Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By markvag
#572997 Απλά, ο καθένας αυτά που έχει συνηθίσει θεωρεί αυθαίρετα ότι είναι τα μόνα που χρειάζονται. :iconcool:

Κάποιος πριν από 80 χρόνια έλεγε τα ίδια για τα φρένα στους εμπρός τροχούς και το αυτόματο αβάνς. :lol: Ακόμα θυμάμαι την εποχή που άλλαζε η τροφοδοσία από καρμπυρατέρ σε ψεκασμό τι πόλεμο είχε φάει ο ψεκασμός από κάποιους...
Άβαταρ μέλους
By 224v
#573092
markvag έγραψε:Απλά, ο καθένας αυτά που έχει συνηθίσει θεωρεί αυθαίρετα ότι είναι τα μόνα που χρειάζονται. :iconcool:

Κάποιος πριν από 80 χρόνια έλεγε τα ίδια για τα φρένα στους εμπρός τροχούς και το αυτόματο αβάνς. :lol: Ακόμα θυμάμαι την εποχή που άλλαζε η τροφοδοσία από καρμπυρατέρ σε ψεκασμό τι πόλεμο είχε φάει ο ψεκασμός από κάποιους...


Δεν εχεις αδικο, όμως το ABS πχ, καλο κανει μιας και κανει πιο αποτελεσματικη τη διαδικασια φρεναρίσματος, και ο οδηγος "εχει" τιμονι μεχρι την ακινητοποιηση και μειωνει και την αποσταση ακινητοποίησης γενικα.
Το ιντζεκσιον με τα καρμπυρατέρ και μετα με το αβανς που το κανει ο εγκέφαλος, είναι καθαρα θεμα μηχανικης λειτουργειας της μηχανης δεν εχει να κανει με ασφαλεια. αυτά τα τελευταια μαλιστα μεχρι να γινουν αξιοπιστα περασαν πολλα κυματα. Θυμιζω ότι μπεκ βουλωναν ευκολα καποτε , υπηρχε κατ' αρχην ο μηχανικος ψεκασμος που ειχε θεματα ο διανεμητης πιεσης στα μπεκ βλεπε Porsche KKK και αλλα. Το 78 ειχα και τα δυο και δεν μου εκαναν θεματα, αλλα στη ρυθμιση του Βολβο εκαναν περισσοτερο χρονο για να την τελειωσουν.
Η στατιστικη που αναφερθηκε κυριως μας λεει ότι μειωσαν θανατηφορα αλλα και γενικα ατυχηματα με πεζους… ποδηλάτες κ.λ.π. καλο είναι αυτό, αλλα σορρυ κιολας δεν θα δωσω ένα διαμερισμα λεφτα για να αγορασω Βολβο για αυτό το λογο. Φροντιζω να μην κινδυνευουν οι αλλοι από μενα οδηγοντας υπεύθυνα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#573181 το επομενο αυτοκινητο του 224 ειναι Βολβο
https://www.zougla.gr/automoto/news/art ... us-odigous
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#573184
dimviii έγραψε:το επομενο αυτοκινητο του 224 ειναι Βολβο
https://www.zougla.gr/automoto/news/art ... us-odigous


Χαχα ...
Με εξτρα προαιρετικό Beta εξοπλισμο ασφαλείας, με όλους τους τότε αυτοματισμούς :-)
Άβαταρ μέλους
By 224v
#573191 Θα είναι σιγουρα το καταλληλο οχημα για τους Petrolheads του μέλλοντος. εγω είμαι παλαιας κοπης και θα αρκεστω στο 29 ετων φετος 2.24v χωρις ABS :omg: και καταλυτες, 4 δισκόφρενα, μπλοκε 70%, Dogleg 5αρι ZF, 2 τουρμπακια υδροψηκτα. 2 intercooler, και ηλεκτρονικα αμορτισέρ την ΚΟΝΙ. :yahoo: :twisted:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#573235
224v έγραψε:Ριξτε και μια ματια σε αρθρο των NYTimes για τα αυτονομα οχήματα, ευτυχως δεν είμαι μονος σε αυτά που λεω… Τροφη για σκεψη….

https://www.nytimes.com/2019/03/23/opin ... kHTZu_dY-Q


Προφανώς, προφανέστατα και υπάρχουν προβλήματα, όπως υπάρχουν προβλήματα και με κάθε νέα τεχνολογία. Και φυσικά ο προβληματισμός είναι κάτι λογικό και υγιές (όχι όμως και η σκέτη απόρριψη, "γιατί τόσα χρόνια το κάναμε έτσι και δεν πάθαμε τίποτα"). Όπως είπα και πιο πάνω, είναι απολύτως παράλογο να περιμένουμε ότι θα εμφανιστεί μία μαγική τεχνολογία που θα λύσει όλα τα προβλήματα και δεν θα κάνει ΠΟΤΕ λάθος ή δεν θα χαλάσει ποτέ. Το θέμα είναι τι μένει ως αποτέλεσμα και αν είμαστε καλύτερα.

Επιπλέον, ας μην ξεχνάμε πως αυτά τα προβλήματα αφορούν την πρώτη (ή τις πρώτες) γενιά (-ές) αυτών των συστημάτων. Σαν να λέμε δηλαδή, βλέποντας έναν υπολογιστή του 1980 πως "οι υπολογιστές θα κάνουν τη ζωή μας πολύ πιο δύσκολη και χειρότερη, εγώ μια ζωή κρατούσα τα λογιστικά με το χαρτί και το μολύβι, μια χαρά ήμουν"... :lol: :s_wink

Σε ότι αφορά τα αυτόματα όρια ταχύτητας, δεν θα εφαρμοστεί (τουλάχιστον στο άμεσο μέλλον), για δύο λόγους:

Α) Θα πέσει τρελό lobbying από την αυτοκινητοβιομηχανία (ιδίως τη Γερμανική) και

Β) Σε πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις, ενδέχεται να σου δημιουργήσει πρόβλημα. Πχ σε όριο 90χαω πας να προσπεράσεις κάποιον που πάει με 80 και από λάθος βλέπεις κάποιον στο απέναντι ρεύμα και πρέπει να πατήσεις γκάζι για να περάσεις με ασφάλεια. Φυσικά και υπάρχει η επιλογή του φρένου, αλλά πιστεύω (σε συνδυασμό με το Α) πως δεν χρειάζεται να πούμε ποια από τις δύο επιλογές θα δούμε σε όλες τις εφημερίδες... :shifty: :lol:
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#573238 ακομα και εγω ειμαι αντιθετος στο υποχρεωτικο limit του αυτοκινητου με βαση τα ορια του δρομου.
Πες οτι εχω μια αναγκη να μεταφερω το παιδι μου στο νοσοκομειο, δεν υπαρχει περιπτωση να παω με το οριο

Εγω θα υποστηριζα μια αλλη λυση, να γινεται συνεχης καταγραφη της ταχυτητας σου σε σχεση με τα ορια και αυτα τα στοιχεια να ειναι προσβασιμα στις ασφαλιστικες
στη συνεχεια με καποιον υπολογισμο σε μεσο ορο ανα ετος να εχεις καποια επιβραβευση ή ποινη
αν πχ εισαι 95% εντος οριων, παιρνεις καποια επιβραβευση-εκπτωση κτλ, αν εισαι 50% πανω απο τα ορια, τρως καμπανα .
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#573244 Δεν μου φαίνεται πολύ σωστό αυτό, γιατί πρακτικά αυτός που έχει οικονομική άνεση, δεν θα έχει κανένα πρόβλημα να πηγαίνει όποτε θέλει πάνω από τα όρια.
Άσε που εδώ είμαστε τόσο "χαζοί" που κάποιοι θα πατούσαν, για να δείξουν και μόνο ότι έχουν άνεση και ας μην έχουν :lol:

Θα ήταν πιο λογικό να έχει μαύρα κουτιά, ώστε να κάνει καταγραφή των συνθηκών σε περίπτωση ατυχήματος και ανάλογα φυσικά να επηρεάζονται τα ασφάλιστρα σου.

Αν εγώ πηγαίνω 20% πάνω από το όριο και δεν έχω προκαλέσει ποτέ το παραμικρό ατύχημα, γιατί να πληρώνω επιπλέον ασφάλεια;
Άβαταρ μέλους
By Y.V
#573247 Εγω λεω να καταγραφεται και να αποστελεται και η θεση σου απ το GPS.
Αν μενεις πολύ στο σπιτι και δεν πολυκυκλοφορεις ωρες αιχμης, να εχεις εκπτωση, αλλιως να τρως καμπανα.
Να αποστελεται και η λιστα του σουπερ μαρκετ. αν βλεπουν πολλα λιπαρα κρεατα, τυρια, αλκοολ κλπ να μην σε ασφαλιζουν στο υγειας ή να τρως γερη καμπανα.
Εχοντας δε το ιστορικο των προγονων (που θα υπαρχει ετσι κι αλλιως καποια στιγμη στο μελλον), αλλη ασφαλιση να κανει καποιος που οι προγονοι του δεν ειχαν προβληματα υγειας και αλλη με γερη καμπανα οσοι κινδυνευουν απο ασθενειες που μεταφερονται γονιδιακα... :shifty:
Άβαταρ μέλους
By 224v
#573288 προσωιπικα που δεν εχω περιστατικα ατυχημάτων θα με συνεφερε οποιαδήποτε καταγραφη περιστατικων όχι όμως και ταχυτήτων γιατι είναι προσωπικα δεδομενα…
Φιλος που είναι και μελετητης οδοποιιας μου εχει πει ότι θα επρεπε να καταγράφονται όλα!!!! :omg: τον αντικρουω φυσικα γελοντας λεγοντας του για την περιπτωση μου και οχι μονο φυσικα Υπερβαση οριου μπορεις να κανεις για δευτερολεπτα αλλα και να πας Αθηνα Θεσσαλονικη σε 3 ωρες.... αν και δεν εχει πλακα πλεον με τους αυτοκινητοδρομους η παλια Καταρα ειναι πιο ενδιαφερουσα διαδρομη!!! οπως και μερικες αλλες ομορφες διαδρομες Αγ. Μερκουριος πχ. χωρις κινηση τις καθημερινες.
Το σιγουρο ειναι οτι αν περασουν στον μεσο οδηγο οτι με τα προληπτικα συστηματα ειναι ασφαλης τοτε θα οδηγει πιο χυμα στο κυμα και θα πρειμενει τα συστηματα να τον σωσουν....
Για να το φτασω και σε υψηλα επιπεδα θα μπορουσε το καθε αυτοκινητο να αναγνωριζει μεσω της ιριδας του εκαστοτε οδηγου το παρελθον του καταγεγραμμενο στο συνεφο και να βαζει περιορισμους στο οχημα αναλογους του ιστορικου του σε παραβασεις αλλα και σε ατυχηματα... πως σας φαινεται η ιδεα??? να την στειλουμε στη Βολβο να το εφαρμωσει??
Άβαταρ μέλους
By markvag
#573352
KiloMeater έγραψε:Εγω θα υποστηριζα μια αλλη λυση, να γινεται συνεχης καταγραφη της ταχυτητας σου σε σχεση με τα ορια και αυτα τα στοιχεια να ειναι προσβασιμα στις ασφαλιστικες
στη συνεχεια με καποιον υπολογισμο σε μεσο ορο ανα ετος να εχεις καποια επιβραβευση ή ποινη
αν πχ εισαι 95% εντος οριων, παιρνεις καποια επιβραβευση-εκπτωση κτλ, αν εισαι 50% πανω απο τα ορια, τρως καμπανα .


Όπως επισημάνθηκε και από άλλους, αυτό ξεφεύγει από το θέμα της οδικής ασφάλειας και μπαίνουμε στα χωράφια του μεγάλου αδερφού. Δεν πιστεύω πως αυτό υπάρχει περίπτωση να περάσει ποτέ από το θέμα των προσωπικών δεδομένων... και καλά θα κάνει. Η λύση του μαύρου κουτιού είναι σαφώς καλύτερη και προτιμότερη.

Επίσης, τώρα διάβασα, πως η εγκατάσταση αυτών των συστημάτων θα καταστεί υποχρεωτική για ΟΛΑ τα οχήματα από το 2024 (σύμφωνα με το σχέδιο που κατατέθηκε προς ψήφιση). :dizzy: Θα ήθελα να δω πως θα εγκατασταθούν αυτά σε παλαιότερα οχήματα που δεν έχουν καν ηλεκτρόγκαζο... :lol:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#573356 Το 2024 αναφέρεται σε νέες πωλήσεις με υπάρχουσα πιστοποίηση. 2022 για ολοκαίνουρια αμάξια (καινούρια πιστοποίηση).