Για να μην μπαίνουν σε cruise mode οι πιλότοι ως το τέλος
Για να μην μπαίνουν σε cruise mode οι πιλότοι ως το τέλος
A driver must be classified in the top 10 in order to be awarded the additional point, which will count towards both the drivers' and constructors' championships.
In the event of a driver who sets the fastest lap being classified outside the top 10, the point will not be awarded.
ripper έγραψε:Άντε να ξυπνήσουν να δώσουν πόντους και στις κατατακτήριες.
Οι κατατακτήριες έχουν ως έπαθλο μια καλή θέση στην εκκίνηση
REALZEUS έγραψε:Προσωπικά δεν μου φαίνεται καλό να μπαίνει ο κάθε Stroll, που θα είναι 10ος, για φρέσκα - μαλακά λάστιχα στον προτελευταίο γύρο, για να κάνει έναν γύρο-πυροτέχνημα με άδεια ντεπόζιτα και να τσιμπάει έναν βαθμό που θα είχε κανονικά ένας πρωτοπόρος.
Πολλή φασαρία για ένα βαθμουλάκο
Εάν το μέτρο αυτό ίσχυε τα προηγούμενα χρόνια, το 2008 παγκόσμιος πρωταθλητής θα είχε ανακηρυχθεί ο Felipe Massa αντί του Lewis Hamilton, το 1976 ο Niki Lauda αντί του James Hunt, το 1973 ο Gilles Villeneuve αντί του Jackie Stewart, ο 1986 ο Nigel Mansell αντί του Alain Prost και το 1988 o Alain Prost αντί του Ayrton Senna.
@autoblog.gr
edit: Φαντάζεστε ΣΑΤΑΝΙΚΟ σενάριο να κρίνεται ο τίτλος οδηγών για έναν πόντο, να έχει το ρεκόρ ταχύτερου γύρου ο ένας διεκδικητής του τίτλου πχ Vettel και να χρίζεται με αυτόν πρωταθλητής έναντι του Hamilton και προτελευταίο γύρο η Mercedes να βάζει τον Bottas για φρέσκο λάστιχο...
(Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα ή καταστάσεις είναι εντελώς συμπτωματική και ουδεμία σχέση έχει με την πραγματικότητα )