Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By elteo
#577009 6.300 και χωρίς εργατικά????!!!!!!!!

Αδερφέ δεν ξέρω κατά πόσο σε συμφέρει η επισκευή του.....εγώ θα το σκεφτόμουν πάντως.
Άβαταρ μέλους
By thanasisr16
#577010
elteo έγραψε:6.300 και χωρίς εργατικά????!!!!!!!!

Αδερφέ δεν ξέρω κατά πόσο σε συμφέρει η επισκευή του.....εγώ θα το σκεφτόμουν πάντως.

Περιμένω να μου δώσουν αναλυτική έκεθεση για την ζημιά που έχει υποστεί ο κινητήρας για να μπορέσω να ψαχτώ και σε εξωτερικά συνεργεία γιατί είναι πολύ δύσκολο να πάρω το αμάξι από εκεί και να το πάω αλλού γιατί αν δεν επισκευάζεται θα πρέπει να το ξανά πάω εκεί και όλα αυτά δεν τα καλύπτει η ασφάλεια με την οδική βοήθεια. :(
Άβαταρ μέλους
By Obelix
#577013 Φόρτωσε το και πηγαίνε το σε άλλο εξουσιοδοτημένο. Άκου είπαν μοτέρ χωρίς να το λύσουν...

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#577029
Obelix έγραψε:Φόρτωσε το και πηγαίνε το σε άλλο εξουσιοδοτημένο. Άκου είπαν μοτέρ χωρίς να το λύσουν...

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Προφανώς θεωρούν καλύτερη λύση την πλήρη αντικατάσταση. Σε ολοκαίνουριο αυτοκίνητο να αρχίσεις να εγχειρίζεις μοτέρ είναι... ανατριχιαστικό. Αλλά όπως και να έχει πρέπει να στείλει το εργοστάσιο νέα κυλινδροκεφαλή, αν δε δεν το δέχεται αυτό, όντως θα χρειαστεί να στείλει καινούριο μοτέρ στο ξυλοκιβωτιο.

Φίλος πάντως που χρειάστηκε καινούριο μοτέρ σε Fiesta 1400, πλήρωσε €3000. Πολύ φτηνότερο μοτέρ βέβαια σε σχέση με το 1800άρι διαμαντάκι του VAG.
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#577031 Απο οτι καταλαβα, το μοτερ γυρισε στις 10,000στρ πανω κατω
Κυλινδροκεφαλη σαφως και πωλειται χωριστα, αν την ζητησεις
Ποιος μας λεει οτι τα κουζινετα και ο στροφαλος δεν επαθαν κατι ομως
Εγω ή μεταχειρισμενο (απο τρακαρισμενο) ή ολοκληρο καινουριο θα εβαζα
Άβαταρ μέλους
By sargus
#577033 Δύσκολες αποφάσεις φίλε Θανάση! Σου εύχομαι να το φτιάξεις με το μικρότερο δυνατό κόστος γιατί από ότι έβλεπα εδώ μέσα το γούσταρες πολύ το αμαξάκι σου. Και είναι και κρίμα γιατί από ότι βλέπω είχε και ελάχιστα χιλιόμετρα!
Άβαταρ μέλους
By Obelix
#577034
REALZEUS έγραψε:
Obelix έγραψε:Φόρτωσε το και πηγαίνε το σε άλλο εξουσιοδοτημένο. Άκου είπαν μοτέρ χωρίς να το λύσουν...

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Προφανώς θεωρούν καλύτερη λύση την πλήρη αντικατάσταση. Σε ολοκαίνουριο αυτοκίνητο να αρχίσεις να εγχειρίζεις μοτέρ είναι... ανατριχιαστικό.


Μαζί σου, αλλά να ξέρει ο πελάτης γιατί αλλάζει μοτέρ.

Φαντάσου λέμε η τρύπα να είναι από ένα ωστήριο βαλβίδας και να μην έχει άλλη ζημιά. ( Υπόθεση κάνω μην το δέσετε).


Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#577039 Θαναση δεν θα λυσουν το μοτερ ωστε να δουν εμβολα/χιτωνια/κατασταση καπακιου?

εαν κατι εφυγε απο βαλβιδα/ωστηριο λογω υπερστροφιας,και δεν εχει σπασει καποια βαλβιδα να πεσει μεσα στον κυλινδρο,μπορει να τη βγαλεις πολυ φθηνοτερα απο το νουμερο που σου εβγαλαν για ολοκληρο κινητηρα.
Μολις λυθει βαλε φωτο.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#577042 Η αντιπροσωπεία με την εργατοώρα στον Θεό αν κάτσει να λύσει, διαγνώσει, επισκευάσει, δέσει κινητήρα θα του βγει το ίδιο με αγορά καινούριου, συνυπολογιζοντας και το κόστος "αντιπροσωπείας" των ανταλλακτικών που θα χρειαστούν.

Απο την άλλη ποιον να εμπιστευτείς έξω;

Κατά τα άλλα μεγάλη γκαντεμιά δυστυχώς.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#577045 Η αντιπροσωπεία δεν πρόκειται να κάτσει να το λύσει.

Προφανώς έχει συγκεκριμένες οδηγίες για τέτοια συμβάν και κρίνει ότι είναι beyond economic repair οπότε προτείνει κατευθείαν αλλαγή.

Και σε άλλη να πάει το ίδιο θα πει πιστεύω.

Αν το πας σε μη εξουσιοδοτημενο συνεργείο πιθανόν να το λύσουν αλλά είσαι σίγουρος ότι θα γίνει σωστή δουλειά?? Γνωρίζουν το αυτοκίνητο? Το έχουν ξανακάνει στο συγκεκριμένο?

Το βάζεις αγγελία όπως είναι και ο,τι πιάσεις ή το φτιάχνεις με κανένα 7αρι που φαίνεται ότι θα κοστίσει.

Sent from my H9436 using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#577046
dimik έγραψε:Η αντιπροσωπεία με την εργατοώρα στον Θεό αν κάτσει να λύσει,


Σωστα θα πρεπει να ρωτησει ποσο θα κοστισει το λυσιμο,στην περιπτωση που θα αποφασισει να μην το μονταρει εκει για τον οποιοδηποτε λογο.
Εαν σου πουν κανα τρελο νουμερο επιπεδου 400-500 ευρω για το λυσιμο,παρτο και φυγε,και πηγαινε λυσε το καπου αλλου.
Τα 40-50 ευρω που θα σου παρει μια οδικη για να σε παει σε αλλο συνεργειο ειναι τιποτα.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#577049 Πόση υπολειπόμενη εγγύηση έχει το αμάξι;
Άβαταρ μέλους
By GTS
#577055
drdino έγραψε:Πόση υπολειπόμενη εγγύηση έχει το αμάξι;


Αλλα 3 χρονια μαλλον. Πιθανον να μην αξιζει να την διατηρησει αλλα το θεμα ειναι να βρει και το καταλληλο μαστορι για την επισκευη (αν φτιαχνεται).

Παντως μονο στον κινητηρα θα χασει εγγυηση. Τα περιφερειακα και το υπολοιπο αμαξι πιστευω θα καλυπτονται (πχ αντλια βενζνιης).
Άβαταρ μέλους
By thanasisr16
#577056 Το αμάξι έχει 20.100km και έχει για ακόμα 3 χρόνια εγγύηση.Όταν τους είπα γιατί δεν επισκευάζουν συτόν η απάντηση τους ήταν ότι το κόστος μπορεί να ξεπεράσει συτό του νέου κινητήρα.Θα απαιτήσω να μου δώσουν γραπτώς ότι έγιναν όλες οι απαραίτητες ενέργεις για τον έλεγχο της ζημιάς και θα απευθυνθώ στην εισαγωγική (ΤΕΧΝΟΚΑΡ) και στην seat Ισπανίας.