Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By georgex72
#576257 Με έχει πιάσει λάστιχο με το συρματάκι του συρραπτικου χαρτιών και μικρό μέγεθος όχι κανένα χοντρό... αλλά έχανε λίγο λίγο...με Michelin primacy πρώτης γενιάς...7 λάστιχα σε δύο χρόνια...από τότε αποφεύγω τη συγκεκριμένη μάρκα...
Με leasing Corsa πρόσφατα και έχοντας 500 χλμ στο οδόμετρο πατάω σε εθνική λάμα από πριονωτο τραπεζομαχαιρο και μπαίνει κάθετα στο αυλάκι ανάμεσα στα δύο τακούνια κόβει τα λινά με αποτέλεσμα ένα άχρηστο Ecocontact...

< PAD 4 >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#576275
georgex72 έγραψε:Με έχει πιάσει λάστιχο με το συρματάκι του συρραπτικου χαρτιών και μικρό μέγεθος όχι κανένα χοντρό... αλλά έχανε λίγο λίγο...με Michelin primacy πρώτης γενιάς...7 λάστιχα σε δύο χρόνια...από τότε αποφεύγω τη συγκεκριμένη μάρκα...
Με leasing Corsa πρόσφατα και έχοντας 500 χλμ στο οδόμετρο πατάω σε εθνική λάμα από πριονωτο τραπεζομαχαιρο και μπαίνει κάθετα στο αυλάκι ανάμεσα στα δύο τακούνια κόβει τα λινά με αποτέλεσμα ένα άχρηστο Ecocontact...

< PAD 4 >


με ρενω 5 gt,κατεβαινω το ποταμι,το ποταμε στη παλία του μορφη,με τις γεφυρες που ανεβωκατεβαινες.
Παταω κομμενη μπετοβεργα μηκους 40-50 εκατοστων με το εμπρος αριστερα τροχο.
Σηκωνεται η μπετοβεργα,και καρφωνεται απο τη κατω μερια διαγωνια προς τα πανω και πισω στο πλαστικο ρεζερβουαρ βενζινης.
Με το που καρφωνεται,μπηκε οσο μπηκε μεσα,και το υπολοιπο σερνωταν στην ασφαλτο μεχρι να σταματησω(σπιθες υποπτευομαι,και βενζινη να τρεχει εν τω μεταξυ)
Οδικη και στο συνεργειο.Σηκωμα πολυ ψηλα με γρυλλο για να παει η βενζινη στην ακρη,ειχα περιπου 1/4 μεσα.
Καθαρισμα και γυαλοχαρταρισμα στο σημειο της τρυπας,και βαζω ενα ματζουνι της permatex που ηταν ειδικο για ρεζερβουαρ,πλαστελινη που την επλαθες και το μπλαστρωνες.
Ετσι λειτουργησε για χρονια μεχρι που πουληθηκε.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#576329 Κανένας δεν αναρωτήθηκε τι μπορεί να είχε μασήσει προηγουμένως το τρίσμοιρο το ελαστικούλι για να καταφύγει σ' αυτήν την έσχατη λύση. Αλλά και ποιος ασυνείδητος πέταξε οδοντογλυφίδα και όχι νήμα

< >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#577309 Turanza και Premium Contact είναι touring, άλλα είναι σπορ, σαν να συγκρίνεις μία 488 με μία S600 και να λες πως η 488 στρίβει καλύτερα... Αλήθεια; :lol: :lol: ΟΚ χρήσιμα τα νούμερα, αλλά η σύγκριση είναι λίγο άκυρη. Βέβαια, στέκονται καλά τα λάστιχα αυτά νομίζω στο τεστ...
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#577332
teddx έγραψε:Το turanza Τ005 διαφορετικης φιλοσοφίας τι γυρευε με όλα τα υπόλοιπα?


Οντως δεν είχε καμία σχέση. Το θέμα όμως ήταν οι Πιρελλάρες βέρσους τα Μισελένια 4S.
Άβαταρ μέλους
By sprsk
#578837 Μετά από σύσταση του forun στο thread της BMW ... ήρθα με την million dollar Question

Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά.

Είναι να αλλάξω λάστιχα στο αυτοκίνητο F36 420D 225hp :innocent: με 225/50/17
Bλέπω Skroutz για να δω τι παίζει σε Run Flat Καλοκαιρινά και βλέπω ότι συγκεκριμένες επιλογές :

https://www.skroutz.gr/s/18129749/Pirel ... 8W-XL.html Pirelli Cinturato P7 RunFlat 225/50R1798W * XL
https://www.skroutz.gr/s/17931903/Bridg ... 8Y-XL.html Bridgestone Turanza T005 RFT 225/50R17 98Y * XL
https://www.skroutz.gr/s/9374033/Contin ... 7-94W.html Continental ContiSportContact 5 225/50R17 94W
https://www.skroutz.gr/s/7302327/Bridge ... 7-94W.html Bridgestone Turanza T001 RFT 225/50R17 94W
https://www.skroutz.gr/s/12264497/Bridg ... 7-98W.html Bridgestone Potenza S001 RFT 225/50R17 98W
https://www.skroutz.gr/s/10985175/Bridg ... 7-98Y.html Bridgestone Driveguard RFT 225/50R17 98Y
https://www.skroutz.gr/s/7526301/Hankoo ... 7-94W.html Hankook Ventus S1 Evo2 K117B HRS 225/50R17 94W
https://www.skroutz.gr/s/9374592/Goodye ... 7-94W.html Goodyear EfficientGrip Performance ROF 225/50R17 94W

Επειδή δεν έχω ξαναβάλει Run Flat και από την μάνα του φορούσε allseason ... τι να προτημίσω ...

Κριτικές που έψαξα είναι όλες του στυλ ... πόσο χάλια είναι τα run flat ... και οι περισσότερες είναι 3-4 ετών. Φαντάζομαι ότι οι εταιρείες έχουν βγάλει νέα μοντέλα αλλά δεν βρίσκω τεστ να διαβάσω :hmmm: .

Το ζητούμενο για εμένα είναι :
Καλό κράτημα στο στεγνό Φρένο - στροφή
Καλό κράτημα στο βρεγμένο Φρένο - στροφή
Άνεση και ησυχία
Από χιλιόμετρα αν βγάλουν 2 χρονιά 37-45.000 χιλιόμετρα αξιοπρεπώς ( δηλαδή, να διατηρήσουν σε σχετικά υψηλό βαθμό την αρχική τους απόδοση, θα είμαι υπερευχαριστημένος.

Σκέφτηκα για Conti 5 αλλά διαβάζω ότι τελειώνουν πολύ κάτω από τα 35-40,000 χιλιόμετρα.
Μετά είδα για τα Bridgestone αλλά έχω μπερδευτεί με τους κωδικούς (δεν ξέρω πιο είναι το πιο "καινούργιο") Τ005 - Τ001 - S001
Δεν έχω κολλήματα με εταιρεία, περιμένω προτάσεις, Το skoutz το χρησιμοποίησα απλά για να καταδείξω τα μοντέλα και όχι για την τιμή.
Άβαταρ μέλους
By Adriver
#579027
REALZEUS έγραψε:
teddx έγραψε:Το turanza Τ005 διαφορετικης φιλοσοφίας τι γυρευε με όλα τα υπόλοιπα?


Οντως δεν είχε καμία σχέση. Το θέμα όμως ήταν οι Πιρελλάρες βέρσους τα Μισελένια 4S.

Για την ακρίβεια το τεστ αφορά Μισελένια 4 και όχι 4S που είναι συνέχεια του πιο σπορ ελαστικού Pilot Super Sport και θα έπρεπε να συγκρίνουν με PZ4. Αν κλικάρεις PZ4 και μετά alternative tyres θα δεις τα 4S.

Αλλά υπάρχουν και τεστ που τα Michelin PS4 κερδίζουν τα Pirelli PZ4
http://www.tyrereviews.co.uk/Article/20 ... e-Test.htm

Γενικά νομίζω τα διάφορα τεστ είναι χρήσιμα για μια γενική "στατιστική" εικόνα. Επιπλέον προσωπικά δίνω σημασία στις κριτικές των χρηστών και το ποσοστό "Buy again", όταν έχει προκύψει από μεγάλο αριθμό κριτικών.

Χρόνια Πολλά στο φόρουμ!
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#579041
Adriver έγραψε:Για την ακρίβεια το τεστ αφορά Μισελένια 4 και όχι 4S που είναι συνέχεια του πιο σπορ ελαστικού Pilot Super Sport και θα έπρεπε να συγκρίνουν με PZ4. Αν κλικάρεις PZ4 και μετά alternative tyres θα δεις τα 4S.


Λανθασμένα έγραψα 4S, αλλά ήταν σωστή η σύγκριση των PZ4 με τα PS4. Τα PS4S πρέπει να συγκρίνονται με τα PZ4 Corsa, που είναι το αντίστοιχο πιο σπορ μοντέλο της Pirelli.
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#579105 Γνωρίζει κάποιος εαν υπάρχει πραγματικός λόγος να μπει σε όχημα λάστιχο approved από τον κατασκευαστή? Στο νετ γίνεται χαμός (προφανώς) από γνώμες κι άκρη ξεκάθαρη δεν έχει βγει. Το αυτοκίνητο τώρα έχει τα Conti PremiumContact 6, τα οποία δεν ειναι N-rated αλλά και γενικά δεν του ταιριάζουν καθόλου, μιας και θέλουν λίγο ζέσταμα και δουλεύουν καλά αλλά σε πίεση σφυρίζουν και δείχνουν να ζορίζονται. Η αλλαγή θα γίνει άμεσα....
- Η Πόρσε λέει μόνο N-rated (προφανώς) και σε κα΄ποιες χώρες είνια υποχρεωτικό κι από την τοπική νομοθεσία κι ασφαλιστηκές...αν λέει κάτι αυτο
- Διάφοροι χρήστες βάζουν μη N-rated ελαστικά και ειναι μια χαρά κι άλλοι τα πετάνε και γυρνάνε σε N-rated γτ δεν έμειναν ευχαριστημένοι
- Είναι δυνατόν, για μια διάσταση που φοριέται κι από άλλα οχήματα, να είνια άλλα ίδια ενώ η 911 εχει σαφώς ιδιαίτερη κατανομή βάρους (εκτός κι αν μόνο ο δείκτης βάρους κάνει τελικά όλη τη δουλειά).
- Σε αμερικάνικο φόρουμ που παρακολουθώ, ένας τύπος που είναι τεχνικός διευθυντής σε μεγάλη εταιρία ελαστικών λέει πως έχουν διαφορές (προφανώς^2)
- Τα N-Rated ελαστικά σε διάσταση 285/30/18 είναι όλα παλαιάς σχεδίασης πλέον αν και συνεχίζουν και τα κατασκευάζουν με βελτιώσεις όπως διαβάζω

Έχει κανείς γνώμη ή εμπειρία?
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#579113 να βαλεις τα Ν
εχουν κατασκευαστικες διαφορες.Στα Πιρελλι το γνωριζω απο πρωτο χερι.
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#579131
dimviii έγραψε:να βαλεις τα Ν
εχουν κατασκευαστικες διαφορες.Στα Πιρελλι το γνωριζω απο πρωτο χερι.


Πιθανό μου φαίνεται από τη στιγμή που παράγονται ακόμα.
Σκεφτόμουν και το sport cup 2 που δεν έχουν rating αλλά τα βάζουν πολλοί. Σε αυτή τη περίπτωση τι κάνουμε?
Σ' ευχαριστώ

υγ1. Δημήτρη θα μ ενδιέφερε έστω σε πμ να μου πεις τη διαφορές έχουν :) . Τα Pzero σκέφτομαι βασικά...
υγ2. Δεν έχω ανοίξει ακόμα με το Νίκο γτ πρέπει να ειναι κι έσυ παρών :lol: