Chris έγραψε:
-Προσοχη οταν το ανοιγουμε σε κλειστο παρκινκ!!! Ή μηπως εχει αισθητηρες στην οροφη; Δε θελω να μαθω!
Δεν έχει.
Πρέπει να έχεις όμως αισθητήρα για υγρασία. Δεν ανοίγει η οροφή σε περίπτωση που για οποιοδήποτε λόγο είναι βρεγμένη (απο βροχή, ομίχλη, πλυντήριο κλπ).
Καλορίζικο και το MR2.
tsilis έγραψε:Κλέβω το νήμα του Chris , μιας και ήθελα και εγώ cabrio και το πήρα:
Toyota MR2 2002
Το έχω 6 μέρες τώρα και τολμώ να πω ότι είναι απίθανο οδηγικά κι ας είναι μέτριο δείγμα το δικό μου
Επίκεινται μαζέματα και εντυπώσεις στο lets go places κλπ κλπ
Καλοτάξιδος
Ποίο είναι το ασπρουλιάρικο από πίσω ?
tsilis έγραψε:Chris , ειλικρινώς συγγνώμη. αν θέλεις να πάει αλλού το δικό μου κομμάτι , ζητάμε να μεταφερθεί άμεσα .
Οχι ρε, ουτε καν
red_monster έγραψε:
Ποίο είναι το ασπρουλιάρικο από πίσω ?
A5 Sportback πρέπει να είναι.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
tsilis έγραψε:Κλέβω το νήμα του Chris , μιας και ήθελα και εγώ cabrio και το πήρα:
Toyota MR2 2002
Το έχω 6 μέρες τώρα και τολμώ να πω ότι είναι απίθανο οδηγικά κι ας είναι μέτριο δείγμα το δικό μου
Επίκεινται μαζέματα και εντυπώσεις στο lets go places κλπ κλπ
Δεν έχω να πω τίποτε άλλο, καλόστριφτο!
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Αν θες πες μας και πόσο περίπου πήγε και τι μάζεμα θέλει.
Είναι ίσως το πρώτο στη σειρά αν δώσω αυτό που έχω τώρα και έχω καταφέρει να μαζέψω τίποτα.
4500 μεταβιβασμενο και είχε 118000 χλμ.
Τα καλά :
- Ατρακάριστο σασί
- Εσωτερικό γενικά οκ , όχι mint
- Βιβλίο σέρβις μέχρι τα 102000χλμ
- Μηχανολογικά φαίνεται να λειτουργεί καλά .
- Δίσκοι -τακάκια καινούργια .
- Ολοκαίνουργια μπαταρία
- Ανάρτηση αλλαγμένη προ 30000χλμ
Τα κακά :
- Έχει βαμμένα κομμάτια και μάλλον αλλαγμένο φτερό ΔΕ
- Άθλια λάστιχα σε ότι νά ναι διάσταση (έβαλα ήδη φθηνά και θα ξανά βάλω από Σεπτέμβρη σοβαρότερα )
- Έλειπε ο εργοστασιακός γρύλος
- Ραγισμένο ανεμοθραυστη που έσπασε μόλις τον δίπλωσα ( βρήκα , θα βάλω, αν και έφτιαξα και τον δικό μου )
- Κουκούλα τελειωμένη από τα χρόνια . Στεγνή μεν , αλλά τα έχει φάει τα ψωμιά της
- Άναψε check engine και το διαγνωστικό της Τογιότα έδειξε τους δυο αισθητήρες των προκαταλυτών . Δεν φαίνεται να επηρρεαζει κάτι , αλλά πάντως άναψε .( θα αλλαχθούν πολύ σύντομα μαζί με το χταπόδι που παρηγγειλα από Αγγλία για να διώξω τους προκαταλυτες).
- Η αλλαγμένη ανάρτηση που λέγαμε παραπάνω είναι KYB με H-R ελατήρια , που δίνει μεν πολύ σφιχτή αίσθηση , αλλά έχει σκίσει την άνεση και έχει κάνει το εσωτερικό κουδουνίστρα . Θα αλλάξω πολύ σύντομα τα ελατήρια με μαμά ( έχω βρει)
- Χαλασμένη ηλεκτρική κεραία ραδιοφώνου ( έχω βάλει να μου βρουν)
- Λείπουν κλιπσάκια από το πλαστικό κάλυμμα του μπροστινού καπω ( βρήκα , θα βάλω)
- Δεν είχε την θήκη βινυλίου που έμπαινε μέσα ο εφεδρικός τροχός
- Δεν είχε το πλαστικό κάλυμμα του μπροστινού πορτ μπαγκαζ ( δεν θα βάλω , γιατί παρήγγειλα μπάρα θολων και δεν είναι συμβατό ).
Καταλαβαίνεις , ότι αν είσαι ψείρας ( δεν είμαι ιδιαίτερα ...) έχεις δουλίτσες .
Δεν πρόκειται να με πιάσει ο ψυχαναγκασμός, όπως με τη Jaguar που την έφερα σε άψογο επίπεδο , γιατί θα το χρησιμοποιώ και θα το χαίρομαι καθημερινά .
Αλλά θα μαζέψω αρκετά .
@Stefan . Στάσου να δούμε αν καίει λαδακι ο 1zz πρώτα !
Να το μάθω επίσης και μετά έρχεται και 2zz!
Ευχαριστώ όλου σας .
Καλοστριφτο!! Να το χαρείς!
Θα σε δούμε σε κανένα Μέγαρο?
< >
Θα μπει και Μέγαρο ( όπου έχω να μπω από το......2009 τον Ιούνιο !!!)
tsilis έγραψε:Ευχαριστώ Νίκο !
Θα μπει και Μέγαρο ( όπου έχω να μπω από το......2009 τον Ιούνιο !!!)
E άντε. Ρίξε ΡΜ, θα έρθω ακόμα και για παρέα.