- 14 Οκτ 2018, 12:20
#541877
Τελικά είναι ένα Trend Business (όπως λέγεται πλέον στο φυλλάδιο)
.
Το οδήγησα χθες για καμμιά 30αριά χλμ. (υπήρχε χρονικό παντοφλο-όριο
).
Ανάμεικτες εντυπώσεις... Καμμιά σχέση με Φόκους σχεδιαστικά, μέσα είναι σχεδόν μία κλάση πάνω ποιοτικά σε σχέση με το αμέσως προηγούμενο, έχει τα πάντα από ηλεκτρονικά παραφερνάλια και ρανταράκια και η οθόνη-γκουμούτσα μέσα στη μέση του ταμπλό είναι όντως αντιαισθητική... Τα καθίσματα έχουν καλύτερη στήριξη και η σχεδίαση του ταμπλό θυμίζει κάτι από VAG
. Ο χώρος αποσκευών ενώ στα χαρτιά είναι λίγο μεγαλύτερος, στην πράξη το εσωτερικό του πλάτος δείχνει μικρότερο από το προηγούμενο.
Το μοτέρ είχε μόνο ...250χλμ. και επιπλέον δεν τα πάω καλά με τους ντήζελ. Σκορτσαρίσματα με μεγαλύτερη σχέση και λίγο γκάζι, κροτάλισμα με ανοιχτό παράθυρο, από την άλλη όμως 30 κιλά ροπής από 1,5 λίτρο κυβισμού, τα οποία για κάποιον λόγο "φαίνονταν" μόνο όταν έφτανες τις 1800 περίπου στροφές
. Μέση κατανάλωση μέσα στην πόλη 6,4 για τα πρώτα του 280 χλμ.
Λάστιχα 205/60/16 (ήταν πάντα μπροστά αυτή η Renault
) Primacy 4. Μου φάνηκε ελάχιστα διαφορετική η συμπεριφορά από το δικό μου, με τη διαφορά ότι ο ημιάκαμπτος πίσω έκανε την ανάρτηση να "παίξει" λίγο άτσαλα σε καμμιά-δυο συγκεκριμένες στροφές που περνάω και με το δικό μου. Το set-up είναι γενικά μαλακό, μην πιστεύετε αυτά που γράφονται
. Τέλος, αίσθηση κιβωτίου και τιμονιού σε μετρίως αποστειρωμένα επίπεδα
...
Δεν ξέρω που πέφτει τιμολογιακά σε σχέση με τον ανταγωνισμό στα σχεδόν 22.100 € που κοστίζει το συγκεκριμένο, αλλά αν επέλεγα σήμερα Φόκους θα έπαιρνα την ίδια έκδοση με τον 1500άρη Έκομπουστ με τους 150 και το 6άρι, που κοστίζει 20.400 ή ακόμα καλύτερα θα περίμενα τις πρώτες προσφορές σε λίγους μήνες από σήμερα
...
Αυτά...
Υ.Γ. 1 : βάζω και δυο φωτό από το ρημαδοκινητό μου:
Υ.Γ. 2 : τέτοιο "review" ούτε για το δικό μου δεν είχα κάνει/γράψει, μου το ζήταγε θυμάμαι κι ο Realzeus τότε
Focus III 1.6 Ecoboost 150