Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By markvag
#565940
Chris έγραψε:Με πορωσες και το εκλεισα :s_devil



Εικόνα

:lol: :lol:

Μακάρι να είναι αλεξίσφαιρο! :s_thumbsup Καλά χλμ στον ηλιόλουστο καιρό της Βορειοδυτικής Ευρώπης! :shifty: :lol: :lol: :inlove:
Άβαταρ μέλους
By Chris
#565941 Διλιτρο με 16αρι φανταστειτε εχουν γυρω στα 80 ευρω διαφορα το χρονο στα τελη. Οποτε δεν ηταν καθολου ανασταλτικος παραγοντας.

Καιρος τις ερχομενες μερες:

Εικόνα

Κριμα που δεν μπορω να το εχω αυριο/μεθαυριο


< >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#565942
Chris έγραψε:Διλιτρο με 16αρι φανταστειτε εχουν γυρω στα 80 ευρω διαφορα το χρονο στα τελη. Οποτε δεν ηταν καθολου ανασταλτικος παραγοντας.

Κάπως έτσι σκεφτήκαμε κάποιοι κάποτε κι εδώ... :vava: :s_cry
Άβαταρ μέλους
By Chris
#565945
Anonymous Founder έγραψε:
Chris έγραψε:Διλιτρο με 16αρι φανταστειτε εχουν γυρω στα 80 ευρω διαφορα το χρονο στα τελη. Οποτε δεν ηταν καθολου ανασταλτικος παραγοντας.

Κάπως έτσι σκεφτήκαμε κάποιοι κάποτε κι εδώ... :vava: :s_cry


:s_whiteflag

Οι μισοι μου γνωστοι εκεινη την εποχη ειχαν κανει το ταξιδι μικρομεσαιο χατσμπακ -> suv -> σουπερμινι μεσα σε 2 χρονια :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#565946 Ακόμα πιο γρήγορο ταξίδι: από δίλιτρο σε τρίλιτρο το καλοκαίρι του 2009.
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#565976
Chris έγραψε:Διλιτρο με 16αρι φανταστειτε εχουν γυρω στα 80 ευρω διαφορα το χρονο στα τελη. Οποτε δεν ηταν καθολου ανασταλτικος παραγοντας.
Καλοταξιδο!
Αν δεν κάνω λάθος είναι το f/l (από τον μπροστά προφυλακτηρα που έχει) με λυμένα τα κυρίως ηλεκτρικά θέματα που είχε αυτή η γενιά Megane. Τα προf/l CC είχαν πρόβλημα στο σύστημα της οροφής με κάτι διαρροές που επίσης διορθωθηκαν. Ιδιαίτερη προσοχή στην κάρτα/κλειδί που είναι ευαίσθητη και ακριβη σαν ανταλλακτικό.
Ο 2λιτρος στο Megane είχε εγκυκλοπεδικο ενδιαφέρον εδώ αλλά σε ξένα reviews είχε την φήμη του πιο αξιοπιστου από τον 1.6.
Άβαταρ μέλους
By Chris
#565979 Ναι ο μπροστινος προφυλακτηρας λεει facelift, αλλα κατα τα αλλα ειναι ολοιδια. Οποτε αν εχει αλλαχθει εκ των υστερων δε βγαινει ακρη. Το μονο αλλο που ισως βλεπω αν ειναι σωστες οι φωτο στα παρακατω λινκ, ειναι οτι το προ-facelift δεν ειχε ποτηροθηκες μπροστα απο το λεβιε, αυτο που πηρα εχει :hmmm:

https://www.autoevolution.com/cars/renault-megane-coupe-cabrio-2006.html#

https://www.autoevolution.com/cars/renault-megane-coupe-cabrio-2003.html#
Άβαταρ μέλους
By Chris
#567476 Παραλαβαμε χθες :yahoo:

Καλα, το κιβωτιο ειναι δραμα. Ελλαδα δεν θα την παλευα, Ολλανδια μπορει να ειναι και καλο, γιατι δε μου παει να κανω ταρζανιες με τιποτα. Αλλα ειναι τοσο κακο που φοβαμαι μηπως εχει θεμα. Τελοσπαντων, θα το κοιταξω στην πρωτη ευκαιρια, οταν το παω για ενα γενικο τσεκαπ, για την ωρα απλα εγραψα μερικα χιλιομετρα να το συνηθισω.

Ωραια αισθηση η γυαλινη οροφη, προσπαθω να φανταστω πως θα ειναι ενα συγχρονο πολυμορφικο με πανοραμικη γυαλινη προεκταση του παρπριζ, πρεπει να ειναι φανταστικη αισθηση.

Γενικα καλο φαινεται, αναρτησεις σωστες, χωρις τριγμους, η οροφη ανεβοκατεβαινει χωρις δραματα, μονο τη φασαρια να συνηθισω, γιατι το κιβωτιο κραταει τις στροφες ψηλοτερα απο εκει που θα τις ειχα με ενα χειροκινητο και το βουητο του κινητηρα ειναι "διαφορετικο".
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#567581
Chris έγραψε:.... μονο τη φασαρια να συνηθισω, γιατι το κιβωτιο κραταει τις στροφες ψηλοτερα απο εκει που θα τις ειχα με ενα χειροκινητο και το βουητο του κινητηρα ειναι "διαφορετικο".
Περίεργο αυτό, τα αυτόματα συνήθως κρατάνε τις στροφές χαμηλότερα. Εκτός αν είσαι ταξιτζής.
Κοίτα μήπως έχεις είναι ενεργή κάποια σπόρ ρύθμιση και με πρώτη ευκαιρία πήγαινε να στο δούνε να σιγουρευτείς ότι έτσι λειτουργεί. Αν και αν δεν είσαι μαθημένος με αυτόματο θέλεις λίγο καιρό να εξοικειωθείς και να το χρησιμοποιείς σωστά.
Άβαταρ μέλους
By Chris
#569339 Δικιο εχεις σκνιπερ, εγω πρεπει να φταιω. Ενας συνδυασμος αυγου στο γκαζι λογω νεου αυτοκινητου και διαφορετικων συνθηκων στο δρομο σε σχεση με Ελλαδα, και ελαχιστης εμπειριας με αυτοματα. Παταω γκαζι τοσο λιγο που ανεβαζει, ανεβαζει αλλα δεν αλλαζει. Οταν πιεζω παραπανω παει πολυ πιο σωστα. Επισης το κιβωτιο εχει περασει γερη επισκευη προσφατα σε ενα συνηθισμενο προβλημα που βγαζει, και αλλαζει πολυ γλυκα και προς τα πανω και προς τα κατω.

Χθες δεν ανοιγε το παραθυρο του οδηγου, κλασικα ολα τα μεγκαν εχουν θεμα, τα μεγκαν 2 cc εχουν θεμα x10 :lol:

Διαβαζα πως η ρενω αλλαζει τα παντα (μηχανισμο, μοτερ, και ηλεκτρονικο module) και χρεωνει 300+ χωρις να το ψαξει περαιτερω, αλλα 99% φταιει το ηλεκτρονικο. Ειναι τοσο συνηθισμενο το θεμα που υπαρχουν διαφοροι στην Αγγλια που πουλανε βελτιωμενα modules! Οποτε το προγραμμα σημερα ειχε λυσιμο και τις 2 πορτες, τραμπα το module του συνοδηγου, και με ενα σμπαρο δυο τρυγωνια, εχω πλεον παραθυρο οδηγου και επιβεβαιωσα πως φταιει αυτο. Καποιοι το εχουν σωσει με wd40 και καλο σφραγισμα να μην παιρνει υγρασια, αλλα αυτο δεν δουλευει παντα. Θα το δοκιμασω ετσι και στη χειροτερη θα αγορασω ενα απο ebay.


< >
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#569363
Chris έγραψε:το προγραμμα σημερα ειχε λυσιμο και τις 2 πορτες, τραμπα το module του συνοδηγου, και με ενα σμπαρο δυο τρυγωνια, εχω πλεον παραθυρο οδηγου και επιβεβαιωσα πως φταιει αυτο.

Σωραιος :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By Chris
#569382 Διαβασα για την 300αρα και με επιασε η καρδια μου, κατι επρεπε να κανω :lol:

Εντωμεταξυ το πρωτο μου αμαξι ηταν μεγκαν 1, και τα παραθυρα χαλουσαν για πλακα, μλκια να μην το εχουν διορθωσει. Τα λαστιχα στη βαση του παραθυρου ειναι πρασινα απο μουχλα και εχουν φαγωθει, ειναι η επομενη δουλεια στη λιστα, μαλλον περναει απο εκει η υγρασια και χαλαει τα ηλεκτρικα.


< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#569398
Chris έγραψε:Διαβασα για την 300αρα και με επιασε η καρδια μου, κατι επρεπε να κανω :lol:



340 το γνησιο ηλεκτρικο παραθυρο+ γρυλλος για το kangoo
βρηκα μεταχειρω γνησιο με 60 ευρω + 30-40 ευρω περαστικα.
Άβαταρ μέλους
By pierce21
#569463 Που να βλέπατε τιμές επί Μανιατόπουλου. Κάπου πρέπει να έχω κρατήσει τι (και πόσο έκανε) είχαμε αλλάξει στο Twingo I.
Μάλλον μας έστελναν τα ανταλλακτικά της Porsche.