Η μόνη ελπίδα είναι η "περίεργη" Μελβούρνη, ίσως να είναι πιο κοντά οι υπόλοιποι.
Ο πόντος στο FL πραγματικά πάρα πολύ ωραία πινελιά. Την βασανιστική αναμονή για να περάσουν οι τελευταίοι γύροι την έχει αντικαταστίσει η μάχη για τον έναν έστω πόντο. Η Ferrari γιατί δεν έβαλε μέσα τον Leclerc κανείς δεν ξέρει.
Όσον αφορά το θέαμα, πάντα έτσι είναι η Μελβούρνη. Το μεγαλύτερο πρόβλημα στο θέαμα το δημιουργούν οι πίστες.
Τέλος, πολύ κακώς δεν άφησε η Ferrari τον μικρό να περάσει.
Εδώ να κάνω και μία παρατήρηση: Από το 2012 οπότε και είχε φανεί ότι ο Μάσα δεν μπορεί να κοιτάξει στα ίσια τον Αλόνσο, προτιμάται για 2ος οδηγός ένας βετεράνος που είναι ικανός να φέρει βαθμούς για την ομάδα και μπορεί να σηκώσει το βάρος της φανέλας. Αποτέλεσμα; ΜΗΔΕΝ. Οι άλλοι οι κουτόφραγκοι προμοτάρουν Χάμιλτον, Ρικ, Μαξ, εδώ αφήνουμε τα φρούτα στο δέντρο μέχρι να σαπίσουν. Όλα αυτά τα χρόνια για πρωτάθλημα ούτε λόγος και τις μισές φορές χάθηκε και η 2η θέση. Αλλά και τις φορές που κατακτήθηκε αυτή πιο κοντά ήμασταν στην 3η παρά στην πρώτη.
Ελπίζω τουλάχιστον σημερα να είδαμε ότι δεν υπάρχει θέμα με κανέναν Μάσα ή Κίμι. Απλά δεν ήταν οι κατάλληλοι για αυτές τις θέσεις. Ο Λεκλέρκ με το καλημέρα έκανε ένα τυπικό αποτέλεσμα Μάσα ή Κίμι. Στα 21 με 20 αγώνες εμπειρία.
Για τέλος μία κακιούλα: Αν ο Λιούις καταφέρει να βγάλει και 2η μετριότητα ΠΠΟ θα μείνει στην ιστορία ως ανέκδοτο. Δεν πα να πάρει και 10 τίτλους για παρτη του.
http://www.espn.com/f1/story/_/id/26286 ... nda-podium
Μαλτέζε σύμφωνα με τα δεδομένα τηλεμετρίας της Ferrari, υπήρχαν αρνητικά vibes από το μονοθέσιο του Κοίμη προς αυτό του Vettel.
Δεν γίνεται δουλειά έτσι.
#kopritis
1. Ο Μποτας εκανε απλα μια νικη, την οποια πηρε στην εκκινηση. Εχει ξανακανει νικες επι του Λιουις, χωρις συνεχεια και συνεπεια.
2. Δεν αποκλειεται το αυτοκινητο του Χαμιλτον να ειχε πραγματι προβλημα.
3. Επισης σιγουρα ο LH εκανε διαχειριση των ελαστικων, για να μην ξωμεινει στο τελος (λογω του πολυ προωρου πιτ στοπ). Οταν πχ τον πλησιασε ο Μαξ, εδειξε οτι ειχε κι αλλο να δωσει. Αρα η τεραστια διαφορα ειναι -σ' εναν βαθμο- εικονικη.
4. Για τον Μποτας (και τον Λεκλερκ και τον Γκασλι) πολλα (=σχεδον ολα) θα κριθουν στα quals. ΑΝ και ΟΤΑΝ νικανε τους "πρωτους" οδηγους, θα εχουν την ευκαιρια να ξεκιναν και (ισως) να τερματιζουν μπροστα τους. Αν οχι, σπανια θα τους περναν στην εκκινηση, οπως χθες ή -ακομα περισσοτερο- μεσα στον αγωνα. Ειδαμε πχ στα quals οτι, παρα το πολυ καλο πρωτο run του Μποτας, στο δευτερο δεν βελτιωθηκε, ενω ο Χαμιλτον παντα βρισκει αυτο το κατι παραπανω. Αυτο ειναι θεμελιωδες για ανατροπη του status quo και το ειδαμε πχ μεταξυ Ρικιαρντο - Μαξ στη RBR (οταν πηρε τα quals ο Μαξ, πηρε και το πανω χερι).
Γενικα ευχομαι ο Μποτας να μπορεσει να αποτελεσει "challenge" για τον Χαμιλτον (γιατι αλλιως θα αρχισουν οι κυριακατικες σιεστες), αλλα δεν το πιστευω. Και σιγουρα το χθεσινο δεν αρκει, ουτε καν πλησιαζει στο να αρκει.