηγήσει γαλλικό! :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#577561
markvag έγραψε:
Nikos! έγραψε:(1η εννοείς εκκίνηση μάλλον γιατί στροφή δεν υπάρχει :lol: ).


Πως φαίνεται ο άνθρωπος που δεν έχει οδηγήσει γαλλικό! :lol: :lol:


Δε το κατάλαβα. :lol:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#577568
Nikos! έγραψε:
markvag έγραψε:
Nikos! έγραψε:(1η εννοείς εκκίνηση μάλλον γιατί στροφή δεν υπάρχει :lol: ).


Πως φαίνεται ο άνθρωπος που δεν έχει οδηγήσει γαλλικό! :lol: :lol:


Δε το κατάλαβα. :lol:



Μακριά πρώτη για να κατεβάζεις εν κινήσει σε κλειστές φουρκέτες! :rtfm: :twisted: :lol: :lol: Και φυσικά την έπαιρνε μια χαρά. :twisted:

Θυμήθηκα πάλι το γαλλάκι μου... :s_cry
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#577576
EDDIE_147 έγραψε:


Ωραία βίντεο.

Βασικά τονίζει αυτά ακριβώς που έχω αναφέρει. :lol:

Αν και δεν είναι τόσο fair η σύγκριση γιατί τα χωρίζουν 7 έτη εξέλιξης.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#577656
REALZEUS έγραψε:
Κάπου χάνεις και κάπου κερδίζεις. Λογικό είναι με την τετρακούνα να κερδίζεις στις εξόδους των στροφών 1ης-2ας και ειδικά στην ελληνικά άσφαλτο. Δεν το λες αυτό όμως στήσιμο, το λες χαρακτηριστικό του αυτοκινήτου. Γιατί το ίδιο αυτοκίνητο σε μια Monza ή Spa... καληνύχτα!!! :s_bye


κατι δεν εχεις καταλαβει καλα με τα εβο.
Ποιος σου ειπε οτι δεν μπορουν να στριψουν με παρα πολλα χλμ σε οποιαδηποτε καμπη?
Δεν χαλαει το στησιμο τους στα 200+ ,ουτε ειναι μονο η 4κινηση που κανει τη διαφορα.
Σε Μονζες και Σπα μολις βαλεις ιδια αναλογια κιλων ιππο,θα δεις οτι δεν στριβει ταχυτερα οποιαδηποτε μ3/μ4 απο ενα εβο.
Με την ιδια ευκολια στριβει και στα 250+ οπως και με τα 60.
Ολο το αυτοκινητο ειναι φτιαγμενο για να στριβει σωστα σε οποιοδηποτε εδαφος,και το σασι αλλαζε σε καιρια σημεια ακομα και στην ιδια γενια(πχ 7-8-9) και τα ψαλιδια αλλαζαν,και τη θεση απο το μπαλακι του ψαλιδιου αλλαζαν(Μακινεν) και πολλα αλλα που δεν ειναι της παρουσης.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#577730
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#578169 Διάλειμμα για διαφημίσεις.
Πολύ ωραία τα led πισω.
Ρίχνω ιδεες....
(Και χωρίς υδατογράφημα για να μην μου τη λετε! )Εικόνα

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#579162 Μετά από 200κμ έχω να αναφέρω τα εξής.

Οι δίσκοι όταν πέφτεις με 50% πίεση στο πεντάλ και από τα 80κμ και πάνω βγάζουν ένα βουητό (το οποίο είναι νορμάλ). Στην αρχή έκαναν και ένα τράνταγμα αλλά έφτιαξαν. Επίσης κάνουν έναν μικρό θόρυβο όταν έχεις ανοιχτά παράθυρα από τον αέρα που περνάει. Τον παρομοιαζω με δίχρονο σκούτερ όταν πατάει γκάζι και περνάει από δίπλα σου.

Πάμε στα τακάκια (carbotech xp10).

Ξεκινάω με το τρίξιμο που αναφέρουν όλοι. Κρύα όταν ακινητοποιείς το αυτοκίνητο και όταν φτάνεις στα ~20κμ/ω και μέχρι να σταματήσεις πλήρως κάνουν ένα τρίξιμο (που εμένα μου αρέσει). Όταν ζεσταθούν (και ζεσταίνονται εύκολα) το τρίξιμο σχεδόν εξαφανίζεται. Κάποιες φορές ακούγεται από τα 7-10κμ και κάτω αλλά όχι πάντα. Αν τα κρατάς ζεστά ΔΕΝ κάνουν κανένα ενοχλητικό θόρυβο.

Επίσης κρύα όταν πας να φρενάρεις θέλει λίγο συνήθεια ειδικά σε σχέση με τα DS2500 γιατί το bite τους είναι τόσο δυνατό που πρέπει να βάλεις λιγότερη πίεση στο πεντάλ.

Και αυτό πρέπει να το έχεις υπόψη σε κάθε φρενάρισμα βασικά γιατί δαγκώνουν πολύ καλύτερα από τα DS2500 και δεν έχουν αυτή τη ξύλινη αίσθηση. Είναι πάρα μα πάρα πολύ "ορεξάτα" και σου βγάζουν μια φοβερή εμπιστοσύνη στο φρενάρισμα που δε την είχα με τα DS2500. Στα DS2500 έπρεπε να "ανέβω" με αρκετή πίεση στο φρένο για να ακούσουν και ειδικά στο κρύο ήθελε προσοχή. Καμία σχέση τα ΧΡ10.

Τέλος, έχουν πολύ καλό modulation, καμία σχέση με τα 2500 που τα ένοιωθα λίγο on/off ως ένα βαθμό.

Το παραπάνω αποτέλεσμα πάντως είναι συνδυασμός δίσκοι-τακάκια πιστεύω.

Επειδή στρώνω δε τα πίεσα πολύ και γενικά προσπαθώ να μη πιέσω πάνω από 40%-50% το πεντάλ όπως μου είπαν για τα πρώτα 400-500κμ για να στρώσουν πρώτα οι δίσκοι και μετά θα ψήσω τα τακάκια. Ε εκεί όταν αρχίσω να πιέζω στις διαδρομές που ξέρω θα αναφέρω περισσότερα.

Πάντως είναι πάρα μα πάρα πολύ καλά. Μεγάλη βελτίωση από τα DS2500, που να μπούνε και τα σωληνάκια (που περιμένω σε 2-3 εβδομάδες).

Μερικές φωτό...

Βγάζουν αρκετή μαυρίλα, σε 200κμ οι ζάντες έχουν γίνει γκρι από καθαρές (επίσης δε με ενοχλεί). Εδώ είναι με 50κμ από καθαρές:

Εικόνα

Λεπτομέρεια από υλικό τριβής μέσα στα grooves:

Εικόνα

Αρνητικά για να συνοψίσω, μαυρίλα στις ζάντες και θόρυβος όταν είναι κρύα και σταματάς από τα 20κμω και κάτω.

Θετικά, bite από κρύα, modulation, σου δίνουν πολύ εμπιστοσύνη και συνολικά έχουν καλύτερη απόδοση σε σχέση με τα ds2500.

Αυτά!

< >