Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#569775 Νομίζω ότι όλο το θέμα έχει να κάνει με το vision 2020. Για τη Βολβο η συσχέτιση της με την ασφάλεια είναι πολύ σημαντική και για λόγους μάρκετινγκ.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#569782
cosneo έγραψε:
georgetz έγραψε:Νομίζω για χρόνια οι Ιάπωνες το είχαν αυτό.


To GTR εχει στα 180 χλμ. Και ξεκλειδώνει μέσω gps μόνο όταν μπαίνει σε πίστα.


εδω και πολλες δεκαετιες ολα τα jdm εχουν περιοριστη
Άβαταρ μέλους
By GTS
#569803 Και τα περισσοτερα αμερικανικα μοντελλα (και ευρωπαιων κατασκευαστων) εχουν περιοριστη στα 190-205 αναλογα με την εταιρεια κυριως για τα λαστιχα.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#569809 Τα περισσότερα κιόλας;
Άβαταρ μέλους
By GTS
#569810 Δεν εχουν?
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#569819 Τα polestar ποιός τα έβγαζε; ¨Οχι εγώ πάντως . Τότε δεν ήτανε σκοτώστρες ;
Άβαταρ μέλους
By Vagnar
#569823
mousatos έγραψε:Τα polestar ποιός τα έβγαζε; ¨Οχι εγώ πάντως . Τότε δεν ήτανε σκοτώστρες ;


Και η δύναμη δεν συμπιεζόταν κάποτε. :shifty: Τι να κάνουμε, αλλάξαν οι εποχές.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#572621 Σε συνεχεια της κουβεντας για αυτοματισμους/ασφαλεια...Η Volvo για τα 60 χρονια απο την εφευρεση της ζωνης τριων σημειων δημοσιευει τα στατιστικα* απο ατυχηματα που εχει συλλεξει απο τη δεκαετια του 70...E.V.A. (Equal Vehicles for All :svivhaha: ) Initiative.

https://group.volvocars.com/company/saf ... -2010-2018

Μεσα σε ολα αυτα λοιπον για την περιοδο 2010-2018 εχουμε..
Road traffic accidents involving Vulnerable Road Users are one of the world's largest health
problems. Of all road traffic fatalities, between 41% and 75% worldwide [1] and 14% in the EU-14
countries [2] are pedestrians. Passenger cars are with 74% reported as the most frequent collision
opponents in fatal pedestrian accidents [3]. In the majority of car-pedestrian accidents (65%-71%) the
pedestrians were struck by the front of the car [3-5].

Με Auto Brake...
In total, the Auto Brake functionality in CWAB-PD is estimated to reduce fatal pedestrian injuries by
24%
in accidents where the pedestrians are struck by a passenger car front. By adding this information
to distributions of collision opponents and impact area of the car [3-5], it is likely that out of 3.500
pedestrian fatalities annually in EU14[2], the Auto Brake functionality in CWAB-PD can save the life
of more than 400 killed pedestrians each year
, assuming the system is adopted by all vehicles in the
market.


Περι αυτοματου φρεναρισματος, Active Cruise Control, Front Collision Warning απο μελετη ασφαλιστικων στη Σουηδια..
The overall benefit of City Safety is estimated to 28% fewer rear-end frontal impacts for cars with the system
than for cars without it. When controlling for non-standard mounted collision avoidance systems such as ACC,
FCW and Auto Brake functionalities, the effect was 25%. The pronounced collision avoidance performance was
confirmed in a comparison of the same car models with and without the system. When evaluating the second
generation of City Safety that operates in higher speeds than the first generation, a non-significant collision
avoidance effect of 3% was found. Adding up to the collision avoidance effect, there is a crash mitigating effect
expected that was not estimated in this study.


Run Off road...
Run off road events are frequent and can result in severe consequences. In the United States, single vehicle roadway
departure crashes accounted for about 20% of all police-reported crashes (Wang and Knipling, 1994). In Germany,
33% of all fatal crashes were run off road crashes (Statistisches Bundesamt, 2011). In Sweden since 2003, single car
crashes is the most common type when it comes to fatal accidents (Hillerdal, 2011).

The world-first run off road protection package includes
detection of run off road events and activation of an electrical reversible safety belt pretensioner, together with
unique energy-absorbing functionality in the seat. The cascade of countermeasures covering the whole event from
normal driving to crash care systems, also including systems acting to avoid crashes such as Driver Alert Control
and Lane Keeping Aid as well as added activation of eCall will provide improved safety in an important number of
run off road events.


Pre-Braking...
In 2006,
brake support was introduced by Volvo Cars [2], followed by a second generation, called Collision warning with
Auto Brake, which could provide automatic emergency braking up to 5 m/s2
in certain lead vehicle conflict
situations [3]. In 2008 the first auto‐brake system enabling crash avoidance at low speeds, was introduced, and
has now reached a relatively large market penetration [4]. Some years later, the systems could achieve
automatic emergency braking up to 10 m/s2
, and not just for cars but for certain pedestrian conflicts as well [5].

As a first step, two different
brake durations, compared to no braking, were evaluated. Occupant accelerations were reduced by 15–45%
and 60–70% by pre‐braking from 64 km/h to 56 km/h and 39 km/h, respectively. In addition, the effect of an
electrical reversible retractor (ERR) were studied.



Ενταξει κλαιν τωρα...ουτε το abs χρειαζετε αν εισαι ΠΟ..


*Μεσα απο αυτη τη δουλεια ειχαν ηδη απο τη δεκαετια των 90 ειχαν αναγνωρισει οτι οι περισσοτερες συγκρουσεις σε μετωπικες ειναι με small overlap και σχεδιαζαν απο τοτε τα οχηματα τους αναλογα, γι αυτο και διεπρεψαν στο αναλογο τεστ του iihs οταν οι υπολοιποι δεν ηταν προετοιμασμενοι, ακομα και με οχηματα σχεδιασμου 10ετιας..
Άβαταρ μέλους
By markvag
#572662 Τα είπες όλα. Ήδη λοιπόν τα υπάρχοντα συστήματα έχουν εξαιρετικά αποτελέσματα στη μείωση των θανάτων. Πόσο μάλλον τα συστήματα μετά από 2-3 γενιές.

Και σίγουρα η Volvo αξίζει πολλά συγχαρητήρια, μιας και ασχολείται με το θέμα πολύ σοβαρά και συστηματικά πολύ πριν ξυπνήσουν όλοι οι άλλοι.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#572811 Μια χαρα στατιστικα νουμερα που βοηθαει την Βολβο να πουλαει ασφαλεια σε οδηγούς και πεζους.
επειδή όμως πιστευω ότι ολοι εδώ μεσα εχουν οδηγησει στην Ευρωπη τουλάχιστον οπου οι οδηγοι ακολουθουν τα ορια στις πολεις και τα χωρια όπως και σε αυτοκινητοδρομους, και εθνικες οδους, είναι δυνατον οδηγος με αισθημα ευθύνης (δλδ να μην οδηγει πιωμενος, χαπακομενος, νυσταγμένος και αρρωστος γενικα) με τα ορια που εχουν, (στη Γαλλια κατεβασαν τα 80 στα 70 προσφατα) να βγει από τον δρομο να μην δει πεζο στην ασφαλτο και να πεσει σε προπορευομενο οχημα?? πηγαίνοντας με 70 - 80?? μια βδομαδα στη Σκωτια που τη γυρισαμε σχεδόν ολη, με οδηγο που τα ακολουθουσε αυτά κατά γραμμα ειχε και χιονια στους δρομους τοτε δεν συνεβει ουτε κατά διανοια ένα near miss που λενε και οι μηχανικοι ασφαλειας. Σε παρκιν όμως μεγαλο σαν δυο σταδια και αδειο 3 αυτοκίνητα ηταν μεσα υπαιθριο όταν γυρισαμε να το παρουμε το αυτοκινητο το ειχαν χτυπησει στο φτερο!!!! Για τέτοιους οδηγούς, και φυσικα να παρουν οχημα γεματο μπιπλικια… και να τα πληρωσουν και να τους χρεωνουν οι ασφαλιστικες τα κερατα τους. Το τσουβάλιασμα όμως ότι ολοι πρεπει να τα κουβαλάμε όλα αυτά δεν εχει λογικη. Προσωπικη μου αποψη φυσικα και ευθυνη.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#572831 Και όμως τρακάρουν ... όχι με τη συχνότητα και σοβαρότητα ενδεχομένως που έχουμε συνηθίσει όμως ειναι τόσο κουλάδια (αποτέλεσμα της αποχαύνωσης στην οδήγηση, πράγμα που φοβάμαι οτι κάποια στιγμή θα με καταπιεί ) που το καταφέρνουν .
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#572875
224v έγραψε:Μια χαρα στατιστικα νουμερα που βοηθαει την Βολβο να πουλαει ασφαλεια σε οδηγούς και πεζους.
επειδή όμως πιστευω ότι ολοι εδώ μεσα εχουν οδηγησει στην Ευρωπη τουλάχιστον οπου οι οδηγοι ακολουθουν τα ορια στις πολεις και τα χωρια όπως και σε αυτοκινητοδρομους, και εθνικες οδους, είναι δυνατον οδηγος με αισθημα ευθύνης (δλδ να μην οδηγει πιωμενος, χαπακομενος, νυσταγμένος και αρρωστος γενικα) με τα ορια που εχουν, (στη Γαλλια κατεβασαν τα 80 στα 70 προσφατα) να βγει από τον δρομο να μην δει πεζο στην ασφαλτο και να πεσει σε προπορευομενο οχημα??

Εγω μπερδευτηκα τωρα...ειναι καλα τα στατιστικα νουμερα της Βολβο, τα οποια ειναι απο μελετη ατυχηματων σε Ευρωπη/Αμερικη, ή δεν ειναι γιατι δεν γινονται ατυχηματα στο εξωτερικο...

224v έγραψε:μια βδομαδα στη Σκωτια που τη γυρισαμε σχεδόν ολη, με οδηγο που τα ακολουθουσε αυτά κατά γραμμα ειχε και χιονια στους δρομους τοτε δεν συνεβει ουτε κατά διανοια ένα near miss που λενε και οι μηχανικοι ασφαλειας.


By mode, in 2017 there were:
 5,685 car user casualties (1,014, 15% less than 2016); including 65 fatalities (41 less than 2016)
 1,350 pedestrian casualties (317, 19% less than 2016); including 38 fatalities (6 more than 2016)
 618 motorcycle casualties (92, 13% less than 2016); including 29 fatalities (1 less than 2016)
 729 pedal cycle casualties (8% less than 2016); including 5 fatalities (3 less than 2016)
 355 bus and coach user casualties (53, 18% more than 2016) [Table 3].
These figures take no account of changes in modal choice so changes could be because more or fewer people are travelling by a particular mode.


https://www.transport.gov.scot/media/42 ... 220761.pdf

Δεν σκοτωνονται σαν τα κοτοπουλα οπως στην Ελλαδα, αλλα να λαβουμε κι υποψην οτι ειναι μονο ~5εκατομμυρια
Άβαταρ μέλους
By 224v
#572957
KiloMeater έγραψε:Και όμως τρακάρουν ... όχι με τη συχνότητα και σοβαρότητα ενδεχομένως που έχουμε συνηθίσει όμως ειναι τόσο κουλάδια (αποτέλεσμα της αποχαύνωσης στην οδήγηση, πράγμα που φοβάμαι οτι κάποια στιγμή θα με καταπιεί ) που το καταφέρνουν .


Αυτό ακριβως!!! εχουν γινει κουλαδια γιατι οδηγουν με τον φοβο ακομα και της απλης παραβασης και ετσι εκει εξαντλουν την προσπαθεια τους στην οδηγηση. Και δεν αναφέρομαι σε φιληματα μεταξυ οχημάτων σε πολεις που απλα είναι μια λαμαρινοδουλεια, )που όμως ουτε εκει οι φαναρτηδες δεν κανουν πλεον!!!) απλα ξεβιδωνουν φτερο και βαζου άλλο, και απλα βαφουν. θα εκλειψει και αυτή η ειδικοτης… στην Ευρωπη.

@ZEUS

Η στατιστικη ερμηνευει τα νουμερα όπως βολευει αυτόν που πληρωνει… δλδ τη Βολβο. Πουλαει ασφαλεια και αυτό τονιζει ότι εχουν τα οχήματα της. Το θεμα είναι αν χρειζεται η όχι αυτό το επιπεδο ασφαλειας και με τετοιο κοστος ανα οχημα, ΑΝ οι οδηγοι ξερουν στοιχειωδώς να οδηγουν και είναι νηφάλιοι όταν το κανουν. Φυσικα οποιος την θελει την αγοραζει και νοιωθει περισσοτερο ασφαλης. Εγω δεν την πληρωνω εξτρα.
Ειχα το 240 GL του 78, στη Μ.Αανατολη ηταν ενας ελέφαντας με πολλα κιλα φρενα για τα μπαζα και τιμονι φυσικα αδιαφορο(για κρατημα απλα χαμογελάμε τοτε). Δεν ακουμπησα κανεναν εκει επι 4 χρονια που το ειχα όχι γιατι με εσωσε καποιο συστημα που ειχε (που δεν ειχε αλλωστε νομιζω) αλλα γιατι οδηγουσα με ευθυνη σε μια χωρα τοτε που δεν ειχε κανονες και οδηγουσαν ολες οι φυλες του Ισραηλ χωρις εκπαιδευση
Για την ευχαριστηση μου τοτε πηρα την Porsche επειδή η βενζινη ειχε αστεια τιμη, δρομοι μεγαλοι και χωρις αστυνομευση και γιατι την ηθελε και η τοτε νεαρα συζηγος.. λαθος μου όμως αφου με τα ιδια χρηματα
θα επαιρνα τοτε την Κορβεττα!!! που ηταν πιο πολύ στο πνευμα της χωρας.
Για την Σκωτια ειπα την αποψη μου δεν θα επρεπε να γινονται ατυχήματα ετσι που οδηγουν παρα μονο από μηχανικη βλαβη του οχήματος... Αρα και εκει η οδηγηκη παιδεια είναι για τα μπαζα απλα πανε ΠΟΛΥ σιγα και ετσι δεν εχουν πιθανοτητα να ακουμπησουν τον άλλο.
Μοτοσυκλέτες δεν εχουν αναλογικα πολλες τα ποδήλατα όμως είναι πολλα ακομα και στην επαρχια και με δεδομενο ότι δεν είναι ευκολα αντιληπτοι στο βαθυ σκοταδι της επαρχιακης οδου, τους ακουμπάνε συχνωτερα.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#572967 Τα abs τα κρατάμε ;
Τις βαλβίδες στην καρδιά ;
Τους αυτοματισμούς στη βαριά βιομηχανία ;
Τους αισθητήρες προ ανάφλεξης ;

:hmmm:
Άβαταρ μέλους
By mirage
#572973 Ζούμε μεγάλες στιγμές για μια ακόμα φορά.