Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#566905
cosneo έγραψε:O συνδυασμός πολυμορφικου με υπερυψωμενου νομιζω είναι ο ιδανικός συνδυασμός οικογενειακου αυτοκινήτου.
Στις εποχες της δοξας του Rav4 και του QQ να χαλάει την πιάτσα εξου και αποτυχία της Seat σε πωλήσεις, το έχω σαν το ιδανικό οικογενειακό αυτοκίνητο το Altea Freetrack:

Εικόνα

Η Seat δεν ήταν η πρώτη που έδωσε αυτή την λύση:
Εικόνα
Ουσιαστικά αντέγραψε αυτό που είχε κάνει η Renault κάμποσα χρόνια πιο πριν.
Στην Ελλάδα πούλησε παραπάνω στο Seat γιατί είχε χώρους και γκάζι (turbo μοτέρ).
Και πάλι βέβαια, δεν είναι πως γεμίσαμε από δαύτα (ευτυχώς... :lipsealed: ).
Τα Altea και Toledo εκείνης της εποχής ήταν τα πιο περίεργα αυτοκίνητα που θα μπορούσε να φτιάξει μια εταιρεία που ήθελε να πλασαριστεί σαν η "ισπανική Alfa Romeo"...
:s_omg
Φυσικά, η πιο περίεργη επιλογή (που δεν συνοδεύτηκε από πωλήσεις, γιατί απλούστατα ήταν ακριβό για Seat...):
Εικόνα

Αν το είχαν τιμολογήσει φθηνά, θα είχε γεμίσει ο τόπος (γιατί αυτό τουλάχιστον ήταν όντως-και όχι ευσεβής πόθος- Audi με άλλα σήματα! :lol: )
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#566910
sargus έγραψε:Βρε αλήτη, βρε κοντράκια... :lol:

Ανεβάζει πολύ ωραία :metalo: ! Πω πω! Και ωραίες αλλαγές! Σαν σούπερκαρ πριν 25 χρόνια!
Δε μου λες, ακούμε ήχο και από τα ηχεία (τεχνητό);
Επίσης, βρε αλήτη, βρε κοντράκια, δεν το λυπάσαι το κακόμοιρο; Δεν το στρώνεις πρώτα;

Ναι δυστυχώς στο Cupra mode ακούμε και τεχνητό ήχο. Γιατί να το λυπηθώ? Αυτό το αμάξι θα φάει πολύ ξύλο. Γι' αυτό το πήρα για να βγάλω τ' απωθημένα μου. :twisted:
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#566926 Stefan, ανεβάζει πολύ ωραία! Καλά κάνεις και το ευχαριστιέσαι!

Anonymous Founder έγραψε:Φυσικά, η πιο περίεργη επιλογή (που δεν συνοδεύτηκε από πωλήσεις, γιατί απλούστατα ήταν ακριβό για Seat...):
Εικόνα

Αν το είχαν τιμολογήσει φθηνά, θα είχε γεμίσει ο τόπος (γιατί αυτό τουλάχιστον ήταν όντως-και όχι ευσεβής πόθος- Audi με άλλα σήματα! :lol: )


Αυτό το έχει ένας οικογενειακός φίλος me τον 1,8T εάν δεν κάνω λάθος προ tsi και είναι πάρα πολύ καλό αυτοκίνητο.
Μέσα πράγματι νομίζεις ότι είσαι σε audi...
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#566929
Deleted User 1 έγραψε:Σχόλια τύπου αλήτη, κοντράκια κτλ δε θα γίνονται δεκτά. :x Το εγχείρημα έλαβε χώρα σε ελεγχόμενες συνθήκες. :shifty:


Καλό γυάλισμα έκανε ο miatakias

Τα σπάει το virtual cockpit BTW

< >
Άβαταρ μέλους
By georgex72
#567015
Andreasdik έγραψε:Stefan, ανεβάζει πολύ ωραία! Καλά κάνεις και το ευχαριστιέσαι!

Anonymous Founder έγραψε:Φυσικά, η πιο περίεργη επιλογή (που δεν συνοδεύτηκε από πωλήσεις, γιατί απλούστατα ήταν ακριβό για Seat...):
Εικόνα

Αν το είχαν τιμολογήσει φθηνά, θα είχε γεμίσει ο τόπος (γιατί αυτό τουλάχιστον ήταν όντως-και όχι ευσεβής πόθος- Audi με άλλα σήματα! )


Αυτό το έχει ένας οικογενειακός φίλος me τον 1,8T εάν δεν κάνω λάθος προ tsi και είναι πάρα πολύ καλό αυτοκίνητο.
Μέσα πράγματι νομίζεις ότι είσαι σε audi...
Έσπασα το κεφάλι μου να θυμηθώ το όνομα τού...

Seat Exeo....

< PAD 4 >
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#567076 Εχουμε πλεον και τα συστηματα οπως πρεπει. Ειχε γινει τελικα |λογοκρισία| στο περασμα του full link μιας και ηταν και πρωτο αμαξι με virtual cockpit που βαζανε και full link.

Εικόνα

Btw απο την αρχη του χρονου εχουν φυγει 3 Cupra εκ των οποιων ενα ολοιδιο με το δικο μου.

< >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#567089 Ωραίο. Φαντάζομαι αν κάποιος θέλει να κάνει retrofit το infontainment λογικά γίνεται; Πχ κάποιος με το δικό μου Golf, αν θέλει ν' αλλάξει την πηγή για να έχει αυτήν. Προφανώς δεν θα έχει τον πίνακα οργάνων, εκεί είναι άλλα κόλπα..
:hmmm:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#567100 Η κεντρική οθόνη γίνεται κανονικά retrofit αλλάζοντας το unit στο ντουλαπάκι (με προϋπόθεση ότι έχεις ήδη την 8αρα αλλιώς θες και monitor). Όλα του ομίλου φοράνε τις ίδιες εκδόσεις με άλλες ονομασίες. Τα Golf αυτή τη στιγμή είναι τα πιο ευνοημένα γιατί παίρνουν και τη μεγαλύτερη οθόνη απ' όλα τα ΜQB hatches, 9.2" και πολύ καλής ανάλυσης.

Το virtual ακόμα δεν διατίθεται επίσημα σαν ανταλλακτικό και δεν έχουν βρει τρόπο να το κάνουν retrofit. Είναι θέμα χρόνου βέβαια.

Μερικές παρατηρήσεις...

1. Δυστυχώς ο χάρτης ή θα παίζει στο virtual ή στην κεντρική οθόνη. Και τα δύο ταυτόχρονα δε γίνεται, τουλάχιστον όχι στη δική μου έκδοση που δεν είναι το top spec MIB2 Navi plus αλλά το αμέσως προηγούμενο MIB2 Navi Std.

2. Όταν είναι συνδεδεμένο τηλέφωνο και δουλεύει το full link με χάρτες τότε δεν εμφανίζει καθόλου τους built in χάρτες ούτε στο virtual ούτε στην οθόνη. Βγάζει ένα μήνυμα ότι είναι σε λειτουργία χάρτες τηλεφώνου. Ψιλομαλακία αλλά μάλλον το σύστημα δεν έχει την επεξεργαστική ισχύ να τα δουλέψει όλα αυτά ταυτόχρονα.

3. Με τη διόρθωση του θέματος και το σωστό πλέον fw, απέκτησε πολύ lag η οθόνη. Καμία σχέση με πριν που δούλευε σαν ένα καλό ταμπλετ. Αυτή τη διαφορά την είχαμε παρατηρήσει και με άλλα 2 Leon αλλά δεν περίμενα να συμβεί αυτό μετά το φτιάξιμο. Βασικά τώρα φαίνεται ότι είναι προηγούμενης γενιάς infotainment αλλά ΟΚ, θα ζήσουμε κι έτσι...
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#567110
Deleted User 1 έγραψε:2. Όταν είναι συνδεδεμένο τηλέφωνο και δουλεύει το full link με χάρτες τότε δεν εμφανίζει καθόλου τους built in χάρτες ούτε στο virtual ούτε στην οθόνη. Βγάζει ένα μήνυμα ότι είναι σε λειτουργία χάρτες τηλεφώνου. Ψιλομαλακία αλλά μάλλον το σύστημα δεν έχει την επεξεργαστική ισχύ να τα δουλέψει όλα αυτά ταυτόχρονα.

Νομιζω ειναι θεμα android auto/carplay...Εμενα μου βγαζει ενα αναλογο μηνυμα και στο τηλεφωνο το οποιο αποσυνδεεται απο το BT και δουλευει μεσω carplay...για τους χαρτες δεν το εχω προσεξει :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By GTS
#567112
Deleted User 1 έγραψε:Η κεντρική οθόνη γίνεται κανονικά retrofit αλλάζοντας το unit στο ντουλαπάκι (με προϋπόθεση ότι έχεις ήδη την 8αρα αλλιώς θες και monitor). Όλα του ομίλου φοράνε τις ίδιες εκδόσεις με άλλες ονομασίες. Τα Golf αυτή τη στιγμή είναι τα πιο ευνοημένα γιατί παίρνουν και τη μεγαλύτερη οθόνη απ' όλα τα ΜQB hatches, 9.2" και πολύ καλής ανάλυσης.

Το virtual ακόμα δεν διατίθεται επίσημα σαν ανταλλακτικό και δεν έχουν βρει τρόπο να το κάνουν retrofit. Είναι θέμα χρόνου βέβαια.

Μερικές παρατηρήσεις...

1. Δυστυχώς ο χάρτης ή θα παίζει στο virtual ή στην κεντρική οθόνη. Και τα δύο ταυτόχρονα δε γίνεται, τουλάχιστον όχι στη δική μου έκδοση που δεν είναι το top spec MIB2 Navi plus αλλά το αμέσως προηγούμενο MIB2 Navi Std.

2. Όταν είναι συνδεδεμένο τηλέφωνο και δουλεύει το full link με χάρτες τότε δεν εμφανίζει καθόλου τους built in χάρτες ούτε στο virtual ούτε στην οθόνη. Βγάζει ένα μήνυμα ότι είναι σε λειτουργία χάρτες τηλεφώνου. Ψιλομαλακία αλλά μάλλον το σύστημα δεν έχει την επεξεργαστική ισχύ να τα δουλέψει όλα αυτά ταυτόχρονα.

3. Με τη διόρθωση του θέματος και το σωστό πλέον fw, απέκτησε πολύ lag η οθόνη. Καμία σχέση με πριν που δούλευε σαν ένα καλό ταμπλετ. Αυτή τη διαφορά την είχαμε παρατηρήσει και με άλλα 2 Leon αλλά δεν περίμενα να συμβεί αυτό μετά το φτιάξιμο. Βασικά τώρα φαίνεται ότι είναι προηγούμενης γενιάς infotainment αλλά ΟΚ, θα ζήσουμε κι έτσι...


Δεν ελεγες οτι στο δικο σου δεν θα εχεις χαρτες το ψηφιακο ταμπλω?

Πολυ λαγκ, δευτερολεπτα?
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#567113 Πάντως για το πρόβλημα "χρήση είτε carplay είτε εργοστασιακού navigation " παραπονιούνται και οι δοκιμαστές του νέου Focus. Ούτε εκεί γίνεται

< Note >
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#567118
GTS έγραψε:
Δεν ελεγες οτι στο δικο σου δεν θα εχεις χαρτες το ψηφιακο ταμπλω?

Πολυ λαγκ, δευτερολεπτα?

Απ' ότι φαίνεται έχω ένα revision του vc που επιτρέπει χάρτες συν το mode με το κεντρικό στροφόμετρο. Με επιφύλαξη αυτά. Lag όχι δευτερόλεπτα αλλά αισθητό.
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#567121 Το αυτό και για το πλήρες μεν, μέτριο δε R-Link 2 των Renault. Γιατί όμως να το θέλεις αυτό;
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#567123 Προφανώς δεν είναι θέμα ζωής και θανάτου απλά κερδίζεις το live traffic των google maps ενώ ταυτόχρονα βλέπεις την πορεία σου στους built in χάρτες. Ίσως κερδίζεις και κάνα MB δεδομένων! :lol: