Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By markvag
#565670 Το καινούριο clio έχει 391 λίτρα χώρο αποσκευών... :whistlink:

Just sayin'... :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#565684 Το 206 έχει 245lt χώρο αποσκευών, τα τωρινά σουπερμίνι δεν συγκρίνονται.
Πχ το ibiza έχει 355lt, το clio έγραψε ο Μάρκος, το i20 325lt, μεγάλες διαφορές.
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#565712
Andreasdik έγραψε:Το 206 έχει 245lt χώρο αποσκευών, τα τωρινά σουπερμίνι δεν συγκρίνονται.
Πχ το ibiza έχει 355lt, το clio έγραψε ο Μάρκος, το i20 325lt, μεγάλες διαφορές.

Ναι, ισχυει. Απλα ψαχνω μια δικαιολογια για να γειωσω το Baleno και να σκασω τα 5.000 € διαφορα για το i30/Focus. :lol:
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#565716 Πόσες δικαιολογίες χρειάζεσαι ακόμη για το συγκεκριμένο; Το κριτήριο είναι ο χώρος αποσκευών, ή μήπως όλα τα υπόλοιπα; :help:
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#565717
kantoniou έγραψε:
markvag έγραψε:Το καινούριο clio έχει 391 λίτρα χώρο αποσκευών... :whistlink:

Just sayin'... :lol: :lol:

Μου αρεσε πολυ, αλλα δεν μπορω να το περιμενω.


Με το ακριβώς από κάτω ποστ και βάσει αυτού που σου είπα στην αρχή του τοπικ, μη βιάζεσαι να πάρεις κάτι που δεν σέβεται καν τις αρχικές σου απαιτήσεις. Δεν το λέω για το ερχόμενο κλιο συγκεκριμένα, αλλά είναι καλό παράδειγμα.

Με το Baleno είναι σαν να θες να τιμωρήσεις τον εαυτό σου για κάποιο κακό που σου έκανε και με τα άλλα σαν να καταλήγεις να τον ακυρώνεις. Άρα, για αυτό αποζητάς την τιμωρία του. Μπερδεύτηκα στον χωροχρόνο τώρα...ho'dor...
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#565773 Το έχω αποκλείσει το Μπαλένο, με όσα διάβασα εδώ, λόγω του απογοητευτικού face lift, αλλά -κυρίως- γιατί είδα την τεράστια διαφορά με τα μεσαία χατσμπακ.
Το ταξίδι, χωρίς πλάκα, ήταν η αιτία να το οριστικοποιήσω.
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#565799
kantoniou έγραψε:
Andreasdik έγραψε:Το 206 έχει 245lt χώρο αποσκευών, τα τωρινά σουπερμίνι δεν συγκρίνονται.
Πχ το ibiza έχει 355lt, το clio έγραψε ο Μάρκος, το i20 325lt, μεγάλες διαφορές.

Ναι, ισχυει. Απλα ψαχνω μια δικαιολογια για να γειωσω το Baleno και να σκασω τα 5.000 € διαφορα για το i30/Focus.
Δεν θα πονάνε τα μάτια μας με το Baleno!

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#565954
Focusman91 έγραψε:Δεν θα πονάνε τα μάτια μας με το Baleno!

Αυτο ειναι καλη ιδεα για crowdfunding. Οποιος ενδιαφερεται να αποφυγει ενα ακομη BALENO στους ελληνικούς δρομους, καταθετει στον λογαριασμο μου 10€. Στοχος τα 5000€ (500 χορηγοι), για να καλυφθει η διαφορα με τα c-segment.

Εχω και το motto:
Σωστε τα ματακια σας και τον Κωστα απ' το Baleno.
Σκαστε τα, να παρει Focus, που 'ναι cool και στριβει τρενο.
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#566036
kantoniou έγραψε:Βασικα περιμενω σε λιγες μερες:
-Να μαθω αν και σε ποια τιμη μπορω να καπαρωσω test drive Fiat 500L MJT 1.6 120HP (που δεν το φτανω καινουριο με τιποτα)

Μου εδωσε σημερα η Φιατ τιμη για το τεστ ντράιβ 500L MultiJet 1.6 120HP. Αδεια 9/2018, ~8000 χλμ, λευκο, με ανοιγομενη ηλιοροφη. Ειναι η εκδοση Mirror, που εχει τωρα καταργηθει. Εχει δηλαδη το "Urban" look, που μου αρεσει πολυ περισσοτερο απο το Cross, που προωθουν τωρα.
Τιμη 18.800 κλειδι, με το αντιστοιχο καινουριο να κοστιζει περιπου 21.500. Εγγυηση 2 (=1,5) χρονια, γινεται επεκταση στα 4 (=3,5) ή 5 (=4,5) με κοστος 350€ ή 550€ αντιστοιχα.

Το οδηγησα στην ιδια διαδρομη με το i30 και το Focus. Στην ανηφορα της Καρδιας το αυτοκινητο ανεβαινει ανετα με 6η. Ενω ο ντιζελ ακουγεται εξω αρκετα, μεσα ειναι πολυ ησυχο. Στις στροφες, αν και πολυ ψηλο, δεν γερνει πολυ, ειναι καλυτερο απ' οτι περιμενα. Το τιμονι ειναι ελαφρυ και εχει λιγο τζογο. Γενικα απο ποιοτητα κυλισης μου αρεσε. Εξοπλισμο εχει καλο, αν και λιγο κατωτερο απο τα αλλα δυο. Σε χωρους ειναι απαιχτο. Το εσωτερικο μου αρεσει πολυ. Επισης πλεονεκτημα το υψος στο μπες-βγες και το οτι οι πισω θεσεις ειναι ψηλα τοποθετημενες και βλεπεις καλυτερα εξω (το προσεξαν τα κοριτσια και τους αρεσε).

Τα ερωτηματα μου ειναι τα εξης:
-Ειναι σωστο να υπολογιζω καταναλωση 1 - 1,5 λιτρο λιγοτερο απο τα 3κυλινδρα βενζινοκινητα i30 και Focus; Δεν οδηγω πολυ οικονομικα, εθνικη με 150, αρκετο βουνο με γκαζι και αρκετη πολη. Πιστευω οτι η καταναλωση στα τουρμπο βενζινης, οταν ζοριζονται, θα ανεβαινει περισσοτερο απο το ντιζελ.
-Εχει κανεις αποψη για τον κινητηρα; Η ροπη ειναι φοβερη και οι καταναλωσεις που βλεπω στα reviews και το spritmonitor πολυ χαμηλες. Απο προβληματα, αξιοπιστια τι λεει;
-Η μειωση της τιμης (~12,5%) ειναι λιγη ή μου φαινεται;
-Να αγορασω την επεκταση εγγυησης; Για 2 ή 3 χρονια;

Γενικα μου αρεσει αυτο το αυτοκινητο και νομιζω οτι η ευκολη, "ορθια" προσβαση στη θεση του οδηγου θα παιξει ρολο στο μελλον. Δισταζω ομως να αγορασω μεταχειρισμενο, με λιγοτερο εξοπλισμο και ακριβοτερη τιμη. Αν βεβαια υπολογισω τη διαφορα στην καταναλωση και στην τιμη ανα λιτρο, τελικα ειναι η φθηνοτερη επιλογη μακροπροθεσμα.
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#566041
kantoniou έγραψε:Για αυτό ανησυχούμε;

Ford to refund 'engine fail' EcoBoost customers
https://www.bbc.com/news/uk-england-45628325

https://www.facebook.com/groups/FordEcoboostNightmare/

Με ανησυχησαν αρκετα τα παραπανω, φαινεται οτι πραγματικα υπαρχει θεμα, καθως οι περιπτωσεις στο UK ειναι παρα πολλες. Επισης, αν και μου αρεσε πολυ το Φοκους στην οδηγηση και στο εσωτερικο, μου φαινεται μικρο πορτ μπαγκαζ των 341 lt.

Παμε για τελικο i30 vs Fiat.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#566048 Αν ο τελικός είναι i30 vs Fiat με βάση όσα έγραψες παραπάνω θα έλεγα Φίατ. Οκ, δεν είναι μεν καινούριο αλλά είναι φανερό ότι θα το ευχαριστηθείτε πολύ περισσότερο και θα έχεις και το αβαντάζ των μειωμένων εξόδων. Κάνε καλού κακού και την επέκταση της εγγύησης να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Χθες πάντως που οδήγησα μια Gulieta 1.6 diesel του 18 με 12.000χλμ μου την δίνουν 18.400 όταν έχει 20.600€ υποτίθεται καινούρια αλλά είναι γεμάτο το car από αγγελίες με 0 χιλιόμετρα στα 19.500 περίπου. Οπότε η μείωση τιμής είναι μεν μικρή για τα διεθνή δεδομένα αλλά αναμενόμενη για τα ελληνικά ( εδώ βλέπεις τεστ ντραιβ να πουλιούνται στην τιμή καταλόγου ή άντε κάνα 500αρικο κάτω).

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk