Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#566577
kantoniou έγραψε:
NiTse έγραψε:C3 Aircross 4,15m μήκος 410 λίτρα αποσκευές

Anonymous Founder έγραψε:Θεωρώ λοιπόν πως βάσει των θέλω σου, οι καλύτερες επιλογές είναι από την Citroen, C3 Aircross και C4 Cactus.

NiTse έγραψε:αυτά που ζητάς μικρές διαστάσεις - μεγάλοι χώροι τα δίνουν τα Suv τύπου C3 aircross

kantoniou έγραψε:
NiTse έγραψε:
kantoniou έγραψε:C3 Aircross. Ειναι το προτυπο μου σε προδιαγραφες, σε μηκος, χωρους, τιμη, εξοπλισμο. Αλλα ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ. Ειναι το μονο που απεκλεισα λογω εξωτερικης εμφανισης...

Μήπως όμως αρέσει στις γυναίκες οπότε ... πρόβλημα;;;

Αρεσει πραγματι στις κορες, αλλα οι δυο γέροι βαλαμε βετο.

kantoniou έγραψε:Το Aircross ειναι πολυ κοντα στις προδιαγραφες μου (βασικα ΕΙΝΑΙ οι προδιαγραφες μου) αλλα δεν το μπορω εμφανισιακα.

kantoniou έγραψε:Citroen C3 Aircross: Το αυτοκινητο ειναι πολυ καλο. Οπως εγραψα, ειναι ιδανικο για αυτο που θελω, με μικρο μηκος και πολυ καλους χωρους. Επισης ο κινητηρας των 110 ειναι αξιοπρεπης. Δεχεται σαν εξτρα στη μεσαια εκδοση το συρομενο πισω καθισμα με το υποβραχιονιο που θελω (δεν το ειχα καταλαβει). Μου αρεσε το εσωτερικο, η τιμη ειναι λιγο πανω απο το μεσο ορο, το χρηματοδοτικο μετριο. Παιζουν κατι εκπτωσεις μεχρι το τελος της χρονιας.
Δεν μου αρεσει ομως καθολου εξωτερικα και μ' ενοχλει η ελλειψη ξεχωριστων χειριστηριων για το A/C, καθως παιζω συνεχεια με τις ρυθμισεις. Γενικα το βρισκω μεγαλο εργονομικο φαουλ να πρεπει για ΚΑΘΕ ρυθμιση να μπαινω στην οθονη του infotainment.
"Παιζει" σαν υποψηφιο, στο ανω ακρο των επιλογων μου (τιμολογιακα).


Λοιπον, με αφορμη την καμπανια της Citroen για ατοκα προγραμματα, και αναλαμβανοντας τον κινδυνο να φαω ban στο forum λογω πρηξιματος σας, ξαναειδα το Aircross, με τις κορες αυτη τη φορα.
Το προγραμμα εχει ως επιβαρυνση μονο το 0,6% της εισφορας, ενω τα εξοδα φακελου ειναι 320 απο 250... Ο πωλητης μου ειπε οτι στην τιμη μετρητοις η εκπτωση ειναι μονο 700 €, οποτε το κερδος απο τους τοκους ειναι πολυ μεγαλυτερο. Τη Δευτερα θα τσεκαρω βεβαια ποση εκπτωση δινουν πραγματικα στην τιμη μετρητοις, για να δω ποσο ατοκο ειναι...

Ασχετα απο αυτο, το προγραμμα ταιριαζει πολυ στις δικες μου αναγκες. Με τιμη 20.145 € (1.2 110ΗΡ Shine), το τελικο κοστος (με τοκους) ειναι ελαχιστα μεγαλυτερο απο το i30, με τιμη ~18.000. Στις κορες αρεσε (φυσικα... :rant: ) πολυ. Στην εκδοση Shine εχει το μεσαιο καθισμα που πεφτει, το grip control και τα λαστιχα μικτης χρησης (ενα "πακετο ski" οτι πρεπει για εμας).

Λειπουν μονο η καμερα οπισθοπορειας και το υποβραχιονιο του οδηγου, που μπαινουν εξτρα, ενω μπορει να προστεθει και blind spot warning. Επισης μπορεις να χτισεις μια φθηνοτερη εκδοση με τα εξτρα αυτα, αλλα δεν ξερω ποσο θα βγει (θα το κανω απο βδομαδα).

Στη λογικη των νοκ-αουτ που ακολουθω, αποκλειει το 500L 1.6 MJT (τεστ ντράιβ). Ειναι πιο φτηνο, ειναι κανουριο, εχει καλυτερο εξοπλισμο, ειναι κι αυτο ψηλο με πολυ καλο χωρο αποσκευων, εxει το ski hatch και δεν ειναι ντιζελ, που απο την αρχη δεν ηταν η προτιμηση μου.
Σε συνδυασμο και με τα παρακατω, λεω να το προτιμησω απο το ΦΙΑΤ.
citastak έγραψε:Και εμένα μου άρεσε το 500L αλλά μετά από το small overlap του IIHS που το βγάζει επικίνδυνο, δεν θα το σκεφτόμουν.
https://www.iihs.org/iihs/ratings/vehic ... -hatchback


Απο αυτα που ακουσα εγω στο βιντεο, δεν μπορω να αποκλεισω, στη χωρα που ζουμε, μια συντομη απαγορευση των ντιζελ EURO5 στις πολεις. Δεδομενου οτι το αυτοκινητο θα το κρατησουμε καμια 12-15 χρονια και ζω εξω, αλλα εργαζομαι στη Θεσσαλονικη, βλεπω οτι υπαρχει υπαρκτος κινδυνος να παθω καμια νίλα με πιθανη ολικη απαγορευση των ντιζελ (ακομη και των EURO6) και να τρεχω, κατι που δεν θελω να το ρισκαρω.
Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι θα προκύψει απαγόρευση κυκλοφορίας των diesel στις πόλεις και μάλιστα των Euro 6, εδώ δεν μπορούν να ελέγξουν τα Euro 4 που έρχονται από έξω και κυκλοφορούν παράνομα. Πιο πολύ για ευσεβής πόθος των εισαγωγικων εταιρειών μου ακούγεται που χάνουν πωλήσεις από τις εισαγωγές μεταχειρισμένων. Από εκεί και πέρα , το αν αξίζει η αγορά ντίζελ είναι συνάρτηση των ετήσιων χιλιομέτρων που κάνει κανείς (και που τα κάνει) , της διαφοράς τιμής και του βάθους χρόνου που αναμένει να κρατήσει το αυτοκίνητο.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#566579 Το ότι μπορεί να υπάρξει απαγόρευση είναι άσχετο με το αν αυτή μπορεί να αστυνομευτεί. Και τα ανασφάλιστα απαγορεύονται, αλλά κυκλοφορούν κάμποσα. Δεν είναι αυτό αντεπιχείρημα. Το μόνο καλό που είχαμε σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη ήταν η απαγόρευση των ντίζελ. Θελήσαμε όμως να γίνουμε Ευρωπαίοι... (ή πιο σωστά, μας ανάγκασαν...). :protest:
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#566582
belgarion έγραψε:Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι θα προκύψει απαγόρευση κυκλοφορίας των diesel στις πόλεις και μάλιστα των Euro 6, εδώ δεν μπορούν να ελέγξουν τα Euro 4 που έρχονται από έξω και κυκλοφορούν παράνομα. Πιο πολύ για ευσεβής πόθος των εισαγωγικων εταιρειών μου ακούγεται που χάνουν πωλήσεις από τις εισαγωγές μεταχειρισμένων. Από εκεί και πέρα , το αν αξίζει η αγορά ντίζελ είναι συνάρτηση των ετήσιων χιλιομέτρων που κάνει κανείς (και που τα κάνει) , της διαφοράς τιμής και του βάθους χρόνου που αναμένει να κρατήσει το αυτοκίνητο.

Εγω κανω 17.500 χλμ το χρονο κατα ΜΟ, με μικρες διακυμανσεις. Αναμενω, με μια νεα οδηγο αμεσα και μια ακομη συντομα, να αυξηθουν αρκετα, καθως αν και οταν το αυτοκινητο ξεκουραζοταν μεχρι τωρα, πλεον θα το κινουν οι κορες. Ετσι, το ντιζελ κανει αποσβεση ευκολα, οχι απλα σε βαθος του χρονου κτησης (min 10ετια), αλλα και εντος του χρονου αποπληρωμης (3-4 χρονια). Αλλα, αν υποθεσουμε οτι απαγορευτουν, δεν προτιθεμαι να το κινω παρανομα, επειδη δεν μπορουν/θελουν να το ελεγξουν (αν και συμφωνω μαζι του οτι ισχυει).
Τωρα, για το οτι ειναι εξτριμ να απαγορευτουν τα EURO5 και στο μελλον τα 6, μεχρι προσφατα συμφωνουσα. Αλλα με αυτα που διαβαζω για το εξωτερικο, και στη χωρα των εκπληξεων που ζουμε, δεν θα με ξαφνιασει κιολας, αν συμβει.
Τεσπα, εγραψα καπου στην αρχη, οτι το ντιζελ δεν ηταν η πρωτη επιλογη μου. Και για τα παραπανω, αλλα κυριως γιατι δεν μου αρεσει καθολου το μικρο ευρος λειτουργιας. Τα οδηγω στη δουλεια, εκτιμω τη ροπη, τις ρεπριζ, την οικονομια. Αλλα προτιμω τη βενζινη.
Και σε συνδυασμο με το κοστος κτησης και τα αλλα που εγραψα, πιστευω οτι το C3 υπερτερει του 500L (για εμας).
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#566598 Για να μην παρεξηγηθω, εγώ δεν λέω πάρε ή μην πάρεις πετρέλαιο, απλά είπα ότι δεν πιστεύω σε απαγορεύσεις, ειδικά για τα Euro 6 , τουλάχιστον σχετικά σύντομα.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#566599
belgarion έγραψε:Για να μην παρεξηγηθω, εγώ δεν λέω πάρε ή μην πάρεις πετρέλαιο, απλά είπα ότι δεν πιστεύω σε απαγορεύσεις, ειδικά για τα Euro 6 , τουλάχιστον σχετικά σύντομα.

< Note >
Κανείς λογικά δεν το πιστεύει άμεσα.

Όμως αν σε 8 χρόνια ανακοινώσουν απαγόρευση για μετά από τριετία, τα αυτοκίνητα αυτά χάνουν την δυνατότητα πώλησης ουσιαστικά.

Από το Mi A1.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#566604
Νίκος Παππάς έγραψε:
belgarion έγραψε:Για να μην παρεξηγηθω, εγώ δεν λέω πάρε ή μην πάρεις πετρέλαιο, απλά είπα ότι δεν πιστεύω σε απαγορεύσεις, ειδικά για τα Euro 6 , τουλάχιστον σχετικά σύντομα.

< Note >
Κανείς λογικά δεν το πιστεύει άμεσα.

Όμως αν σε 8 χρόνια ανακοινώσουν απαγόρευση για μετά από τριετία, τα αυτοκίνητα αυτά χάνουν την δυνατότητα πώλησης ουσιαστικά.

Από το Mi A1.
Σύμφωνοι, αλλά αν με 20.000χλμ περίπου το χρόνο που λέει ο kantoniou, έχει γλυτώσει 8.000€ από καύσιμο στη δεκαετία, η σχετική απαξίωση του αυτοκινήτου δεν είναι τόσο τραγική, ειδικά αν θα μπορεί να πουληθεί επαρχία. Βέβαια η αλήθεια είναι ότι και εγώ που κάνω 30.000χλμ το χρόνο δεν είμαι σίγουρος για το επόμενο αυτοκίνητο μου ως προς το καύσιμο.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#566616 Στις καλές εποχές (2000-2005) έκανα 50.000 το χρόνο. Το ντίζελ ούτε καν το σκεφτόμασταν. Ήταν για τα άρματα και τα οχήματα της δουλειάς αυτό το καταραμένο καύσιμο. :roll:
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#566639
belgarion έγραψε:Για να μην παρεξηγηθω, εγώ δεν λέω πάρε ή μην πάρεις πετρέλαιο, απλά είπα ότι δεν πιστεύω σε απαγορεύσεις, ειδικά για τα Euro 6 , τουλάχιστον σχετικά σύντομα.

Καταλαβαινω, γνωμες ακουω και με βοηθατε πολυ :)

belgarion έγραψε:με 20.000χλμ περίπου το χρόνο που λέει ο kantoniou, έχει γλυτώσει 8.000€ από καύσιμο στη δεκαετία

Με το ντιζελ ειχα ηδη δυο μειον: θα επαιρνα κατι που απο την αρχη δεν ηθελα και ειναι πιο ακριβο. Τωρα θα εχω επιπλεον και την εγνοια μην τυχον απαγορευτει η χρηση του.
Προσωπικα πιστευω οτι το πιθανοτερο ειναι να ΜΗΝ απαγορευτουν τα EURO6 στην επομενη δεκαετια, και συμφωνω οτι συνολικα θα βγω χαμενος οικονομικα (στο πρατηριο). Αλλα θα ειμαι τουλαχιστον πιο ικανοποιημενος με την αγορα και πιο ηρεμος = Αξια ανεκτιμητη. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#566641 Αν θυμάμαι έχεις πει ότι το κρατάς το αυτοκίνητο ως τα γεράματα (του) οπότε η βενζίνη νομίζω είναι πιο απροβληματιστη επιλογή.
Και μόνο λόγω της φιλολογικης συζήτησης εδώ και καιρό περί απαγόρευσης και με τους κραυγαλεους τίτλους "τέλος στα diesel" που στην γενικοτητα τους δημιουργούν κλίμα για μένα θα ήταν επιλογή μόνο σαν leasing και όχι ΙΧ.
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#566651 Εικόνα
Τη γραφικη και κοσμοπολιτικη Πανω |λογοκρισία| την εχω ηδη σχολιασει, ειναι το κενο που αφηνει το grip control, το hill descent και ο διακοπτης start/stop, οταν δεν υπαρχουν. Ειναι απαραδεκτο που το αφηνουν ετσι. Θα επρεπε εδω να εχουν χειριστηρια για το a/c - clima και τα αλλα να πανε στο ταμπλο ή διπλα στον επιλογεα.

Η μικρη και αγνωστη στους τουριστες Κατω |λογοκρισία|, τι στο διαλο ειναι;;;
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#566655
kantoniou έγραψε:
belgarion έγραψε:Για να μην παρεξηγηθω, εγώ δεν λέω πάρε ή μην πάρεις πετρέλαιο, απλά είπα ότι δεν πιστεύω σε απαγορεύσεις, ειδικά για τα Euro 6 , τουλάχιστον σχετικά σύντομα.

Καταλαβαινω, γνωμες ακουω και με βοηθατε πολυ :)

belgarion έγραψε:με 20.000χλμ περίπου το χρόνο που λέει ο kantoniou, έχει γλυτώσει 8.000€ από καύσιμο στη δεκαετία

Με το ντιζελ ειχα ηδη δυο μειον: θα επαιρνα κατι που απο την αρχη δεν ηθελα και ειναι πιο ακριβο. Τωρα θα εχω επιπλεον και την εγνοια μην τυχον απαγορευτει η χρηση του.
Προσωπικα πιστευω οτι το πιθανοτερο ειναι να ΜΗΝ απαγορευτουν τα EURO6 στην επομενη δεκαετια, και συμφωνω οτι συνολικα θα βγω χαμενος οικονομικα (στο πρατηριο). Αλλα θα ειμαι τουλαχιστον πιο ικανοποιημενος με την αγορα και πιο ηρεμος = Αξια ανεκτιμητη. :iconcool:
Εννοείται να πάρεις αυτό που εσένα σε κάνει να νιώθεις καλύτερα. Και εγώ έχω μετανιώσει που έδωσα το Golf και πήρα το Clio , ακόμη και αν έχω σχεδόν 2.000€ το χρόνο όφελος από το κόστος χρήσης.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By drdino
#566661 Η "Κάτω |λογοκρισία|" βλεπω στο servicebox διαφέρει ανάλογα με το κιβώτιο. Με λίγο google-fu βρήκα το παρακάτω:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By markvag
#566691
REALZEUS έγραψε:Στις καλές εποχές (2000-2005) έκανα 50.000 το χρόνο. Το ντίζελ ούτε καν το σκεφτόμασταν. Ήταν για τα άρματα και τα οχήματα της δουλειάς αυτό το καταραμένο καύσιμο. :roll:


Με 0,7/lt η βενζίνη (όταν ακρίβυνε) ποιος το σκεφτότανε;;; :lol:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#566706 Θυμάμαι τον Σεπτέμβριο του 2003 που πήρα το Focus από την αντιπροσωπεία και πήγα να το γεμίσω. 0.60 το λίτρο. Με 29 Ευρώ γέμισε. :s_crazy
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#566708
drdino έγραψε:Με λίγο google-fu βρήκα το παρακάτω:

Θενξ.
Για το grip control καμία γνώμη;
Σκέφτομαι μήπως, αντί για τη Shine, χτίσω την iTouch, με το ευέλικτο πίσω κάθισμα και υποβραχιονιο και αναρωτιέμαι αν αξίζει να βάλω το grip. Στα χιόνια σίγουρα θα βοηθάει, αλλά άλλη χρήση δεν θα κάνουμε.
Δεν ξέρω βέβαια αν θα συμφέρει οικονομικά ή η Shine βγει στα ίδια.