mmarkom έγραψε:Αναλαμβάνει αντιπρόσωπος ο Συγγελίδης, αυτόν διάλεξαν οι Ιάπωνες έναντι του Πανόπουλου που δεν έχει πλέον τη Σκόντα
https://www.newsauto.gr/news/ellada-ti- ... tin-mazda/
gianik έγραψε:mmarkom έγραψε:Αναλαμβάνει αντιπρόσωπος ο Συγγελίδης, αυτόν διάλεξαν οι Ιάπωνες έναντι του Πανόπουλου που δεν έχει πλέον τη Σκόντα
https://www.newsauto.gr/news/ellada-ti- ... tin-mazda/
Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες μας, οι πωλήσεις των μοντέλων της και το service θα καλύπτονται πλήρως από τον Όμιλο Συγγελίδη, κάτι που -όπως και να το κάνουμε- αποτελεί εχέγγυο για όσους θέλουν να αποκτήσουν από εδώ και στο εξής κάποιο από τα αυτοκίνητα της ιαπωνικής φίρμας.
Μόλις διαγράφηκε και η Mazda για εμένα...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
< A3003 >
kostis20 έγραψε:Στο newsauto /πρώτο θέμα/car τον εκτιμούν πολύ το Συγγελίδη βλέπω...
< A3003 >
Διαφήμιση...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
kostis20 έγραψε:Στο newsauto /πρώτο θέμα/car τον εκτιμούν πολύ το Συγγελίδη βλέπω...Πάντα έδινε μεγάλα πακέτα ο εν λόγω.
< A3003 >
markvag έγραψε:
FIFY, τα 500άρικα σταμάτησαν να εκδίδονται από τα τέλη του 18 IIRC.
markvag έγραψε:Μόλις διαγράφηκε και η Mazda για εμένα...
Υπερβολικός...
diplomat έγραψε:FIFY, τα 500άρικα σταμάτησαν να εκδίδονται από τα τέλη του 18 IIRC.
Υπάρχουν όμως σε κυκλοφορία και είναι legal tender.
REALZEUS έγραψε:markvag έγραψε:Μόλις διαγράφηκε και η Mazda για εμένα...
Υπερβολικός...
Καλά, όποιος θεωρεί πως είμαι υπερβολικός ας συνεχίσει να δίνει λεφτά σε ανθρώπους που τον εξαπάτησαν κατ' εξακολούθηση. Εγώ δεν το κάνω όμως.
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
markvag έγραψε: Εγώ δεν το κάνω όμως.
Σε σκέφτηκα όταν διάβασα το όνομα του εισαγωγέα και συμφωνώ.
Ξεστραβώστε με, τί τρέχει με Συγγελίδη; Να ακυρώσω το ΜΧ;
kouladi έγραψε:Έχω να ασχοληθώ με Mazda από εποχές 121 (my first car FUCK YEAH!)
Ξεστραβώστε με, τί τρέχει με Συγγελίδη; Να ακυρώσω το ΜΧ;
Είχα ένα "θεματάκι" με το C4 Picasso της υπογραφής... Παραδόθηκε χτυπημένο (δύο κομμάτια του αμαξώματος ξαναβαμμένα) και εν τέλει αποδείχθηκε πως έπρεπε να αλλαχτεί η πίσω ανάρτηση (γιατί κάπου έφαγε ένα χτύπημα ΠΡΙΝ την παράδοση). Κάτι που φυσικά δεν έγινε. Επίσης, η αντιμετώπιση του θέματος ήταν για γέλια από την αντιπροσωπεία και να φανταστείς πως "ασχολήθηκε" ο υπεύθυνος ποιότητας του ομίλου για τη Β. Ελλάδα... Φυσικά δεν προτάθηκε καμία αποζημίωση, ούτε ασχολήθηκε σοβαρά η εταιρεία, ούτε υπήρξε ποτέ αντιμετώπιση του προβλήματος... Χώρια που η όλη ιστορία μου δημιούργησε σοβαρότατες αμφιβολίες για το τι ξέρουν να κάνουν... Ενδεικτικά να σου πω πως σε κάποια φάση μου είπε αυτός ο κύριος πως δεν ξέρουν πως να κάνουν ευθυγράμμιση γιατί έμπαινε το ηλεκτρονικό χειρόφρενο αυτόματα όταν έσβυνε το μοτέρ... Που είναι μια λειτουργία που απενεργοποιείται με δύο κλικ από το μενού, κάτι που θα φανταζόμουν πως η αντιπροσωπεία θα ήξερε πως να κάνει ή στη χειρότερη θα άνοιγε το manual και θα το έβλεπε... Με τα αμάξια δεν έχω θέμα (γαλλόφιλος σε γενικές γραμμές, πχ κόβω φλέβα για υδροπνευματική Citroen), απλά σε (αποδεδειγμένα) απατεώνες εγώ δεν δίνω τα λεφτά μου. Δεν πα να πουλάνε Φερράρι σε τιμή μεταχειρισμένου Πάντα;;; Δεν με ξαναβλέπει ο Συγγελίδης και φυσικά δεν θα πάψω να λέω πόσο απατεώνες είναι.
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα