xenos έγραψε:Υπάρχει σωστή θέση αποθηκευσης αμορτισέρ;
oρθια
xenos έγραψε:Υπάρχει σωστή θέση αποθηκευσης αμορτισέρ;
KonTaz έγραψε:Χαιρετώ την παρέα.Δεν γράφω συχνά αλλά γενικά παρακολουθώ τα τόπικς που αφορούν την αυτοκίνηση και χαίρομαι που υπάρχει ένα τέτοιου είδους φόρουμ
Στα του τόπικ τώρα,έχω το κουβαδάκι που ονομάζεται Toyota iQ .Έτος κατασκευής 2010,χιλιόμετρα 138+ χιλιάδες , με την πλειοψηφία αυτών (τουλάχιστον το 95%) εντός των "δρόμων" της Αττικής.
Στο τελευταίο ,προγραμματισμένο, πρόσφατο(ούτε 30 ημέρες πριν) σέρβις ζήτησα από τους τεχνικούς της αντιπροσωπείας να ελέγξουν την ανάρτηση γιατί τουλάχιστον στα δικά μου αισθητήρια έχει χάσει μεγάλο μέρος της ικανότητας της.
Αποφάνθηκαν, ύστερα από οπτικό έλεγχο, ότι η ανάρτηση είναι εντάξει!!
Εγώ έχω παρατηρήσει μεγαλύτερες τάσεις πλεύσης στις στροφές.
Το αμάξι κοπανάει σε σχέση με πριν 2-3 χρόνια αλλά σε σημείο να μην γίνεται υποφερτό.
Με το να μην γίνεται υποφερτό εννοώ ότι έχω σταμπάρει κάποιες στάνταρ λακούβες που είναι μέρος του τοπικού οδικού δικτύου εδώ και χρόνια,τις οποίες προφανώς και το iQ δεν τις σιδέρωνε αλλά τουλάχιστον της περνούσε χωρίς να νιώθεις το γκουπ ότι τερμάτισε η ανάρτηση.
Οπότε πήρα την απόφαση να αλλάξω τα αμορτισέρ παρά την αντίθετη άποψη της αντιπροσωπείας στην οποία γίνεται το σέρβις.
Τα θέματα που προκύπτουν είναι τα εξής:
1) Προφανώς και δεν εμπιστεύομαι την αντιπροσωπεία που το μόνο που έκανε ήταν οπτικός έλεγχος.Οπτικό έλεγχο κάνω και εγώ,ναι δεν δακρύζουν τα αμορτισέρ,ναι δεν έχουν φθαρεί οι επιμέρους συνδέσεις άρα οκ πάμε παρακάτω.
2) Δεν έχω ιδέα τι φοράει το αυτοκίνητο από το εργοστάσιο οπότε δεν παίζει να τα παραγγείλω εγώ και να τα πάω κάπου να τα τοποθετήσουν. Σε κάνα 2 ιντερνετικά μαγαζιά (π.χ Ρέλλας) δεν βγάζει κάποια επιλογή για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο(έστω και όχι μαμίσια αν και θα προτιμούσα να μην αλλάξει συμπεριφορά το αμάξι)
3) Επιπρόσθετα, ίσως το σημαντίκοτερο εμπόδιο, είναι πως δεν γνωρίζω κάποιο μαγαζί για αναρτήσεις(εντός Αττικής) και εδώ θα χρειαστώ την βοήθεια σας. Διαβάζοντας το τόπικ κράτησα κάποια ονόματα(Amendola,Φωκάς) αλλά και πάλι δεν έχω επαφή.
4) Σε περίπτωση που όντως προχωρήσω σε αλλαγές τι προτείνεται να αλλάξω ακριβώς? (αμορτισέρ,ελατηρία,συνδυασμό των 2, όλα τα παρεκόλμενα π.χ support plates,bearings,bushing κλπ?)
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας(αν φτάσατε μέχρι αυτό το σήμειο και δεν βαρεθήκατε )
citastak έγραψε:Νομίζω ότι στην Ελλάδα, με τους δρόμους που έχουμε, η αλλαγή αμορτισέρ είναι επιβεβλημένη πολύ πριν τα 100 χιλ χλμ.
dimitrisB έγραψε:citastak έγραψε:Νομίζω ότι στην Ελλάδα, με τους δρόμους που έχουμε, η αλλαγή αμορτισέρ είναι επιβεβλημένη πολύ πριν τα 100 χιλ χλμ.
Συμπληρώνω : Και πρίν τα 15 χρόνια, αν τυχόν δεν έχουμε πιάσει (στο μεταξύ) τα 80.000 χλμ .
Adriver έγραψε:Από περιέργεια, μετρήσεις στο ΚΤΕΟ κάνετε και τι ποσοστά δίνουν?
dimviii έγραψε:στο kangoo της εταιριας ενω εχουν 300κ χλμ τα βγαζουν οκ.
dimitrisB έγραψε:Aπο προσωπική εμπειρία , στα 5-6 αυτοκίνητα (όλα απο καινούρια) που πέρασαν απ΄τα χέρια μου, μετά τα 60.000χλμ καταλάβαινες τη διαφορά , στα 80.000 ήταν απο ενοχλητικά έως επικίνδυνα.
teddx έγραψε:Σχετικό αυτό , σε εμένα η μέτρηση έδειξε γυρω στο 65% και στο επομενο έλεγχο μετα από δύο χρόνια 75%, οπότε ότι να 'ναι.Νομίζω ότι τα ποσοστά αυτά δεν αφορούν την κατάσταση του αμορτισέρ αλλά το ποσοστό απόσβεσης. Παίζουν και άλλοι παράγοντες ρόλο όμως.
< 5 >
Στο τουιτερ γιατι βραζουν????? :s_rofl https://[…]
Απαπα επαρση, γλωσσα Και ολα αυτα απο μια ΔΕΥΤΕΡΗ[…]
Και, κλασικά, χθες έλεγα ότι θα δηλώσω σήμερα και[…]
https://www.bbc.com/news/live/world-middle-east-68[…]
Λογικά, στο Europa, και η ΑΕΚ θα ακολουθήσει βάζε[…]
Έκανα σήμερα το Θεσσαλονίκη - Ηγουμενίτσα και μου […]
Δεν ξέρω αν έχεις καταλάβει ότι μετά το 2020 έχουμ[…]