Μιλώ για Golf V τότε.
Η σύγκριση ίδιας χρονολογίας RX8 με Golf V πρέπει να γίνει, ο rocsta σωστά απάντησε μένοντας στην 10ετία, αλλά αντίστοιχο του ΡοΧι είναι το 5άρι.
Αθροίζοντας τέλη και φόρο πολυτελούς διαβίωσης, άνετα έβγαιναν 1-2 rebuild του μοτέρ του Mazda. Σαν μεταχειρισμένο, σήμερα η μέση τιμή είναι σχεδόν η ίδια (1-2 χιλιάρικα διαφορά είναι αστεία να τα κουβεντιάζουμε).
Μιλώ σαν κάποιος που πήρε τότε δίλιτρο πισωκίνητο και όχι το ΡοΧι που το φοβήθηκα για το μοτέρ. Αποδεικνύεται πως το πρόβλημά μου θα ήταν η κατανάλωση και όχι το μοτέρ, κι αυτό μόνον τώρα που το χρησιμοποιεί η να πάει στην δουλειά της. Πριν, εγώ είχα την Υ για την πόλη και μετά την μηχανή. Άρα, αν είχα αγοράσει το ΡοΧι θα ήμουν μια χαρά και δεν θα ένιωθα καθόλου κορόιδο. Το πρόβλημα του ΡοΧι είναι πως έπεσε στα χέρια πολλών που δεν είχαν χρήματα να το κρατήσουν σε μια καλή κατάσταση. Και γι' αυτό βλέπουμε το car.gr γεμάτο κοτέτσια.