EDDIE_147 έγραψε:Ειδικά βενζίνη.
Τωρα που το θυμηθηκα...
Αν και ελαφρως off topic, ερωτηση (πιθανον χαζη) προς ολους:
Σε ολη την Ευρωπη πανε στην ακρη τα πετρελαια. Καπου διαβαζα οτι στη Γερμανια σε ολο και περισσοτερες πολεις απαγορευονται σιγα σιγα. Αξιζει σημερα να παρει καποιος αυτοκινητο με πετρελαιο? Εστω και τελευταιας τεχνολογιας να ειναι, ποιος μας λεει οτι σε 5-10 χρονια δε θα απαγορευτουν εντελως (τουλαχιστον σε Αθηνα/Θεσσαλονικη)? Για καποιον που σκεφτεται να παρει αμαξι και να το κρατησει για 5-10 χρονια, υπαρχει ρισκο να την φαει και να μη μπορει καν να το πουλησει?
georgetz έγραψε:Η γραφή είναι όντως καλή αλλά η φωτογραφία του είναι πραγματικά αλλού , καταπληκτική δουλειά
κ λίγο offtopic αλλά έγραψε αυτή η φωτό
Στα επιπλέον η 2αρα ζητάει απεγνωσμένα τουλάχιστον Xenons.
Όντως πολύ καλή δουλεια.
< >
Τηρουμένων των αναλογιών είναι μια χαρά , σε σύγκριση με ένα πιο hardcore GT-86 θέλει σίγουρα κάποιες προσθήκες, κάποιο package ανάρτησης - ζάντες - λάστιχα για την ζητούμενη αίσθηση κ για μειωμένο disjointed feeling μεταξύ μπροστινού κ πίσω μέρους.
my 2 cents σαφώς, δεν έχει τύχει να την τσεκάρω
αρκετα εχετε πει εδώ μεσα για τον σχεδιασμο των τελευταίων μοντελλων μεα και εξω (με τα διαφορα χρωματα). ειδα και φωτογραφιες κολλητου που πηγε Γενευη και γυρισε με 3000 τέτοιες!!! με τα λεφτα που κοστιζουν πλεον ακομα και στην Ευρωπη δυσκολα θα αρεσουν αισθητικα, φυσικα θα πουλησουν με leasing ισως.. ολοι θα πεσουν στα οικογενιακα μοντελλα με πολλα μπιμπλικια
Nέα BMW X(+Z?)5 CSL + off road pack
#add_some_lightness
EDDIE_147 έγραψε:Η Dimis Productions παρουσιάζει
http://www.speedhunters.com/2019/03/und ... a90-supra/
ΥΓ: Και για τους δυο εννοείται δεν ισχύει η εγγύηση...
EDDIE_147 έγραψε:Τα βλέπω και ανεβάζω
μαστορα ο ενας εβγαλε μοτερ που δεν ακολουθει την κινηση και εβαλε πανω κροκοδειλο.
Ο αλλος εβγαλε διπλοτουρμπινο 3λιτρο φρεσκαδουρα,και εβαλε παλι 3λιτρο μονοτουρμπινο 20ετιας.
Περιεργο,να βγαζεις 3λιτρο,για ξαναβαλεις 3λιτρο?
Σε άλλα νέα...
georgetz έγραψε:δεν έγραψαν οτι δεν κάνει για το περιστασιακό σπορτίφ ζητούμενο , as is απλά η BMW έχει θέσει υψηλές προσδοκίες με τα προηγούμενα μοντέλα-θρύλους οπότε υπάρχει μια απογοήτευση.
Τηρουμένων των αναλογιών είναι μια χαρά , σε σύγκριση με ένα πιο hardcore GT-86 θέλει σίγουρα κάποιες προσθήκες, κάποιο package ανάρτησης - ζάντες - λάστιχα για την ζητούμενη αίσθηση κ για μειωμένο disjointed feeling μεταξύ μπροστινού κ πίσω μέρους.
my 2 cents σαφώς, δεν έχει τύχει να την τσεκάρω
Αυτό.
Αντικειμενικά η 2άρα είναι ίσως το πιο fun αυτοκίνητο της bmw αυτή τη στιγμή (δυστυχώς απο τη μία) και μια πολύ καλή βάση για να βγάλεις πολλά γούστα αν του σκάσεις μερικά ευρώ παραπάνω.
Όπως βγαίνει προφανώς και δεν συγκρίνεται σε χαρντκορίλα με το GT86, πως θα μπορούσε άλλωστε όταν της λείπουν μερικά βασικά πράγματα.
Και χάσκει ακόμη περισσότερο στις απλές εκδόσεις.
Αν πάρεις ένα m-pack, του βάλεις μια σωστή ανάρτηση (όπως έχω ξαναπεί ακόμη και η m-pack ανάρτηση είναι πολύ comfort oriented) και ένα μπλοκέ, έχεις ένα τρομερό σύνολο.
Ή για να το πάρω ανάποδα, αν βγάλουμε απο το GT86 το μπλοκέ, αλλάξουμε τη ανάρτηση με μια πιο άνετη, τα μπάκετ με φλατ σε-πετάω-έξω-σε-κάθε-στροφή (η "τσίπης εντίσιον" 228 που είχαν στο τεστ έχει τα απλά καθίσματα) και σε αυτό το σύνολο καρφώσεις και ένα 245 λάστιχο, δε νομίζω να περιμένει κανείς να είναι το ίδιο διασκεδαστικό.