Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#577275 Έχει αποκλειστεί από τη Seat κάποια επιπλέον ζημιά πχ στο κιβώτιο? Ή θα το δουν όταν βάλουν καινούριο?

Νομίζω αν φτιαχτεί η αντιπροσωπεία είναι μονόδρομος για πάρα πολλούς λόγους (know how, εγγύηση, πιθανόν πιο εύκολο να πουληθεί μετά αν έχει γίνει στη αντιπροσωπεία αντί στο μαστρομητσο).

Αν όμως φτιαχτεί σίγουρα θα έχει χάσει περισσότερο την αξία του από το καινούριο (επίσης θα έχει άλλο αριθμό πλαισίου στο μοτέρ).

Ίσως μια συζήτηση με τη Βελμαρ στα πλαίσια του πόσο το ανταλλάσουν αυτό με καινούριο ή μτχ έχει περισσότερο νόημα.

< >
Άβαταρ μέλους
By bill33
#577276 Νομίζω ότι οι κινητήρες πλέον έχουν αριθμό τύπου και όχι αριθμό σειράς.
Στην θέση του εγώ θα έφτιαχνα/ άλλαζα τον κινητήρα γιατί νομίζω ότι βγαίνει η μικρότερη χασουρα από άλλες λύσεις.

< G (5S) >
Άβαταρ μέλους
By sargus
#577286 Ρε παιδιά με ένα 7χιλιαρο στη χειρότερη έχει καινούργιο κινητήρα σε αμάξι ενός έτους άρα σχεδόν ολοκαίνουριο όλο.
Μιλάμε για αμαξαρα που δε βρίσκεις να αγοράσεις σήμερα καθώς έχει αντικατασταθεί από 2λιτρο κινητήρα.
Να το πουλήσει γιατί; Και πόσο; Στην καλύτερη όπως είναι αφτιαχτο 12-14 χιλιάρικα; Για να πάρει τι με αυτά τα λεφτά; Ένα ατμοσφαιρικό σουπερμινι με 80 άλογα και ελλείψεις στον εξοπλισμό;
Για αυτό λέω ότι η πιο συμφέρουσα λύση είναι να φτιάξει το αμάξι του και να το κρατήσει.
Εγώ μάλλον θα άλλαζα κινητήρα στην αντιπροσωπία για όλους αυτούς τους λόγους που αναφέρθηκαν. Ελπίζω κιόλας ότι κάτι θα του κόψουν από την τιμή καλή τη πίστη. Ίσως αξίζει να ρωτήσει σε 2-3 διαφορετικές αντιπροσωπειες για αυτό κιόλας.
Άβαταρ μέλους
By alexm
#577297
sargus έγραψε:Ρε παιδιά με ένα 7χιλιαρο στη χειρότερη έχει καινούργιο κινητήρα σε αμάξι ενός έτους άρα σχεδόν ολοκαίνουριο όλο.
Μιλάμε για αμαξαρα που δε βρίσκεις να αγοράσεις σήμερα καθώς έχει αντικατασταθεί από 2λιτρο κινητήρα.
Να το πουλήσει γιατί; Και πόσο; Στην καλύτερη όπως είναι αφτιαχτο 12-14 χιλιάρικα; Για να πάρει τι με αυτά τα λεφτά; Ένα ατμοσφαιρικό σουπερμινι με 80 άλογα και ελλείψεις στον εξοπλισμό;
Για αυτό λέω ότι η πιο συμφέρουσα λύση είναι να φτιάξει το αμάξι του και να το κρατήσει.
Εγώ μάλλον θα άλλαζα κινητήρα στην αντιπροσωπία για όλους αυτούς τους λόγους που αναφέρθηκαν. Ελπίζω κιόλας ότι κάτι θα του κόψουν από την τιμή καλή τη πίστη. Ίσως αξίζει να ρωτήσει σε 2-3 διαφορετικές αντιπροσωπειες για αυτό κιόλας.
Όταν στην αγορά βρίσκεις αντίστοιχο με 18000 https://www.car.gr/21856658-seat-leon που σίγουρα κατεβαίνει λίγο ακόμη, τα 12-14 για ένα αμάξι που θέλει καινούργιο κινητήρα (συν το ρίσκο της όλης διαδικασίας) μου φαίνεται αδύνατο.

Μία λογική τιμή θα ταν κοντά στα 10 (προσωπική άποψη).
Εφόσον η αντιπροσωπεία εγγυάται την καλή λειτουργία του αυτοκινήτου και πέσει και κάποιο ψαλίδι η αλλαγή κινητήρα είναι μονόδρομος

.
Άβαταρ μέλους
By sargus
#577299 Έχεις δίκιο. Εγώ ανέφερα το πιο αισιόδοξο σενάριο για να δείξω ακριβώς ότι συμφέρει να το φτιάξει το αμάξι και να το κρατήσει.
Άβαταρ μέλους
By thanasisr16
#577311
Chris έγραψε:Ποσο αγοραστηκε το αμαξι και ποσο πωλειται στην τωρινη κατασταση; Η επισκευη* με εργασια θα παει γυρω στα 7 ή πολυ παραπανω;

*σωστη, στην αντιπροσωπια, με καινουριο κινητηρα

< >

Αγοράστηκε 22.000 και σε αυτήν την κατάσταση που είναι στα 8-9 χιλιάρικα το κόβω να πιάνει
Άβαταρ μέλους
By thanasisr16
#577313
Nikos! έγραψε:Έχει αποκλειστεί από τη Seat κάποια επιπλέον ζημιά πχ στο κιβώτιο? Ή θα το δουν όταν βάλουν καινούριο?

Νομίζω αν φτιαχτεί η αντιπροσωπεία είναι μονόδρομος για πάρα πολλούς λόγους (know how, εγγύηση, πιθανόν πιο εύκολο να πουληθεί μετά αν έχει γίνει στη αντιπροσωπεία αντί στο μαστρομητσο).

Αν όμως φτιαχτεί σίγουρα θα έχει χάσει περισσότερο την αξία του από το καινούριο (επίσης θα έχει άλλο αριθμό πλαισίου στο μοτέρ).

Ίσως μια συζήτηση με τη Βελμαρ στα πλαίσια του πόσο το ανταλλάσουν αυτό με καινούριο ή μτχ έχει περισσότερο νόημα.

< >

Δεν έχουν αναφέρει τίποτα για το κιβώτιο,απ' ότι κατάλαβα όλη την καταπόνηση την απορρόφησε ο κινητήρας και όχι το κιβώτιο.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#577373 Προφανώς και συμφέρει η επισκευή.
Άβαταρ μέλους
By thanasisr16
#577980 Update από Βελμαρ.
Τελική τιμή από 7.400 € κατέβηκε στα 5.100€ με ΦΠΑ και εργασία.
Πάλι καλά να λέμε που μας έκοψαν και τόσο.
Τα μισά μπροστά και τα υπόλοιπα σε 8 άτοκες δόσεις.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#577981 για νεο μοτερ μιλαμε Θαναση?
Άβαταρ μέλους
By thanasisr16
#577982
dimviii έγραψε:για νεο μοτερ μιλαμε Θαναση?

Ναι με εγγυήσεις κανονικά.
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#577983 Τότε η επισκευή είναι μονόδρομος...
Άντε με το καλό και να είναι η τελευταία αναποδιά!
Άβαταρ μέλους
By bill33
#577984 +1

< G (5S) >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#577986
thanasisr16 έγραψε:
dimviii έγραψε:για νεο μοτερ μιλαμε Θαναση?

Ναι με εγγυήσεις κανονικά.


το μοτερ το ανοιξανε τελικα?