Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#566774 Στο βερνικι porsche θέλεις έναν λιγο πιο δυνατό αλοιφαδόρο απ'τον das6 που αν ειδα καλα εχεις. Ή πολλή προσπαθεια με πολλες επαναληψεις με τον das6 όπως έγραψες.

Sent >
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#566778
panos2171 έγραψε::thumbsup:

Μερικές παρατηρήσεις...

Μου κάνει εντύπωση πως μαύρισε τον πηλό. Εγώ που το περνάω ανά έτος ίσα που τον λερώνει.
Όσον αφορά τη διαδικασία γυαλίσματος-κερώματος ενδείκνυνται σε τόσο καινούργιο χρώμα; Αν δε κάνω λάθος λέγεται ότι μετά από 1-2 μήνες μπορεί να γίνει επέμβαση καθώς το χρώμα είναι(?) φρέσκο. Εκτός βέβαια αν ήταν στοκαρισμένο καιρό.

Στα της αλοιφής προσωπικά θα απέφευγα χοντρή και μάλιστα με αλοιφαδόρο σε καινούργιο χρώμα. Ίσως βέβαια είναι και ψυχολογικό αλλά το κατέβασμα βερνικιού μου φαίνεται κάπως εκτός αν συντρέχει μεγάλη ανάγκη (όπως ήταν το δικό μου πχ).

Πάντως το κεραμικό πρέπει να είναι όλα τα λεφτά. Είναι αυτά των 50-70ml που κοστίζουν όσο 3-4 κεριά; :lol:


Μετά από ενα μήνα σε βερνίκι λέγεται πως μπορείς, αλλά για δουλειές φανοποίου κτλ. Τώρα στο εργοστάσιο που ψήνονται σωστά δε πιστεύω να παίζει θέμα.... Πόσο μάλλον που το αμάξι δεν ήταν μηνός αλλά πολύ παραπάνω (από τι στιγμη που άφησε το εργοστάσιο).

Με λεπτή έγινε μια χαρά.. και η χοντρή η δική μας είναι "λεπτη" για τα μαστόρια. Άσε που δεν τη βάλαμε :P γτ τελικά δεν τη χρειάστηκε για τις γρατζουνιές.... έφυγαν με τη λεπτή και τη χοντρη απλά τη σκούπισα. Πάντως βερνίκι δεν κατεβάζεις με καμια απο τις δυο εαν δε πιέσεις ή δεν επιμείνεις, ειδικά στις δικές μας δουλειές.

Το κεραμικό φαίνεται ωραίο, αλλά θα δούμε εν καιρώ
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#566779
rocsta έγραψε:Στο βερνικι porsche θέλεις έναν λιγο πιο δυνατό αλοιφαδόρο απ'τον das6 που αν ειδα καλα εχεις. Ή πολλή προσπαθεια με πολλες επαναληψεις με τον das6 όπως έγραψες.

Sent >


Ακριβώς ναι, αλλά όντας ερασιτέχνης με αυτόν μειώνω τις πιθανότητες για μλκια :lol:
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#566783
Miatakias έγραψε:
ps: είχαμε στόχο να πιάσουμε ένα 60-70% της δουλειάς τους. Ειδικά σε νέο αμάξι θεωρώ είμαστε στο ίδιο επίπεδο. Και μας έμειναν τα πράγματα και η εμπειρία. Προφανώς στο 911 μου με το βερνίκι μάρμαρο τα πράγματα είναι πιο δύσκολα (θέλει επιμονή και ειναι πολύ κουραστικό).


Καλά το detailing είναι και λίγο υπερτιμημένο. Αυτοί που φτάνανε στο σημείο περιποίησης χρώματος ήταν οι συλλέκτες και οι κάτοχοι πολυτελών αυτοκινήτων που απλά θέλαν να διατηρήσουν την εργοστασιακή βαφή. Λογικό ήταν να μην λογαριάζουν τα λεφτά και φυσικά όσοι πιάσαν όνομα τώρα μπορούν και το εκμεταλλευονται.
Τα 800 και 1000€ είναι υπερβολικά πολλά και για τα υλικά (όσο top και αν είναι) και για τις εργατοώρες.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#566792
Miatakias έγραψε:
rocsta έγραψε:Στο βερνικι porsche θέλεις έναν λιγο πιο δυνατό αλοιφαδόρο απ'τον das6 που αν ειδα καλα εχεις. Ή πολλή προσπαθεια με πολλες επαναληψεις με τον das6 όπως έγραψες.

Sent >


Ακριβώς ναι, αλλά όντας ερασιτέχνης με αυτόν μειώνω τις πιθανότητες για μλκια
Μπα... Όσο δυνατό DA και να πάρεις αποκλείεται να κάψεις βερνίκι. Μόνο με rotary αν κυνηγήσεις την τύχη σου.

Sent >
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#566798
rocsta έγραψε:
Miatakias έγραψε:
rocsta έγραψε:Στο βερνικι porsche θέλεις έναν λιγο πιο δυνατό αλοιφαδόρο απ'τον das6 που αν ειδα καλα εχεις. Ή πολλή προσπαθεια με πολλες επαναληψεις με τον das6 όπως έγραψες.

Sent >


Ακριβώς ναι, αλλά όντας ερασιτέχνης με αυτόν μειώνω τις πιθανότητες για μλκια
Μπα... Όσο δυνατό DA και να πάρεις αποκλείεται να κάψεις βερνίκι. Μόνο με rotary αν κυνηγήσεις την τύχη σου.

Sent >


rotary έχουν οι φανοποιοί, παίρνουν και μια γούνα και τα κάνουν όλα ίσωμα. Μου φαίνεται και πιο διαχειρίσιμη η κατάσταση με τον DA. Πλάκα πλάκα μόνο στο 911 έφαγα πακέτο.
Στο Σ και το μιάτα ήταν παιχνιδάκι
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#566892
Miatakias έγραψε:
Εικόνα



Φίλε Miatakias, σε αυτή τη φωτογραφία-καθρέπτη βλέπω μεγάλο γκαράζ. Ισχύει?
Έχεις χώρο για 1-2 ακόμα οχήματα


:shifty: :shifty:
Άβαταρ μέλους
By citastak
#567721 Υπάρχει κάποιος τρόπος να αφαιρέσω ξεραμένο ρετσίνι από γυαλιστερό πλαστικό; Χωρίς να χαλάσω το πλαστικό εννοείται...
Άβαταρ μέλους
By gakost
#569408 Για όποιον έχει θέματα με φανάρια που αρχίζουν να θολώνουν αλλά δεν έχουν γίνει χάλια ακόμη αυτό
https://www.meguiars.com/automotive/pro ... -oz-liquid
κάνει θαύματε με ελάχιστη προσπάθεια και χωρίς εργαλεία.

Δουλεύει σαν κρέμα jif που μάλλον κάτι παρόμοιο είναι. Το βάζεις σε μαλιαρό πανί τρίβεις καθαρίζεις με καθαρό πανί και είναι σούπερ.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#569844 Θεωρητικά οι αλοιφές καθαρισμού φανών τρώνε το προστατευτικό βερνίκι με αποτέλεσμα μετά από λίγο καιρό να γίνεται χειρότερα από ότι αρχικά. Έχουμε γνώση επ' αυτού ?
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#569853 Είναι καλύτερα να τα γυαλίσεις και να μειωθεί το βερνίκι, παρά να τα αφήσεις. Άπαξ και τα γυαλίσεις μετά θα βάζεις προστατευτικό σφραγιστικό (παράδειγμα) και με συχνή ανανέωση του σφραγιστικού θα είναι οκ για αρκετά χρόνια.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#569912
red_monster έγραψε:Θεωρητικά οι αλοιφές καθαρισμού φανών τρώνε το προστατευτικό βερνίκι με αποτέλεσμα μετά από λίγο καιρό να γίνεται χειρότερα από ότι αρχικά. Έχουμε γνώση επ' αυτού ?


Aπαξ και θολώσει δε μπορείς να κάνεις κάτι άλλο, τρως βερνίκι και μετά τρως πλαστικό. Από κει και πέρα σίγουρα θέλει τακτικό ξεθόλωμα εκτός αν βάζεις συχνά κάποιο προστατευτικό βερνίκι ή κερί.