Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By cabala10
#576620 δεν εχει και αδικο δεν ειναι δυνατον η μεγαλυτερη στρατιωτικη σχολη της ελλαδας να τρωει σφαλιαρες απο τεχνικες σχολες
Άβαταρ μέλους
By dimik
#576628 Είναι ντροπή εδώ που τα λέμε.
Θα έπρεπε οι στρατιωτικές σχολές να είναι αποσυνδεδεμένες από την 3βάθμια εκπαίδευση και να έχουν δικές τους εισαγωγικές εξετάσεις.
Όπως επίσης και να υπάρχει ποσοστό εισαγωγής από προγράμματα τύπου ROTC
Άβαταρ μέλους
By melos86
#576685
dimik έγραψε:Είναι ντροπή εδώ που τα λέμε.
Θα έπρεπε οι στρατιωτικές σχολές να είναι αποσυνδεδεμένες από την 3βάθμια εκπαίδευση και να έχουν δικές τους εισαγωγικές εξετάσεις.
Όπως επίσης και να υπάρχει ποσοστό εισαγωγής από προγράμματα τύπου ROTC

Και να ανεβει το επιπεδο του στρατευματος?? Απαπαπα.....
Και πως θα ισχυριζονται μετα τα στελεχη του οτι "σπουδασαν το πανεπιστημιο της ζωης"?
Άβαταρ μέλους
By Serf
#577289 "Ωραίο" άρθρο γενικότερα!

The project, like so many experiments in effeminizing the IDF and move it away from traditional Jewish values was the brainchild of former chief of staff Gadi Eizenkot. Eizenkot was also responsible for removing Jewish education in the IDF from the purview of the chief military rabbinate and giving it to the largely secular education corps. Eizenkot was also infamous for declaring that the midrashic adage, “He who comes to kill you – kill him first” does not represent the spirit of the IDF. 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#577294 Το βαπόρι από το Μαυροβούνιο... :lol:

Η στρατιωτική αστυνομία του Μαυροβουνίου εντόπισε περίπου 50 κιλά κοκαΐνης στο εκπαιδευτικό πλοίο «Jadran», λίγες ώρες πριν αναχωρήσει προγραμματισμένα για εκπαιδευτικό ταξίδι, ανακοίνωσε το υπουργείο άμυνας της χώρας στις 19 Απριλίου 2019.
Η έφοδος στο πλοίο έγινε πριν την αυγή και ενώ ήταν ελλιμενισμένο στο λιμάνι του Τίβατ. Σύμφωνα με το «Reuters», στις έρευνες συμμετείχε επίσης ομάδα δυτών. Το «Jadran» εισήλθε για πρώτη φορά σε υπηρεσία το 1933 με το Γιουγκοσλαβικό Ναυτικό, ενώ το 2006 πέρασε στην ιδιοκτησία του Μαυροβουνίου. Το «Jadran» χρησιμοποιείται αποκλειστικά για εκπαιδευτικούς σκοπούς.


https://www.ptisidiastima.com/jadran-co ... S3fMF4b2tk
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#581543 Το πόσταρε στο κλειστό γκrουπ της τάξης μας ένας συμμαθητής κι ακόμα κι εγώ, που ήμουν σπασίκλας σε κάτι τέτοια, του είπα ότι θα προτιμούσα να κατέβω από το άρμα για μια Amstel, παρά να υπολογίσω... :lol:

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Same_old_story
#582984 Μετά τα ελικόπτερα Kiowa στέλνουν και Bradley οι ΗΠΑ στην Ελλάδα :eat:

https://www.pronews.gr/amyna-asfaleia/773308_m2-bradley
Άβαταρ μέλους
By theo13
#582986
REALZEUS έγραψε:Όταν έλεγα ότι δεν μπορούμε να έχουμε γυναίκες στα πληρώματα ΤΘ...

https://www.jewishpress.com/news/israel ... sdJivX39cI
Τι πιστεύεις ότι δεν μπορούν να κάνουν οι γυναίκες σε ένα άρμα;
Έχει να κάνει με αυτό που λέει στο άρθρο ότι ίσως χρειαστεί σε αποστολές να μείνουν αρκετές μέρες μέσα στο άρμα;

(Δεν ρωτάω ειρωνικά, μη παρεξηγηθούμε)

Στάλθηκε από το TA-1012 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#583000
theo13 έγραψε:
REALZEUS έγραψε:Όταν έλεγα ότι δεν μπορούμε να έχουμε γυναίκες στα πληρώματα ΤΘ...

https://www.jewishpress.com/news/israel ... sdJivX39cI
Τι πιστεύεις ότι δεν μπορούν να κάνουν οι γυναίκες σε ένα άρμα;
Έχει να κάνει με αυτό που λέει στο άρθρο ότι ίσως χρειαστεί σε αποστολές να μείνουν αρκετές μέρες μέσα στο άρμα;

(Δεν ρωτάω ειρωνικά, μη παρεξηγηθούμε)

Στάλθηκε από το TA-1012 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Γιατί να παρεξηγηθούμε κ. συνάδελφε, Αξκε του ΠΣ; :lol:

Για να μην παρεξηγηθώ εγώ πάντως, θέλω να πω ότι έχουμε σήμερα αξιότατες γυναίκες αρματίστριες, πολλές εξ' αυτών ΑΠΜΑ και μάλιστα Αξκοι Εξ' Ευελπίδων!!! Δεν τίθεται καμία αμφισβήτηση ως προς τις γνώσεις τους!!!
Η δική μου ένσταση έγκειται καθαρά και μόνο στην σωματική ρώμη που απαιτείται να έχει ένας αρματιστής. Ακόμα και αδύναμοι (σωματικά πάντα) άνδρες δεν είναι κατάλληλοι ως αρματιστές. Για παράδειγμα, το βλήμα του Leo 2, 120 χλστ HEAT M830 A1 χημικής ενεργείας, ζυγίζει γύρω στα 22 κιλά. Ένα καλό πλήρωμα άρματος οφείλει να βάλλει περίπου ανά 5'', που σημαίνει ότι κάθε 5'' το πυροβόλο πρέπει να πληρώνεται, οπότε μέσα σε ένα 1' ο ΓΕΜΑ πρέπει να σηκώσει και να γεμίσει 265 κιλά βλημάτων (extreme scenario, τα κύρια βλήματα των αρμάτων είναι τα ελαφρύτερα Ειδικά Διατρητικά APFSDS και επίσης σε επιχειρήσεις ποτέ δε πιάνουμε το θεωρητικό "5'' ανά βολή") και να έχει την πνευματική διαύγεια (η οποία όλοι μας γνωρίζουμε ότι επηρεάζεται από την σωματική κόπωση) ώστε να πατήσει το αντίστοιχο κομβίο στον πίνακά του, για να λάβει αυτόματα την κατάλληλη υπερανύψωση το πυροβόλο (μέσω του ΣΕΠ) και να δοθεί άδεια βολής στους ΑΠΜΑ και ΠΑΜΑ. Εκτός αν μιλάμε για "αντρογυναίκα", αυτό είναι δύσκολο για μια κοπελιά. Εξίσου σημαντικό είναι το θέμα της επιδιόρθωσης βλάβης επί του πεδίου. Αν το άρμα "πετάξει ερπύστρια" χρειάζεται δύναμη και στον πόλεμο δεν μπορείς να περιμένεις τον Ουλαμό Συντηρήσεως, για να σου "αλλάξει λάστιχο"... :iconcool:
Τελευταία επεξεργασία από REALZEUS και 19 Μάιος 2019, 00:31, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By dimik
#583001 Ακόμα και η συντήρηση είναι αδύνατη, είτε επί του πεδίου είτε εκτός.

Πόσες γυναίκες θα χρειάζονται άραγε για να χρησιμοποιήσουν το μακτρο;

Ούτε πρόσβαση στον κινητήρα θα μπορούν να αποκτήσουν.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#583004 Άντε πες ότι το μάκτρο είναι εύκολο. Βάζεις 2 νταγλαράδες και μια κοπελιά (αν και εμείς 4 μαντράχαλοι, ο πιο μικρόσωμος εκ των οποίων ήταν 85 κιλά, ζοριζόμασταν). Να δω όμως την κοπελιά να σηκώνει με την δοκό την ερπύστρια για να την βάλει πάνω στον ρυθμιστικό... :help:

@dimk: Με ποιό όχημα γυρίζουν οι Μαύροι μια ερπύστρια άρματος μετά την αλλαγή των ελαστικών πελμάτων, ώστε να την επανατοποθετήσουν; :iconcool:
Hint: Το GD 240, με κομπλαρισμένες τις κοντές σχέσεις, κώλωνε. :lol:
Τελευταία επεξεργασία από REALZEUS και 19 Μάιος 2019, 01:43, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By theo13
#583012
REALZEUS έγραψε:
theo13 έγραψε:
REALZEUS έγραψε:Όταν έλεγα ότι δεν μπορούμε να έχουμε γυναίκες στα πληρώματα ΤΘ...

https://www.jewishpress.com/news/israel ... sdJivX39cI
Τι πιστεύεις ότι δεν μπορούν να κάνουν οι γυναίκες σε ένα άρμα;
Έχει να κάνει με αυτό που λέει στο άρθρο ότι ίσως χρειαστεί σε αποστολές να μείνουν αρκετές μέρες μέσα στο άρμα;

(Δεν ρωτάω ειρωνικά, μη παρεξηγηθούμε)

Στάλθηκε από το TA-1012 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Γιατί να παρεξηγηθούμε κ. συνάδελφε, Αξκε του ΠΣ;

Για να μην παρεξηγηθώ εγώ πάντως, θέλω να πω ότι έχουμε σήμερα αξιότατες γυναίκες αρματίστριες, πολλές εξ' αυτών ΑΠΜΑ και μάλιστα Αξκοι Εξ' Ευελπίδων!!! Δεν τίθεται καμία αμφισβήτηση ως προς τις γνώσεις τους!!!
Η δική μου ένσταση έγκειται καθαρά και μόνο στην σωματική ρώμη που απαιτείται να έχει ένας αρματιστής. Ακόμα και αδύναμοι (σωματικά πάντα) άνδρες δεν είναι κατάλληλοι ως αρματιστές. Για παράδειγμα, το βλήμα του Leo 2, 120 χλστ HEAT M830 A1 χημικής ενεργείας, ζυγίζει γύρω στα 22 κιλά. Ένα καλό πλήρωμα άρματος οφείλει να βάλλει περίπου ανά 5'', που σημαίνει ότι κάθε 5'' το πυροβόλο πρέπει να πληρώνεται, οπότε μέσα σε ένα 1' ο ΓΕΜΑ πρέπει να σηκώσει και να γεμίσει 265 κιλά βλημάτων (extreme scenario, τα κύρια βλήματα των αρμάτων είναι τα ελαφρύτερα Ειδικά Διατρητικά APFSDS και επίσης σε επιχειρήσεις ποτέ δε πιάνουμε το θεωρητικό "5'' ανά βολή") και να έχει την πνευματική διαύγεια (η οποία όλοι μας γνωρίζουμε ότι επηρεάζεται από την σωματική κόπωση) ώστε να πατήσει το αντίστοιχο κομβίο στον πίνακά του, για να λάβει αυτόματα την κατάλληλη υπερανύψωση το πυροβόλο (μέσω του ΣΕΠ) και να δοθεί άδεια βολής στους ΑΠΜΑ και ΠΑΜΑ. Εκτός αν μιλάμε για "αντρογυναίκα", αυτό είναι δύσκολο για μια κοπελιά. Εξίσου σημαντικό είναι το θέμα της επιδιόρθωσης βλάβης επί του πεδίου. Αν το άρμα "πετάξει ερπύστρια" χρειάζεται δύναμη και στον πόλεμο δεν μπορείς να περιμένεις τον Ουλαμό Συντηρήσεως, για να σου "αλλάξει λάστιχο"... :iconcool:


Ευχαριστώ για την απάντηση συνάδελφε!

Και εγώ σκέφτηκα ότι μάλλον πρόκειται περί σωματικής δύναμης και το επιβεβαίωσες.
Παραμένει αντρική δουλειά δηλαδή.
Έκανα αναγωγή με τις δικές μας γυναίκες όπου ιδιαίτερα οι οδηγοί δεν παίζονται. Και σαν μάχιμες δεν πάνε πίσω αλλά είναι στιγμές που χρειάζεται μόνο ένας με διάπλαση ντουλάπας για να κάνεις δουλειά.

Off topic: πήγα πρόσφατα στη σχολή Μηχανικού στο Λουτράκι για εκπαίδευση και έπαθα πλάκα από την κατάρτιση των στελεχών. Απίστευτοι!!!

Στάλθηκε από το TA-1012 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk