Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#567877 Εχμ, μήπως τότε έπρεπε να ποστάρεις πριν το πας στο συνεργείο; και ξεχάστηκες; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#570867 Άναψε στο γκολφ το λαμπάκι της μηχανής (πάλι!) . Βάζω 3 διαφορετικά διαγνωστικά κ κανένα δε συνδέεται με τα προγράμματα OBD2. Με 2 διαφορετικά κινητά. Τί μπορεί να παίζει; Το αμάξι δε φαίνεται να έχει κάτι...
Πριν το πάω αντιπροσωπία σκέφτηκα να βγάλω τον πόλο της μπαταρίας. Αν ναι, ποιον αποσυνδέω; Υπάρχει κανένα πρόβλημα; Το στερεοφωνικό είναι after market πλεόν Sony κ όχι το μανίσιο που ήθελε κωδικό ξεκλειδώματος.


< >
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#570872 πάρε μια κορόλα να ησυχάσεις μιας κι εσείς στη Γερμανία δεν έχετε λακούβες .
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#570877 Αυτό το λαμπάκι το κίτρινο μου έχει γίνει εφιάλτης. Ή Δευτέρα ή Παρασκευή το κατασκεύασαν το αμάξι, δε γίνεται αλλιώς...


< >
Άβαταρ μέλους
By vasilis
#572887 Ερώτηση προς γνώστες ηλεκτρολογικων θεμάτων. Ψάχνω να βρω γιατί ανεβάζει μόνο του στροφές το Ατος και μάλλον βλέπω να έχω θέμα με τον αισθητήρα στροφών. Αν πατήσω λίγο περισσότερο γκάζι τη στιγμή που ανεβάζει, ξεκολλάει και χαλαρώνει το ρελαντί. Η ντίζα γκαζιού είναι μια χαρά. και επίσης έχω αλλάξει μπουζί και μπουζοκαλωδια. Στην παρακάτω φώτο τι αλλάζω πρώτα από τους 2 αισθητήρες στην πεταλούδα; αυτόν τον μικρό ασημί στο πλάι ή το μεγάλο από επάνω; Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#573044 Σιγουρέψου πρώτα ότι τα καλώδια-βύσματα-μπριζάκια είναι σε καλή κατάσταση καθαρά και καλά βυσματωμένα. Ταρακούνησέ τα βγάλτα δες αν είναι καθαρά και ξαναβάλτα κλπ.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#573050 Δεν νομίζω ότι κάποιος από αυτούς τους δύο αισθητήρες που έβαλες είναι ο αισθητήρας στροφών ρε συ Μπιλλ. To κάτω μου μοιάζει με αισθητήρα θέσης πεταλούδας και το πάνω με βηματικό ρελαντί. Θα ξεκινούσα με καθάρισμα του βηματικού, είναι κλασικός ύποπτος σε περιπτώσεις ασταθούς ρελαντί.
Άβαταρ μέλους
By glf
#573082 Και γω έλεγα βγάλε προσεκτικά και καθάρισε τους αισθητήρες στην πεταλούδα. Να ξεμπιχλιασουν από τη μεριά που είναι μέσα στην πεταλούδα η την εισαγωγή αέρα.
Άβαταρ μέλους
By vasilis
#573140
drdino έγραψε:Δεν νομίζω ότι κάποιος από αυτούς τους δύο αισθητήρες που έβαλες είναι ο αισθητήρας στροφών ρε συ Μπιλλ. To κάτω μου μοιάζει με αισθητήρα θέσης πεταλούδας και το πάνω με βηματικό ρελαντί. Θα ξεκινούσα με καθάρισμα του βηματικού, είναι κλασικός ύποπτος σε περιπτώσεις ασταθούς ρελαντί.

ναι ετσι οπως τα λες πρέπει να ειναι.
Το βηματικό του ρελαντί (ή αλλιώς μοτεράκι στροφών όπως μου το εχουν πει) το είχα αλλάξει πριν κάτι χρόνια με ενα καινούργιο ιμιτασιόν. Μετα από λίγο καιρό άρχισε πάλι τα ίδια, έβαλα το μαμά και ησύχασε για λίγο. Τώρα πάλι η κατάσταση είναι ανυπόφορη. Θα δοκιμάσω να το καθαρίσω, αλλιώς λέω να ψάξω για μεταχειρισμένο αυθεντικό
Άβαταρ μέλους
By kovathe
#595931 Στη giulietta ξαφνικά τα παιξε το κουμπί του πορτ μπαγκαζ και δεν ανοίγει η πόρτα ουτε με το κουμπί ουτε απ το κλειδί.
Υποψιαζομαι κάποιο καλώδιο γιατί πριν λίγο καιρό σταμάτησε να ανάβει και το φως της πόρτας στην αεροτομή.
Εχει ακούσει κανεις για τέτοιο πρόβλημα? Που να κοίταζα?
Στα καλώδια που περνούν στον βραχίονα ηταν η πρωτη σκέψη μου.

< >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#595945 Στάνταρ θα έχει κοπεί κάποιο καλώδιο εκεί που ανοίγει η πόρτα. Πήγαινε σε έναν ηλεκτρολόγο εκτός αν είσαι καλός με το κολλητήρι.
Άβαταρ μέλους
By kovathe
#595946 Το εψαξα λίγο και όντως φαίνεται να είναι γνωστό πρόβλημα στην πλεξούδα.
Πρέπει να αποσυνδεσω μπαταρία για να κολλησω καλώδια?
Μάλλον θα το πάω σε μάστορα βέβαια...

< >
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#595977 Έχει κοπεί η πλεξούδα στον βραχίονα. Είναι συχνό πρόβλημα... Στο golf την είχα αλλάξει μόνος μου, τρελό μανίκι, μου είχε πάρει 2 ώρες περίπου αν θυμάμαι καλά. Για να φτάσεις στα καλώδια πρέπει να σχίσεις το λάστιχο που τα περιβάλει, αλλιώς δε γίνεται όπως το είδα στο γκολφ. Οπότε μετά πρέπει να αλλάξεις όλο το λάστιχο με επίφοβο αποτέλεσμα... https://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R4 ... e&_sacat=0

Επίσης πρέπει να δεις από που περνά το εν λόγω καλώδιο, αριστερά ή δεξιά. Εγώ προσωπικά έβαλα ολόκληρο σετ από τη vw, έφτανε μέχρι τις φίσες.

Το ότι δεν ανοίγει με το κλειδί με βάζει σε σκέψεις. Πρέπει να πάρει ρεύμα για να ανοίξει το πορτ παγκάζ? ΑΝ ναι τότε έχει σχέση, αν όχι τότε ίσως φταίει κ η κλειδαριά (σύμπτωση?)

Πάνε πρώτα σε ηκελτρολόγο όπως λέει ο HF.
Άβαταρ μέλους
By kovathe
#596138 Με λίγο διάβασμα βρήκα οτι είναι η αριστερή πλεξούδα αφού δίνει στην κλειδαριά και το φως της πόρτας.
Ξεκουμπωσα το λάστιχο και τραβώντας βρήκα τα 2 κομμένα καλώδια.
Δεν το φτιαξα μόνος μου, πήγα σε ενα μάστορα στη γειτονιά και τα κόλλησε χωρίς να κόψει το λάστιχο.
Τώρα ποσο θα κρατήσει ποιος ξέρει.
Ουτε μπαταρία αποσυνδεσε ουτε τπτ, πήρε και ενα 10ρικακι και όλα κομπλε.

< >