kantoniou έγραψε:Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι θα προκύψει απαγόρευση κυκλοφορίας των diesel στις πόλεις και μάλιστα των Euro 6, εδώ δεν μπορούν να ελέγξουν τα Euro 4 που έρχονται από έξω και κυκλοφορούν παράνομα. Πιο πολύ για ευσεβής πόθος των εισαγωγικων εταιρειών μου ακούγεται που χάνουν πωλήσεις από τις εισαγωγές μεταχειρισμένων. Από εκεί και πέρα , το αν αξίζει η αγορά ντίζελ είναι συνάρτηση των ετήσιων χιλιομέτρων που κάνει κανείς (και που τα κάνει) , της διαφοράς τιμής και του βάθους χρόνου που αναμένει να κρατήσει το αυτοκίνητο.NiTse έγραψε:C3 Aircross 4,15m μήκος 410 λίτρα αποσκευέςAnonymous Founder έγραψε:Θεωρώ λοιπόν πως βάσει των θέλω σου, οι καλύτερες επιλογές είναι από την Citroen, C3 Aircross και C4 Cactus.NiTse έγραψε:αυτά που ζητάς μικρές διαστάσεις - μεγάλοι χώροι τα δίνουν τα Suv τύπου C3 aircrosskantoniou έγραψε:NiTse έγραψε:kantoniou έγραψε:C3 Aircross. Ειναι το προτυπο μου σε προδιαγραφες, σε μηκος, χωρους, τιμη, εξοπλισμο. Αλλα ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ. Ειναι το μονο που απεκλεισα λογω εξωτερικης εμφανισης...
Μήπως όμως αρέσει στις γυναίκες οπότε ... πρόβλημα;;;
Αρεσει πραγματι στις κορες, αλλα οι δυο γέροι βαλαμε βετο.kantoniou έγραψε:Το Aircross ειναι πολυ κοντα στις προδιαγραφες μου (βασικα ΕΙΝΑΙ οι προδιαγραφες μου) αλλα δεν το μπορω εμφανισιακα.kantoniou έγραψε:Citroen C3 Aircross: Το αυτοκινητο ειναι πολυ καλο. Οπως εγραψα, ειναι ιδανικο για αυτο που θελω, με μικρο μηκος και πολυ καλους χωρους. Επισης ο κινητηρας των 110 ειναι αξιοπρεπης. Δεχεται σαν εξτρα στη μεσαια εκδοση το συρομενο πισω καθισμα με το υποβραχιονιο που θελω (δεν το ειχα καταλαβει). Μου αρεσε το εσωτερικο, η τιμη ειναι λιγο πανω απο το μεσο ορο, το χρηματοδοτικο μετριο. Παιζουν κατι εκπτωσεις μεχρι το τελος της χρονιας.
Δεν μου αρεσει ομως καθολου εξωτερικα και μ' ενοχλει η ελλειψη ξεχωριστων χειριστηριων για το A/C, καθως παιζω συνεχεια με τις ρυθμισεις. Γενικα το βρισκω μεγαλο εργονομικο φαουλ να πρεπει για ΚΑΘΕ ρυθμιση να μπαινω στην οθονη του infotainment.
"Παιζει" σαν υποψηφιο, στο ανω ακρο των επιλογων μου (τιμολογιακα).
Λοιπον, με αφορμη την καμπανια της Citroen για ατοκα προγραμματα, και αναλαμβανοντας τον κινδυνο να φαω ban στο forum λογω πρηξιματος σας, ξαναειδα το Aircross, με τις κορες αυτη τη φορα.
Το προγραμμα εχει ως επιβαρυνση μονο το 0,6% της εισφορας, ενω τα εξοδα φακελου ειναι 320 απο 250... Ο πωλητης μου ειπε οτι στην τιμη μετρητοις η εκπτωση ειναι μονο 700 €, οποτε το κερδος απο τους τοκους ειναι πολυ μεγαλυτερο. Τη Δευτερα θα τσεκαρω βεβαια ποση εκπτωση δινουν πραγματικα στην τιμη μετρητοις, για να δω ποσο ατοκο ειναι...
Ασχετα απο αυτο, το προγραμμα ταιριαζει πολυ στις δικες μου αναγκες. Με τιμη 20.145 € (1.2 110ΗΡ Shine), το τελικο κοστος (με τοκους) ειναι ελαχιστα μεγαλυτερο απο το i30, με τιμη ~18.000. Στις κορες αρεσε (φυσικα... ) πολυ. Στην εκδοση Shine εχει το μεσαιο καθισμα που πεφτει, το grip control και τα λαστιχα μικτης χρησης (ενα "πακετο ski" οτι πρεπει για εμας).
Λειπουν μονο η καμερα οπισθοπορειας και το υποβραχιονιο του οδηγου, που μπαινουν εξτρα, ενω μπορει να προστεθει και blind spot warning. Επισης μπορεις να χτισεις μια φθηνοτερη εκδοση με τα εξτρα αυτα, αλλα δεν ξερω ποσο θα βγει (θα το κανω απο βδομαδα).
Στη λογικη των νοκ-αουτ που ακολουθω, αποκλειει το 500L 1.6 MJT (τεστ ντράιβ). Ειναι πιο φτηνο, ειναι κανουριο, εχει καλυτερο εξοπλισμο, ειναι κι αυτο ψηλο με πολυ καλο χωρο αποσκευων, εxει το ski hatch και δεν ειναι ντιζελ, που απο την αρχη δεν ηταν η προτιμηση μου.
Σε συνδυασμο και με τα παρακατω, λεω να το προτιμησω απο το ΦΙΑΤ.citastak έγραψε:Και εμένα μου άρεσε το 500L αλλά μετά από το small overlap του IIHS που το βγάζει επικίνδυνο, δεν θα το σκεφτόμουν.
https://www.iihs.org/iihs/ratings/vehic ... -hatchback
Απο αυτα που ακουσα εγω στο βιντεο, δεν μπορω να αποκλεισω, στη χωρα που ζουμε, μια συντομη απαγορευση των ντιζελ EURO5 στις πολεις. Δεδομενου οτι το αυτοκινητο θα το κρατησουμε καμια 12-15 χρονια και ζω εξω, αλλα εργαζομαι στη Θεσσαλονικη, βλεπω οτι υπαρχει υπαρκτος κινδυνος να παθω καμια νίλα με πιθανη ολικη απαγορευση των ντιζελ (ακομη και των EURO6) και να τρεχω, κατι που δεν θελω να το ρισκαρω.
< Note >
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-