Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#572397
kantoniou έγραψε:Εγω δεν εκανα τον συνηγορο κανενος. Σχολιασα τον τροπο που ΕΣΥ εκφραστηκες (για ταπες κτλ), που κι εσυ παραδεχεσαι οτι ηταν παιδικος. Και θα το εκανα οποιος κι αν ησουν και οποιον κι αν σχολιαζες. :iconcool:


Ο τροπος μου ηταν απαραδεκτος. Δεν το συζηταμε αυτο. Απλα παιζει ρολο το πως ξεκιναει κατι... Εγω ανεφερα τα νεα και θεωρησα oτι για το "robust tyres" που ειπε ο Grosjean σαν πλησιεστερη μεταφραση εφοσον μιλαμε για ελαστικα ειναι το "λαστιχα που να αντεχουν". Απο εκει και περα ακομα και τοσο αποτυχημενη να ηταν η μεταφραση μου (που δεν ηταν) το εργακι που εβγαλε ο Corto Maltese προσπαθωντας να με βγαλει ασχετο, πρεπει να εξεταστει απο ειδικο και να τον συμβουλεψει :s_crazy

kantoniou έγραψε:Νταξ, δεν θα παρακολουθω και ολους τους διαλογους, εχουμε και δουλειες. Εχω χασει λιγα επεισοδια (2 χρονια off), αλλα με τους περισσοτερους "γνωριζομαστε" πολυ καλα. Θα ξαναμπω σιγα-σιγα στο κλιμα, να γνωριστουμε και με τα νεοτερα μελη.


Εχεις δικιο. Δε γινεται να παρακολουθεις τα παντα και να ξερεις τις ισορροπιες αναμεσα σε ολους τους χρηστες. Απλα ο Corto Maltese και μερικοι αλλοι (ευτυχως εχει ελαττωθει ΠΟΛΥ το φαινομενο τελευταια) ορμουσαν να με φανε ΣΕ ΟΤΙ ελεγα. Ακομα και σε περιπτωσεις σαν τη σημερινη που δεν υπηρχε καν λογος αντιπαραθεσης, παντα κατι βρισκανε να με ξενερωσουν :thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
By Same_old_story
#572432
George_Prix έγραψε:
Same_old_story έγραψε:
kantoniou έγραψε:
George_Prix έγραψε:Και οι υπολοιποι εδω μεσα καταλαβαμε οτι εχεις παθει ψυχολογικο προβλημα απο τις αλεπαλληλες ταπες που σου ριχνω και ΝΟΜΙΖΕΣ οτι καταφερες να με ταπωσεις και εσυ με τη σειρα σου. Ε λοιπον πρεπει να ψηλωσεις πολυ ακομα για να καταφερεις να κανεις το ονειρο σου πραγματικοτητα :s_tongue

Αν εισαι πανω απο 15, μιλαμε για τραγωδια.
Εκτος κι αν τρολαρεις για να περναει η ωρα, οποτε πασο.



+1 :iconcool:


Τσιμπα και εσυ ενα -1 απο μενα :s_tongue

Οταν καταλαβεις απο που ξεκινησε η κουβεντα σημερα και πως ξεφυγε, μπορει να σου βαλω +1 και να φτασεις παλι στο 0.


Διαγωνισμό εξυπναδίστικων (κρύων) αστείων κάνουμε εδώ; :s_crazy

Για να ξέρω να πάω άλλου να ενημερώνομαι για την F1 από καταρτισμένους (λέμε τώρα) τύπους σαν εσένα που παίρνουν άριστα στην εμπάθεια :svivhaha: :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#572813 Συμφωνω με τον Τοτο. Ενα cost cap σε λογικα πλαισια, θα αφηνει τους μεγαλους να εχουν ενα πλεονεκτημα, αλλα θα δωσει την ευκαιρια στους μικρους να πλησιασουν.

Και αυτο που φωναζω εδω και πολλα χρονια, ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ στους κανονισμους. Καθε λιγα χρονια κατι αλλαζει στα μονοθεσια, καποιος πιανει το κολπο πριν τους αλλους, παιρνει ενα πλεονεκτημα και μεχρι να μαζεψουν οι πισω τη διαφορα, παλι μια μεγαλη αλλαγη στους κανονισμους και πιθανον μεγαλες διαφορες στην αρχη...

Ας στιψουν το κεφαλι τους, ας βρουνε ολες τις αλλαγες που θα βελτιωσουν το αθλημα και ας παραμεινουν με τoυς ιδιους κανονισμους για ΠΟΛΛΑ χρονια. Σιγα σιγα ολοι θα βρουνε/αντιγραψουνε τις καλυτερες λυσεις και οι πισω θα πλησιασουν πολυ τους πρωτους. Να βλεπουμε 10 μονοθεσια στο ιδιο δευτερολεπτο και καμποσες προσπερασεις (αν καταφερουν να λυσουν και το γνωστο θεμα ωστε να μπορουν τα μονοθεσια να παλευουν ροδα με ροδα χωρις να χανουν πολυ downforce).

https://www.motorsport.com/f1/news/mome ... f/4357072/
Άβαταρ μέλους
By Same_old_story
#572852
George_Prix έγραψε:Συμφωνω με τον Τοτο. Ενα cost cap σε λογικα πλαισια, θα αφηνει τους μεγαλους να εχουν ενα πλεονεκτημα, αλλα θα δωσει την ευκαιρια στους μικρους να πλησιασουν.

Και αυτο που φωναζω εδω και πολλα χρονια, ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ στους κανονισμους. Καθε λιγα χρονια κατι αλλαζει στα μονοθεσια, καποιος πιανει το κολπο πριν τους αλλους, παιρνει ενα πλεονεκτημα και μεχρι να μαζεψουν οι πισω τη διαφορα, παλι μια μεγαλη αλλαγη στους κανονισμους και πιθανον μεγαλες διαφορες στην αρχη...

Ας στιψουν το κεφαλι τους, ας βρουνε ολες τις αλλαγες που θα βελτιωσουν το αθλημα και ας παραμεινουν με τoυς ιδιους κανονισμους για ΠΟΛΛΑ χρονια. Σιγα σιγα ολοι θα βρουνε/αντιγραψουνε τις καλυτερες λυσεις και οι πισω θα πλησιασουν πολυ τους πρωτους. Να βλεπουμε 10 μονοθεσια στο ιδιο δευτερολεπτο και καμποσες προσπερασεις (αν καταφερουν να λυσουν και το γνωστο θεμα ωστε να μπορουν τα μονοθεσια να παλευουν ροδα με ροδα χωρις να χανουν πολυ downforce).

https://www.motorsport.com/f1/news/mome ... f/4357072/


OXI! F1 = Εξέλιξη γι αυτό πάντοτε θ' αλλάζουν οι κανονισμοί :rtfm: :protest:
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#572854
Same_old_story έγραψε:
George_Prix έγραψε:Συμφωνω με τον Τοτο. Ενα cost cap σε λογικα πλαισια, θα αφηνει τους μεγαλους να εχουν ενα πλεονεκτημα, αλλα θα δωσει την ευκαιρια στους μικρους να πλησιασουν.

Και αυτο που φωναζω εδω και πολλα χρονια, ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ στους κανονισμους. Καθε λιγα χρονια κατι αλλαζει στα μονοθεσια, καποιος πιανει το κολπο πριν τους αλλους, παιρνει ενα πλεονεκτημα και μεχρι να μαζεψουν οι πισω τη διαφορα, παλι μια μεγαλη αλλαγη στους κανονισμους και πιθανον μεγαλες διαφορες στην αρχη...

Ας στιψουν το κεφαλι τους, ας βρουνε ολες τις αλλαγες που θα βελτιωσουν το αθλημα και ας παραμεινουν με τoυς ιδιους κανονισμους για ΠΟΛΛΑ χρονια. Σιγα σιγα ολοι θα βρουνε/αντιγραψουνε τις καλυτερες λυσεις και οι πισω θα πλησιασουν πολυ τους πρωτους. Να βλεπουμε 10 μονοθεσια στο ιδιο δευτερολεπτο και καμποσες προσπερασεις (αν καταφερουν να λυσουν και το γνωστο θεμα ωστε να μπορουν τα μονοθεσια να παλευουν ροδα με ροδα χωρις να χανουν πολυ downforce).

https://www.motorsport.com/f1/news/mome ... f/4357072/


OXI! F1 = Εξέλιξη γι αυτό πάντοτε θ' αλλάζουν οι κανονισμοί :rtfm: :protest:


Δεν ειπε κανενας να σταματησει η εξελιξη!

Ας βρουνε ποιοι κινητηρες εχουν εφαρμογη στα συγχρονα αυτοκινητα δρομου (οποτε θα ειναι διπλα κερδισμενοι οι κατασκευαστες)...
Ας βρουνε τις προδιαγραφες που πρεπει να εχουν τα μονοθεσια ωστε να μπορει να ακολουθει το ενα το αλλο απο κοντα μεσα στην πιστα...
Ας βρουνε ολα τα πιθανα loopholes και ας θωρακισουν τους κανονισμους απο πιθανες αποπειρες σχεδιαστικων "κλεψιων"...

Και ας αφησουν τους ιδιους κανονισμους για ΠΟΛΛΑ χρονια. Και πιστεψε με, θα υπαρχει εξελιξη και τα δευτερολεπτα θα πεφτουν σα στραγαλια χρονο με το χρονο.

Οι τοσες αλλαγες που βλεπουμε στην F1 δε γινονται γιατι εμεναν πισω τα μονοθεσια στην εξελιξη και επρεπε να παει μπροστα ο θεσμος. Οι αλλαγες γινονταν απο την ανικανοτητα τους να πετυχουν το επιθυμητο αποτελεσμα, οποτε αλλαζαν συνεχεια κατι μπας και καταφερουν να λυσουν τα προβληματα!
Άβαταρ μέλους
By Same_old_story
#572863
George_Prix έγραψε:
Same_old_story έγραψε:
George_Prix έγραψε:Συμφωνω με τον Τοτο. Ενα cost cap σε λογικα πλαισια, θα αφηνει τους μεγαλους να εχουν ενα πλεονεκτημα, αλλα θα δωσει την ευκαιρια στους μικρους να πλησιασουν.

Και αυτο που φωναζω εδω και πολλα χρονια, ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ στους κανονισμους. Καθε λιγα χρονια κατι αλλαζει στα μονοθεσια, καποιος πιανει το κολπο πριν τους αλλους, παιρνει ενα πλεονεκτημα και μεχρι να μαζεψουν οι πισω τη διαφορα, παλι μια μεγαλη αλλαγη στους κανονισμους και πιθανον μεγαλες διαφορες στην αρχη...

Ας στιψουν το κεφαλι τους, ας βρουνε ολες τις αλλαγες που θα βελτιωσουν το αθλημα και ας παραμεινουν με τoυς ιδιους κανονισμους για ΠΟΛΛΑ χρονια. Σιγα σιγα ολοι θα βρουνε/αντιγραψουνε τις καλυτερες λυσεις και οι πισω θα πλησιασουν πολυ τους πρωτους. Να βλεπουμε 10 μονοθεσια στο ιδιο δευτερολεπτο και καμποσες προσπερασεις (αν καταφερουν να λυσουν και το γνωστο θεμα ωστε να μπορουν τα μονοθεσια να παλευουν ροδα με ροδα χωρις να χανουν πολυ downforce).

https://www.motorsport.com/f1/news/mome ... f/4357072/


OXI! F1 = Εξέλιξη γι αυτό πάντοτε θ' αλλάζουν οι κανονισμοί :rtfm: :protest:


Δεν ειπε κανενας να σταματησει η εξελιξη!

Ας βρουνε ποιοι κινητηρες εχουν εφαρμογη στα συγχρονα αυτοκινητα δρομου (οποτε θα ειναι διπλα κερδισμενοι οι κατασκευαστες)...
Ας βρουνε τις προδιαγραφες που πρεπει να εχουν τα μονοθεσια ωστε να μπορει να ακολουθει το ενα το αλλο απο κοντα μεσα στην πιστα...
Ας βρουνε ολα τα πιθανα loopholes και ας θωρακισουν τους κανονισμους απο πιθανες αποπειρες σχεδιαστικων "κλεψιων"...

Και ας αφησουν τους ιδιους κανονισμους για ΠΟΛΛΑ χρονια. Και πιστεψε με, θα υπαρχει εξελιξη και τα δευτερολεπτα θα πεφτουν σα στραγαλια χρονο με το χρονο.

Οι τοσες αλλαγες που βλεπουμε στην F1 δε γινονται γιατι εμεναν πισω τα μονοθεσια στην εξελιξη και επρεπε να παει μπροστα ο θεσμος. Οι αλλαγες γινονταν απο την ανικανοτητα τους να πετυχουν το επιθυμητο αποτελεσμα, οποτε αλλαζαν συνεχεια κατι μπας και καταφερουν να λυσουν τα προβληματα!


Ευχαριστώ που απάντησες. Έχουν ενδιαφέρον όσα γράφεις :)
Άβαταρ μέλους
By sparticle
#573016
George_Prix έγραψε:Δεν ειπε κανενας να σταματησει η εξελιξη!

Ας βρουνε ποιοι κινητηρες εχουν εφαρμογη στα συγχρονα αυτοκινητα δρομου (οποτε θα ειναι διπλα κερδισμενοι οι κατασκευαστες)...
Ας βρουνε τις προδιαγραφες που πρεπει να εχουν τα μονοθεσια ωστε να μπορει να ακολουθει το ενα το αλλο απο κοντα μεσα στην πιστα...
Ας βρουνε ολα τα πιθανα loopholes και ας θωρακισουν τους κανονισμους απο πιθανες αποπειρες σχεδιαστικων "κλεψιων"...

Και ας αφησουν τους ιδιους κανονισμους για ΠΟΛΛΑ χρονια. Και πιστεψε με, θα υπαρχει εξελιξη και τα δευτερολεπτα θα πεφτουν σα στραγαλια χρονο με το χρονο.

Οι τοσες αλλαγες που βλεπουμε στην F1 δε γινονται γιατι εμεναν πισω τα μονοθεσια στην εξελιξη και επρεπε να παει μπροστα ο θεσμος. Οι αλλαγες γινονταν απο την ανικανοτητα τους να πετυχουν το επιθυμητο αποτελεσμα, οποτε αλλαζαν συνεχεια κατι μπας και καταφερουν να λυσουν τα προβληματα!

Βασικά οι αλλαγές στους κανονισμούς γίνονται για να σπάσει η κυριαρχία κάποιας ομάδας, κακά τα ψέματα. Κάθε φορά που έγιναν μεγάλες αλλαγές σε κανονισμούς, είχαμε αλλαγή της κυρίαρχης ομάδας.

Αν μετά έμεναν σταθεροί για πολλά χρόνια, ήταν δίκοπο μαχαίρι: Αν η ομάδα που ξόδευε τα πιο πολλά λεφτά ήταν δεύτερη, την εξυπηρετούσε η σταθερότητα στους κανονισμούς, γιατί έτσι κέρδιζε χρόνο για να κλείσει την ψαλίδα και να φτάσει την πρώτη.

Αν όμως η ομάδα που ήταν πρώτη, ξόδευε επίσης πολλά λεφτά, τότε η ψαλίδα έμενε συνεχώς ανοιχτή.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#573027
sparticle έγραψε:
George_Prix έγραψε:Δεν ειπε κανενας να σταματησει η εξελιξη!

Ας βρουνε ποιοι κινητηρες εχουν εφαρμογη στα συγχρονα αυτοκινητα δρομου (οποτε θα ειναι διπλα κερδισμενοι οι κατασκευαστες)...
Ας βρουνε τις προδιαγραφες που πρεπει να εχουν τα μονοθεσια ωστε να μπορει να ακολουθει το ενα το αλλο απο κοντα μεσα στην πιστα...
Ας βρουνε ολα τα πιθανα loopholes και ας θωρακισουν τους κανονισμους απο πιθανες αποπειρες σχεδιαστικων "κλεψιων"...

Και ας αφησουν τους ιδιους κανονισμους για ΠΟΛΛΑ χρονια. Και πιστεψε με, θα υπαρχει εξελιξη και τα δευτερολεπτα θα πεφτουν σα στραγαλια χρονο με το χρονο.

Οι τοσες αλλαγες που βλεπουμε στην F1 δε γινονται γιατι εμεναν πισω τα μονοθεσια στην εξελιξη και επρεπε να παει μπροστα ο θεσμος. Οι αλλαγες γινονταν απο την ανικανοτητα τους να πετυχουν το επιθυμητο αποτελεσμα, οποτε αλλαζαν συνεχεια κατι μπας και καταφερουν να λυσουν τα προβληματα!

Βασικά οι αλλαγές στους κανονισμούς γίνονται για να σπάσει η κυριαρχία κάποιας ομάδας, κακά τα ψέματα. Κάθε φορά που έγιναν μεγάλες αλλαγές σε κανονισμούς, είχαμε αλλαγή της κυρίαρχης ομάδας.

Αν μετά έμεναν σταθεροί για πολλά χρόνια, ήταν δίκοπο μαχαίρι: Αν η ομάδα που ξόδευε τα πιο πολλά λεφτά ήταν δεύτερη, την εξυπηρετούσε η σταθερότητα στους κανονισμούς, γιατί έτσι κέρδιζε χρόνο για να κλείσει την ψαλίδα και να φτάσει την πρώτη.

Αν όμως η ομάδα που ήταν πρώτη, ξόδευε επίσης πολλά λεφτά, τότε η ψαλίδα έμενε συνεχώς ανοιχτή.


Τα τελευταια χρονια οι περισσοτερες αλλαγες (τουλαχιστον στην αεροδυναμικη) γινονται για να μπορουν να πλησιασουν τα μονοθεσια χωρις να χανουν downforce και να βλεπουμε καλυτερερους αγωνες. Απλα απο ανικανοτητα τους, "καταφερναν" τα νεα μονοθεσια να εχουν ακομα χειροτερη συμπεριφορα και το προβλημα να μεγαλωνει αντι να μικραινει! Φετος (αν και ειναι νωρις ακομα για ασφαλη συμπερασματα) ειναι η πρωτη χρονια που ειχαμε καλο feedback απο τους οδηγους!

Οσον αφορα τη σταθεροτητα στους κανονισμους, απλα σκεψουν το εξης. Οσο παραμενουν οι ιδιοι κανονισμοι, μετα απο λιγα χρονια οι πρωτοι θα εχουν πλησιασει το τελειο και θα ροκανιζουν πλεον τα δεκατακια με πολυ αργο ρυθμο. Οσο εισαι κοντα στο τελειο δεν εχεις πολλα περιθωρια βελτιωσης οσα λεφτα και να χωσεις. Οι αλλες ομαδες ομαδες που ειναι 1-2" πισω και εχουν πολυ περιθωριο εξελιξης, θα μπορουν να κατεβαζουν περισσοτερα δεκατακια σε σχεση με τους πρωτους και ετσι η ψαλιδα θα κλεινει σιγα σιγα οποτε θα βλεπουμε καμποσα μονοθεσια στο ιδιο δευτερολεπτο. Βεβαια παντα οι μεγαλοι θα εχουν το πανω χερι, αλλα θα καθονται και μερικοι αγωνες που λογω στρατηγικης, λογω setup ή επειδη η πιστα βολευει καποιο αλλο μονοθεσιο, θα ανακατευεται η τραπουλα και θα βλεπουμε συχνοτερα μερικες εκπληξεις στο βαθρο. Οσο χωριζει μια αιωνιοτητα τις ομαδες, οι εκπληξεις ειναι σπανιες!
Άβαταρ μέλους
By sparticle
#573028 Σου έχω αντιπαράδειγμα τη σταθερότητα στους κανονισμούς την προηγούμενη δεκαετία με αποκορύφωμα το 2004, όπου όλοι αντέγραφαν τη Ferrari, αλλά ποτέ δεν ήταν αρκετό. Τελικά την κέρδισαν λόγω ελαστικών το 2005. Παρόλα αυτά μπορείς να πεις ότι το πρωτάθλημα του 2003 ήταν πολύ συναρπαστικό με τρεις διεκδικητές από τρεις διαφορετικές ομάδες.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#573030
sparticle έγραψε:Σου έχω αντιπαράδειγμα τη σταθερότητα στους κανονισμούς την προηγούμενη δεκαετία με αποκορύφωμα το 2004, όπου όλοι αντέγραφαν τη Ferrari, αλλά ποτέ δεν ήταν αρκετό. Τελικά την κέρδισαν λόγω ελαστικών το 2005. Παρόλα αυτά μπορείς να πεις ότι το πρωτάθλημα του 2003 ήταν πολύ συναρπαστικό με τρεις διεκδικητές από τρεις διαφορετικές ομάδες.


Φιλε ολα αυτα που ειπα δεν ειναι νομος. Σιγουρα δε γινονται ολα παντα συμφωνα με το πλανο.

Απλα αυτο που ειπα ειναι με βαση τη λογικη. Και οσο ακολουθειται μια σταθερη πολιτικη στο θεσμο με βαση τη λογικη, τα αποτελεσματα θα φανουν αργα ή γρηγορα!
Άβαταρ μέλους
By Same_old_story
#573033
Y.V έγραψε:Δηλαδη το ζητουμενο στην F1 πρεπει να ειναι η ταση προς ενιαιο;


I hope not :s_whiteflag
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#573035
Y.V έγραψε:Δηλαδη το ζητουμενο στην F1 πρεπει να ειναι η ταση προς ενιαιο;


Όσοι δεν νιώθουν, αυτό πιστεύουν... :svivhaha:
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#573043
Y.V έγραψε:Δηλαδη το ζητουμενο στην F1 πρεπει να ειναι η ταση προς ενιαιο;


Ποιος μιλησε για ενιαιο? Ξερεις τι ειναι το ενιαιο?

Θα σε χαλουσε εσενα να ειναι στο ιδιο μισο δευτερολεπτο η Mercedes, η Ferrari και η Red Bull και αλλες 3 ομαδες στο επομενο μισο δευτερολεπτο?

Αν θα σε χαλουσε μεγαλυτερος ανταγωνισμος, φανταζομαι εχεις απολαυσει τις παντοκρατοριες της Red Bull και της Mercedes την τελευταια δεκαετια?
Άβαταρ μέλους
By Same_old_story
#573052
George_Prix έγραψε:
Y.V έγραψε:Δηλαδη το ζητουμενο στην F1 πρεπει να ειναι η ταση προς ενιαιο;


Ποιος μιλησε για ενιαιο? Ξερεις τι ειναι το ενιαιο?

Θα σε χαλουσε εσενα να ειναι στο ιδιο μισο δευτερολεπτο η Mercedes, η Ferrari και η Red Bull και αλλες 3 ομαδες στο επομενο μισο δευτερολεπτο?

Αν θα σε χαλουσε μεγαλυτερος ανταγωνισμος, φανταζομαι εχεις απολαυσει τις παντοκρατοριες της Red Bull και της Mercedes την τελευταια δεκαετια?


Οι Αυτοκρατορίες παράγουν άπειρο χασμουρητό, ειδικά τις πρωινές ώρες :s_coffee