Αυτή τη φορά μετά από 13000km, με 5 λίτρα λάδι από τη μαμά BMW TwinPower Turbo LL04 0W-30.
Όλα βαίνουν καλώς εκτός από ένα κόλλημα που τρώει ο αισθητήρας ζώνης συνοδηγού.
Εάν ο συνοδηγός αφαιρέσει τη ζώνη ενώ ακόμα κινείται το όχημα ηχεί η ανάλογη προειδοποίηση. Σταματά το όχημα, αποβιβάζεται ο/η συνοδηγός, ξαναεκινεί το όχημα και δε σταματά να ηχεί και να είναι αναμένη η ανάλογη ένδειξη - προειδοποίηση. Τελευταία φορά δε σταμάτησε ακόμα και μετά από 3 λεπτά..πρέπει να βάλω Ρ για να σταματήσει...
Θα περάσω κάποια μέρα από τα κεντρικά..... να ρωτήσω και αν (χλωμό) μπορώ να πάρω το ανανεωμένο idrive..
έχω 5.
ενώ ρωτάω για το 6. ( διάβασα κάπου για έκδοση lite αλλά μάλλον τρώω άκυρο λόγο έλλειψη touch.
πραγματα τα οποια χρειαζονται προσοχη;
καποιο σχολιο γενικο;
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Το πραγματικό μπουζούκι δεν συμπιέζεται.
#pedigree
θα επελεγα οπωσδηποτε την 6θεσια αντι για την 7θεσια διαμόρφωση
εξαιρετικούς χώρους εχει, και το πορτοκαλί εσωτερικό ηταν ενδιαφέρον (το άσπρο δε μου άρεσε)
αισθητικα το εμπρος ειναι λιγο χαλια με αυτη τη μασκα αλλα φανταζομαι συνηθίζεται, το υπόλοιπο ειναι οκ
κινητηρες και συμπεριφορες αδιαφορες, εξαλλου και σε αυτη την παρουσιαση ολο ευθεια πήγαινε , who cares
τι φαουλ αυτος ο επιλογεας ταχυτητων με τα κρυσταλλα.... μιεχ
@peterpan
αν μπορεις να περιμενεις να αρχισουν τιποτα μτχ, φαίνεται αρκετα πιο ενδιαφέρον απο το XC90