Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By glf
#573081 Εγώ το εκτιμώ ως.. παθών που είχα και λάμα με 10 βίδες στην κνήμη. Ολικό κάταγμα κνήμη περόνη. Πέσιμο από μηχανή ΜΕ μπότες enduro. Αν δεν είχα μπότα θα είχε διαλύσει ο αστράγαλος..

Να 'γιάσουν τα χέρια σου.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#573089
glf έγραψε:Εγώ το εκτιμώ ως.. παθών που είχα και λάμα με 10 βίδες στην κνήμη. Ολικό κάταγμα κνήμη περόνη. Πέσιμο από μηχανή ΜΕ μπότες enduro. Αν δεν είχα μπότα θα είχε διαλύσει ο αστράγαλος..

Να 'γιάσουν τα χέρια σου.

+1
Αν και με "μονο" 7 βιδες λογω καταγματος κερκιδας - περονης και εξαρθρηματος καρπου!

Μπραβο Πετρο!
Άβαταρ μέλους
By 224v
#573107 και σε μενα μου εκαναν εξωτερικη οστεθετηση σε συντριπτικο στον καρπο το 97. μου εβαλαν 4 στριφωνια με Black and Decker!! για 2.5 μηνες. Μου πηραν και κομματι κόκκαλο από τον αγκωνα και "εκτισαν" τα κομματια στον καρπο… εμπειρια οντως… Ευτυχως ο καρπος δουλευει κανονικα…
Άβαταρ μέλους
By 224v
#573433 Μου αρεσει που θα πιασουν τα λαμογια τραπεζικους με τα θαλασσοδάνεια =Μπονους κ.λπ. θα πρεπει να τα εξοφλησουν όπως ολοι…. όχι χαρες ειδικα σε αυτους που μοιραζαν τα δανεικα τοτε για προμήθειες που μονοι τους εδειναν στους εαυτους τους
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#573446
gianik έγραψε:Μου αρέσει που ο σύντροφος diplomat έκανε sex το 3ήμερο... :oops:


Μπα. Για την ακρίβεια, όχι μόνο δεν έκανε σεξ ο σύντροφος δίπλωματ, αλλά κρατούσε το φανάρι στον κολλητό που είναι ερωτικός μετανάστης στη Θεσσαλονίκη. :lol:

Για την ιστορία, Citroen Cactus τήζελ με 6άρι αυτόματο το τουτούνι που μας κουβάλησε, μέση κατανάλωση στο trip 5.7 lt.
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#573665
224v έγραψε:Με εντυπωσιασε ότι το Υ/χιο κινηται και με κυψέλες υδρογόνου…. για αθορυβη πλευση και γενικα το στρίμωγμα που εχουν οσοι υπηρετουν εκει μεσα..(37 ατομα πληρωμα) :lipsealed:


REALZEUS έγραψε:Αναγκαστικά όλα τα Υ/Β κινούνται με άλλα μέσα πλην ΜΕΚ, καθώς δεν υπάρχει αέρας διαθέσιμος (εκτός από το βάθος περισκοπίου όπου τα ντιζελοκίνκητα μπορούν να σηκώσουν σωλήνες εισαγωγής και εξάτμισης). Παλιότερα είχαν μπαταρίες, τώρα με κυψέλες και τα πολύ ζόρικα είναι με πυρηνικούς αντιδραστήρες.

Η αθόρυβη πλεύση είναι θέμα σχεδίασης του κήτους και κυρίως της προπέλας.


Όλα τα υποβρύχια έχουν και μπαταρίες, και είναι ακόμα και σήμερα μολύβδου οξέος. Τα πρόσφατα ιαπωνικά Soryu είναι τα πρώτα (αν δεν κάνω λάθος) που έχουν μπαταρίες ιόντων λιθίου. Θα περίμενε κανείς να το γυρίσουν αρκετά νωρίτερα, αλλά το κυριότερο εμπόδιο είναι η ασφάλεια των μπαταριών. Και οι μολύβδου είναι επικίνδυνες υπό συνθήκες (πχ. το ARA San Juan χάθηκε επειδή πήραν φωτιά οι μπαταρίες του από νερό που πλημμύρισε μέσω το snorkel) αλλά είναι ένα γνωστό και διαχειρίσιμο ρίσκο.

Για το αθόρυβο του θέματος, πράγματι μετράει το υδροδυναμικό σχήμα του κήτους και η ανηχοϊκή επικάλυψη με τα 'λαστιχένια' πλακάκια, η προπέλα που πρέπει να αποφεύγει cavitation κλπ. Υπάρχουν όμως και οι εσωτερικοί θόρυβοι, που στα πυρηνικά υποβρύχια δεν μπορείς να αποφύγεις καθόλου ακόμα και σταματημένος (γιατί ο αντιδραστήρας δεν αναβοσβήνει έτσι απλά).

Οι κυψέλες καυσίμων (τα δικά μας Type 214 έχουν αυτές εδώ) είναι εντυπωσιακά αθόρυβες. Οι ίδιες οι κυψέλες δεν έχουν καθόλου κινούμενα μηχανικά μέρη, ενώ μόνο τα δευτερεύοντα υποσυστήματα του fuel cell stack όπως ψύξη κλπ έχουν αντλίες).


dimik έγραψε:Κατά τα άλλα μπράβο γιατί από ότι καταλαβαίνω έχεις τα προσόντα που ξεχωρίζουν τον γιατρό από τον στυγνο επαγγελματία.

:thumbsup: :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#573687
Zorz έγραψε:Όλα τα υποβρύχια έχουν και μπαταρίες


Προφανώς. Αλλά το σύστημα πρόωσης έκαστου διαφέρει.


Zorz έγραψε:το κυριότερο εμπόδιο είναι η ασφάλεια των μπαταριών


Τι να πει κανείς για την ασφάλεια των πυρηνικών αντιδραστήρων...
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#573694 Ευχαριστώ πολύ για τα καλές σας λόγια! Να βοηθήσω προσπαθώ όσο μπορώ καλύτερα.

Μου αρέσει που χουζουρεύω στο κρεβάτι μετά από καιρό πάλι!

Ξεκίνησα με κάτι ράφια χθες κατά τις 8. Το πρώτο που έκανα μου φάνηκε πιο μανίκι από αυτό που περίμενα, ιδίως γιατί ήμουν μόνος κ έπρεπε να κάνω τον ζογκλέρ για να ενώσω τις 2 πλάγιες στήλες! Είναι κ κοντά 3 μέτρα ύψος.


< >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#573710
REALZEUS έγραψε:
Zorz έγραψε:το κυριότερο εμπόδιο είναι η ασφάλεια των μπαταριών


Τι να πει κανείς για την ασφάλεια των πυρηνικών αντιδραστήρων...


Εικόνα

:whistlink: :whistlink: :s_biggrin :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#573742
markvag έγραψε:
REALZEUS έγραψε:
Zorz έγραψε:το κυριότερο εμπόδιο είναι η ασφάλεια των μπαταριών


Τι να πει κανείς για την ασφάλεια των πυρηνικών αντιδραστήρων...


Εικόνα

:whistlink: :whistlink: :s_biggrin :s_biggrin


Καμία σχέση όμως αυτό με τα υ/β. Η σωστή σύγκριση θα ήταν τα ατυχήματα σε πυρηνικά και συμβατικά υ/β και οι συνέπειες σε κάθε περίπτωση. :iconcool:

Μιας και λέμε για πυρηνικά, τις δεκαετίες των '50 και '60 Σοβιετικοί και Αμερικανοί πειραματίστηκαν με πυρηνοκίνητα... αεροσκάφη!!! Εγκατέλειψαν σύντομα όμως την ιδέα όταν είδα τις δυσκολίες και κυρίως την επικινδυνότητα!!! Οι δε Ρώσοι ετοιμάζουν σήμερα πυρηνοκίνητο πύραυλο cruise με πυρηνικές κεφαλές. https://en.wikipedia.org/wiki/Nuclear-powered_aircraft
Άβαταρ μέλους
By QsisVTS
#573785 Δε μου αρέσει που έφαγα το Σάββατο μου στη δουλειά να στήνω πισια :x

Ούτε που έφαγε και η γυναίκα το Σάββατο της στη δουλειά να λύνει τις τρέλες άλλων :(
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#573791 Στο ίδιο μοτίβο, δε μου αρέσει που από τα Χριστούγεννα δεν έχω δουλέψει μόνο το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας (ενώ πριν τις γιορτές ξεκουραζόμουν τουλάχιστον και μια Κυριακή το μήνα...). Δεν μου αρέσει επίσης, που θα συνεχίσω έτσι μέχρι τέλος Ιουλίου... :s_coffee