Georgezioutas έγραψε:Ναι αλλά θεωριτικα λόγο της μη ύπαρξης ψυγείου λαδιού δεν θα μεταφέρονται λιγότερα θερμικά φορτία στο νερό της μηχανής?
ναι, αλλα η αυξημενη θερμοκρασια των λαδιων (λογω της αφαιρεσης του ψυγειου λαδιου),μπορει να συμπαρασυρει αυξητικα την θερμοκρασια νερου σε αυξημενα φορτια.
ολα αυτα ειναι σχετικα παντα.Αναλογα το αυτοκινητο,αναλογα ποσο αρκετο ειναι το κυκλωμα ψυξης του καθε αυτοκινητου,την χρηση κλπ.
Λογικα δεν θα εχει προβλημα.
αυτο που θα συμβει σιγουρα ειναι οτι θα αργουν να ζεσταθουν τα λαδια στις κρυες εκκινησεις,μιας και αυτα τα ψυγεια λαδιου λειτουργουν και σαν θερμαντηρες οταν τα λαδια ειναι κρυα,λογω της ταχυτερης αυξησης της θερμοκρασιας νερου.
Για ποιον λογο να βγει το ψυγειο λαδιου? τι αυτοκινητο?
Μήπως έχουν χαλαρώσει ντίζες, καεί κάποιο εγκεφαλάκι;