Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#548689
dimviii έγραψε:
dimik έγραψε:Κι εσείς εκείνο με τους 7 σταυρούς βλέπατε

< >


ποιους σταυρους ωρε? :lol:

Εικόνα

7 σταυροι. :lol:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#548691
dimik έγραψε:Urban myth, για ενα κατανα με 7 σταυρούς ζωγραφισμένους το οποίο οποίος το αγόραζε σκοτωνοταν.

< >

Αυτο δεν το ξερω. :hmmm:

Αυτο που ξερω ειναι οτι το σημα των πρωτων ΚΑΤΑΝΑ οπως εμπαινε στις μοτο δεν ειχε τοσο εμφανες το σπαθι και ετσι οπως εμπαινε λοξα, εμοιαζε με 7+, με καλλιτεχνικη διαθεση :oops:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#548694 Ένας μύθος για ένα μαύρο κατανα με 7 άσπρους σταυρούς κάτω από την σέλα το οποίο ήταν θανατηφόρο και όλο κάποιος κάπου το έβλεπε

Β Ελλάδα έπαιζε σίγουρα αρκετά στα 90s

< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#548739 ηθελε να τρεξει με gsx-r 1000 σε χωμα

Άβαταρ μέλους
By NiTse
#548822
dimik έγραψε:Ένας μύθος για ένα μαύρο κατανα με 7 άσπρους σταυρούς κάτω από την σέλα το οποίο ήταν θανατηφόρο και όλο κάποιος κάπου το έβλεπε

Β Ελλάδα έπαιζε σίγουρα αρκετά στα 90s

< >

Νομίζω για kawasaki mach το δίχρονο ήταν ο μύθος
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#548835 Kawasaki Mach III 500 γνωστό και ως Samurai στις διηγήσεις του Ν.Πολίτη.

Εδώ είναι το story που είχε ποστάρει ο Eddie στο παλιό forum και αναφερόταν
στο μηχανάκι με 7 σταυρούς, 7 χαρακιές δηλαδή στο ντεπόζιτο
έναν για κάθε ιδιοκτήτη που έστελνε στον άλλο κόσμο...
(σχεδόν σίγουρα urban myth δηλαδή :lol: )

https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic ... 5&start=60
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#563412 Το βρήκα τυχαία και μου φάνηκε ενδιαφέρον:



Έχει και άλλα στο κανάλι. Δεν έψαξα να δω αν έχουν βγει και πιο καινούρια.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#566901 https://www.motomag.gr/news/epikairotit ... stasio-tis
To Moto ξαναπάει στην Akrapovic και εντυπωσιάζεται.
Είναι απίστευτο αυτό που έχει πετύχει η συγκεκριμένη εταιρεία, μέσα σε ελάχιστα χρόνια έγινε το σημείο αναφοράς ξεκινώντας από το μηδέν!
:metalo:
Έκανε ακόμη και την Ducati να απαρνηθεί την Termignoni! :lol:
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#566932 Μεγάλη δουλειά το MotoGP , αφού τα κατάφερε και χώθηκε σε εταιρίες μεγαθήρια εκεί (π.χ Yamaha) , τα άλλα έρχονται
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#566960 Το μπάσιμο το έκανε πρώτα στα Superbikes. Το MotoGP ήρθε μετά. Στα Superbikes υπήρχε αρχικά σαν Scorpion, και μετά έγινε Akrapovic.
https://en.wikipedia.org/wiki/Akrapovi%C4%8D
In 1993, Kawasaki in Germany tested the exhaust systems and in 1994, Akrapovič exhausts were first used in international competition, in the ESBK and WSBK.[10] Other Pro Superbike championship teams, Yamaha, Suzuki, Ducati and Honda also began using Akrapovič exhausts.[10]


Motorrad Hanover custom bike with Akrapovič exhaust
In 1997, the company changed its name from Skorpion to Akrapovič and that year Akira Yanagawa became the first to win an exhaust sound contest using an Akrapovič straight pipe exhaust system on a 1984 Honda Civic.[10] After a strong growth in sales, particularly from Germany, with a growth as high as 70% per annum,[1] production capacity was expanded in 1999, moving location from a 450 m2 (4,800 sq ft) workshop to a then 3,000 m2 (32,000 sq ft) factory in Ivančna Gorica.[10] This factory has since more than quadrupled in size to 13,000 m2 (140,000 sq ft) as of 2010.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#566968 Τα WSBK είναι καλά για προβολή αλλα δεν έχουν καμια σχέση μπρος στo MGP.

Εξάλλου, αν θες να πάρεις αυτή τη στιγμή Tracer / MT κλπα, μαζί με Akrapovic, τωρα προσφέρεται, επιστέγασμα κ της συνεργασίας στους αγώνες :metalo:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#566970 Μα, προφανώς και δεν έχει σχέση η προβολή. Εγώ απλά έβαλα το πώς έγινε το πράγμα. Αν δεν υπήρχε το WSBK, θα ήταν πιο δύσκολο να μπουν στο MotoGP ομως...