Αυτό που μου έκανε ιδιαίτερα θετική εντύπωση στην Carglass και ήταν τελικά ο λόγος για να τους εμπιστευτώ, ήταν το γεγονός πως δεν σου έβαζαν μεμβράνες που να μην είναι νόμιμες στο αυτοκίνητο. Σε όποια άλλη εταιρεία πήγα μου πρότειναν να είναι όλα φουλ σκούρα μπροστά πίσω, και όταν άρχιζες να τους ρωτάς για την νομιμότητα σου ανέφεραν ότι με ένα χαρτί από το νοσοκομείο που να αναφέρει ότι έχεις φωτοευαισθησία, είσαι ΟΚ...
Σε κάθε περίπτωση, μιας και μιλάμε για Αυστρία, θα πρέπει να δεις τι επιτρέπεται εκεί σε ότι αφορά τις μεμβράνες και την σκουρότητα τους. Εδώ νομίζω πως οι μεμβράνες στα μπροστά παράθυρα πρέπει να επιτρέπουν τουλάχιστον το 70% του ηλιακού φωτός να περνάει. Αυτές της Madico είναι στο 75% αν δε κάνω λάθος.
Για την 3Μ που είχα ρωτήσει, τόσο ανοιχτόχρωμες μεμβράνες δεν είχε στις δύο πρώτες και πιο οικονομικές σειρές της, οπότε έπρεπε να πας στην Crystalline που ήταν και πολύ ακριβότερη όμως.
Σχετικά με την εγκατάσταση, δεν χρειάστηκε να βγει κάποιο πάνελ και ομολογουμένως το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικό. Αυτό βέβαια παίζει από εγκαταστάτη σε εγκαταστάτη, μιας και τα σχόλια και οι αξιολογήσεις στο google διαφέρουν για κάθε ένα κατάστημα Carglass.
Απορώ πως ζούσα τόσα χρόνια χωρίς μεμβράνες! Πραγματικά τα αξίζουν τα λεφτά τους!
MIXOStsi έγραψε:1.Ο ελάχιστος συντελεστής μετάδοσης φωτός των εγκεκριμένων υαλοπινάκων των κυκλοφορούντων οχημάτων καθορίζεται σε:
α) 75% για τον εμπρόσθιο ανεμοθώρακα.
β) 70% για τους υαλοπίνακες εκατέρωθεν της θέσης του οδηγού.
γ) 70% για τους πίσω πλευρικούς υαλοπίνακες και τον οπίσθιο ανεμοθώρακα, εφόσον το όχημα δεν φέρει πλευρικούς καθρέφτες.
Προϋποθέσεις και περιορισμοί στην επικόλληση μεμβρανών σε υαλοπίνακες οχημάτων
1.Οι μεμβράνες που επικολλούνται στους υαλοπίνακες των οχημάτων θα πρέπει να είναι πιστοποιημένες από κράτος μέλος της Ε.Ε., από κράτος της ΕΖΕΣ το οποίο είναι συμβαλλόμενο μέρος της Συνθήκης ΕΟΧ ή από την Τουρκία, για τοποθέτηση και χρήση σε οχήματα.
2.Δεν επιτρέπεται σε κανένα όχημα τόσο στον εμπρόσθιο ανεμοθώρακα όσο και στους υαλοπίνακες εκατέρωθεν της θέσης του οδηγού, η επικόλληση μεμβρανών οι οποίες μεταβάλλουν το συντελεστή μετάδοσης φωτός των εδαφίων (α) και (β) της παρ. 1 του άρθρου 2 της παρούσας. Επιτρέπεται, όμως:
α) Η επικόλληση «λωρίδας» μεμβράνης πλάτους έως 10 εκατοστών (μετρούμενη από την πάνω πλευρά του υαλοπίνακα) για την αντιθαμβωτική προστασία του οδηγού και
β) Η επικόλληση μεμβράνης περιορισμού υπεριώδους ακτινοβολίας.
3.Στους υπόλοιπους υαλοπίνακες του οχήματος γίνεται αποδεκτή η επικόλληση μεμβράνης σύμφωνα με τη διαδικασία που περιγράφεται στο άρθρο 4 της παρούσας.
4.Δεν επιτρέπεται σε κανένα υαλοπίνακα οχήματος η επικόλληση μεμβρανών τύπου καθρέφτη. Ως τέτοιες θεωρούνται μεμβράνες με συντελεστή ανάκλασης μεγαλύτερο του 25%.
Και φυσικά βεβαιώσεις κλπ οτι είναι εγκεκριμένες κλπ...
Amen and a-women!
Ο μάστορας μου είπε ότι είναι επίσημος πωλητής madico. Και ότι στην car glass βάζουν την 2η ποιότητα ως πιο προσιτή της madico. Mια θυγατρική της δεν θυμάμαι το όνομα της.
Εδώ τις έβαλα. Στον γιαννικελη. https://www.google.com/search?q=madico+γερακας&oq=madico+γερ&aqs=chrome.1.69i57j0l2.7960j0j8&client=tablet-unknown&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#trex=m_t:lcl_akp,rc_f:nav,rc_ludocids:15310772968885589667,rc_q:giannikelis.gr,ru_q:giannikelis.gr
Deleted User 1 έγραψε:Πριν 2 βδομαδες εβαλα Llumar στον καγκουρα. 189€ σε ολα ΠΡΟΦΑΝΩΣ τα παραθυρα πλην παρμπριζ και ηλιοροφης. 49% τα 2 μπροστα, 48% τα 3 πισω που ηταν ηδη φιμε. Η σειρα δεν ξερω πως λεγεται μιας και δεν ειδα να αναγραφεται καπου.
Η τοποθετηση εγινε σε μιση ωρα στη Llumar στο Αιγαλεω μιας και το πιασανε 4 ατομα ταυτοχρονα το αμαξι. Η εφαρμογη φαινεται πολυ καλη οπως και η μεμβρανη φαινεται καλυτερη σε σχεση με τις Madico που ειχα στο Audi και τις ASFW που εχω στο Peugeot. Θα φανει με τον καιρο βεβαια.
< >
Τη σειρά "sun protection" έβαλες. Είναι πολύ καλές! Εγώ έβαλα τη σειρά "Style" που είναι υποδεέστερες και πιο φτηνές. Όταν λέω υποδεέστερες, αν δεις τα νούμερα, οι δικές σου με ίδια ή λιγότερη σκουρότητα επιτρέπουν λιγότερη ζέστη να μπει στο αμάξι.
@Κιλομιτερ, βάλε σε όλα σου τα τζάμια γιατί εξ'όσων γνωρίζω, τα εργοστασιακά φιμέ δεν κόβουν καθόλου υπεριώδη ακτινοβολία. Οπότε αφού θα βάλεις που θα βάλεις μπροστά, βάλε και στα πίσω για τα παιδιά.
KiloMeater έγραψε:Όλα τα πίσω έχουνε τα μαύρα εργοστασιακά όποτε δε θα βάλω εκεί, ακόμα και αν δεν έχουν την ίδια απόδοση.
Πληροφοριακα, τα εργοστασιακα φιμε δεν προσφερουν καμια προστασια σε UV. Γι αυτο αλλωστε και οι εταιρειες τα διαφημιζουν ως privacy glass. Αν θες λοιπον προστασια θα πρεπει να βαλεις και στα πισω..
Τις διαφημίζουν προσφορά 95 €
Σχεδόν μισή τιμή απο Llumar.
< >
kovathe έγραψε:Αυτές οι ASWF είναι καλές?Η τιμή λογικά είναι για τις performer. Performer με 70% δεν υπάρχει. Για να πας σε 70 πας σε Excel irp. Τα χαρακτηριστικά τους είναι μια χαρά και υποτίθεται πως έχουν εγγύηση για πάντα. Τώρα τι σημαίνει αυτό...
Τις διαφημίζουν προσφορά 95 €
Σχεδόν μισή τιμή απο Llumar.
< >
Τις έχω λίγες μέρες σε ένα jimny οπότε δε μπορώ να πω για διαρκεία κτλ.. Άσε που δεν έχει και πολύ ήλιο αυτές τις μέρες.
Θέλω να βάλω και σε ένα leon και ο μόνος μου ενδιασμος είναι πως ο εγκαταστατης βγάζει τα πάνελ της πόρτας. Στο Jimny οκ, δε παρατήρησα παραπάνω τριγμούς (έχει κάμποσα να κοπανάνε...)
Αν κάποιος ξέρει εγκαταστατη που να μην βγάζει ας βάλει μια φωνή!
.
Zeus έγραψε:KiloMeater έγραψε:Όλα τα πίσω έχουνε τα μαύρα εργοστασιακά όποτε δε θα βάλω εκεί, ακόμα και αν δεν έχουν την ίδια απόδοση.
Πληροφοριακα, τα εργοστασιακα φιμε δεν προσφερουν καμια προστασια σε UV. Γι αυτο αλλωστε και οι εταιρειες τα διαφημιζουν ως privacy glass. Αν θες λοιπον προστασια θα πρεπει να βαλεις και στα πισω..
Ενδιαφέρον
Πίσω τα παιδιά έχουνε και κουρτινακια που μπαιουνε μέσα στις πόρτες όποτε δε μου έχουνε παραπονεθεί ποτέ , αλλά θα το κοιτάξω αν συνολικά εχει μεγάλη διαφορά στα θερμικά φορτία που περνάνε μέσα
axel12p έγραψε:.... Εδώ νομίζω πως οι μεμβράνες στα μπροστά παράθυρα πρέπει να επιτρέπουν τουλάχιστον το 70% του ηλιακού φωτός να περνάει. Αυτές της Madico είναι στο 75% αν δε κάνω λάθος...
Zeus έγραψε:Πληροφοριακα, τα εργοστασιακα φιμε δεν προσφερουν καμια προστασια σε UV. Γι αυτο αλλωστε και οι εταιρειες τα διαφημιζουν ως privacy glass. Αν θες λοιπον προστασια θα πρεπει να βαλεις και στα πισω..Πολύ απογοητευτικό αυτό. Οπότε θέλει μεμβράνες και πίσω έτσι κι αλλιώς.
Τα απλά φυμέ όμως που έχουν στάνταρ στην Ελλάδα όλα τα αυτοκίνητα νομίζω έχουν κάποια UV προστασία.
Ξέρει κανένας πόσο σκοτεινιά είναι τα κοινά μαμά φυμέ;
Και έχει σημασία γιατί θα πρέπει να προσθέσεις την απώλεια φωτεινότητας από τα φυμέ στην απώλεια φωτεινότητας από τις μεμβράνες. Αν πχ το όριο είναι 70% και βάλεις 70% μεμβράνη θα είσαι παράνομος γιατί το εργοστασιακό φυμέ τζάμι θα κόψει κι άλλο λίγο.
axel12p έγραψε:.... Σχετικά με την εγκατάσταση, δεν χρειάστηκε να βγει κάποιο πάνελ και ομολογουμένως το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικό. Αυτό βέβαια παίζει από εγκαταστάτη σε εγκαταστάτη, μιας και τα σχόλια και οι αξιολογήσεις στο google διαφέρουν για κάθε ένα κατάστημα Carglass. ...Καθότι είμαι ψείρας με ενοχλεί που βλέπω ένα κενό μερικών χιλιοστών ανάμεσα στη μεμβράνη και στο όριο του τζαμιού ειδικά στα τρίγωνα παραθυράκια στις πόρτες όπου το κενό είναι ορατό και από τις 3 πλευρές. Ο αριθμός χιλιοστών και η ομαλότητα του ορίου υποθέτω έχει να κάνει με την ικανότητα του εγκαταστάτη και με το αν εκείνο το σημείο έχει μαύρα στόγματα προκειμένου να κάνει διαβάθμιση μαύρου.
πολυ τζαμι εχει το αμαξι και στην ελλαδα θα ζοριζεται
στην περιοχη μου εχω llumar και 3M
υποθετω ειναι και οι δυυ λιγο πολυ αξιοπιστες και διαλεγω αφοβα;
Εσύ έχεις πολύ τζάμι και θα πληρώσεις αρκετά μάλλον!
Madico βέβαια αλλά με 130 ευρώ καθάρισες.
g8777 έγραψε:Αν μπορείς να περιμένεις έχει προσφορά αυτό τό μήνα η Carglass 50%.
Madico βέβαια αλλά με 130 ευρώ καθάρισες.
μπα επειγει...
πρεπει να τις βαλω αυτη την εβδομαδα γιατι μετα ξεκιναμε τα τουρ ανα την επικρατεια και πρεπει να αποδωσουν στο ταξιδι