Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#565699 Το Aircross ζητάει 22Κ για καινούριο ανθρωπομεταφορέα, με 5 χρόνια εγγύηση. Το συγκεκριμένο κάνει 50% πάνω και είναι από τα τελευταία αυτοκίνητα που θα κοίταζα να αγοράσω (νομίζω χάνει οριακά από κάποια Skoda, μόνον και μόνον γιατί εκείνα είναι ακόμη πιο άσχημα).
Οπότε, για μένα ούτε τα 22Κ είναι ΟΚ για κάτι σαν το Aircross, ούτε τα σχεδόν 30Κ για μεταχειρισμένη Χ1 είναι επίσης ΟΚ. Όπως είπα, αν απλώς θέλω να μεταφέρω ανθρώπους από το ένα σημείο στο άλλο με ασφάλεια, υπάρχουν καλύτεροι τρόποι (και σίγουρα φθηνότεροι).
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#565707 Εφόσον μιλάμε για ανθρωπομεταφορέα (μεγαλώνει το φέηλ με το σνίτσελ), προτείνω υπομονή μέχρι τον ερχομό του νέου κορόλλα.

Την προηγούμενη εβδομάδα πέρασα από αντιπροσωπία της τογιότα και το αυτί μου πήρε κάτι για απρίλη.

Λαμβάνοντας όμως υπόψιν το άουρις, λογικά θα βγαίνει (όπως το θες εσύ) σε κανα 25άρι+, οπότε βράσε ρύζι...
Άβαταρ μέλους
By Νίκος Παππάς
#565708
g8777 έγραψε:We re running outta of options here. :help:

Ξες τι νομιζω; Οτι επιτηδες το εκανε, να μεινει απο επιλογες και να κρατησει την 120 :lol: :lol:


Δηλαδη επιλογη αυτοκινητου με τοσους παραγοντες που οδηγει σε 3-4 μοντελα αλλα ολα ειναι ακριβα, δεν πρεπει αν εχει κανει αλλος :lol: :lol: :lol:


Γρηγορη φιλικα ε! :lol:
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#565724 Εγώ αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι γιατί όχι ένα κατηγορίας μίνι, ξέρω γω Hyundai i10 αυτόματο, που στην χειρότερη περίπτωση το 1.2 θα βγει 12-12,5 χιλιάρικα. Είναι ιδανικό για απλό commuting, χωράει παντού, πολύ οικονομικό σε όλα, έχει εξαιρετική εγγύηση, έχει πολύ καλούς χώρους για την κατηγορία (χωράει καροτσάκι μωρού: τσεκαρισμένο) και είναι μάλλον το πιο καλοφτιαγμενο της κατηγορίας.
Και θα γλυτώσετε ένα σκασμό λεφτά και κρατάει τιμή μεταχειρισμένου σε επίπεδα που δεν φαντάζεσαι (=αν κι εφόσον στο μέλλον θελήσετε κάτι διαφορετικό το δίνετε ΠΑΝΕΎΚΟΛΑ με ελάχιστη χασούρα)
Και φυσικά πάντα υπάρχει το Golf για το κάτι παραπάνω.
Οκ, αμάξι για γούστα δεν θα έχεις (αν και με τα λεφτά που θα περισσεψουν τσιμπάς και ένα τέτοιο στο μέλλον), αλλά σάμπως το aircross και τα συναφή θα βγάζουν γούστα;

Εν ολίγοις νομίζω ότι αυτό που ψάχνεις ΔΕΝ υπάρχει, οπότε ή κρατάς την πολύ καλή 120 ή παίρνεις κάτι τέτοιο ΦΤΗΝΌ και καλό.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#565726 Aν κατεβαίνεις κάθε μερα την Εθνικη προς Πειραια θα προτιμουσα κατι ποιο ασφαλες. Πχ το Χ1 που ανεφερα θα το προτιμουσα σιγουρα.

Αν κανεις μονο τοπικες διαδρομες τοτε ένα i10 σιγουρα εχει πλεονεκτημα, εκτος από καποια συγκρουση με μεγαλυτερο οχημα οπου εκει θα εχει μειονέκτημα...
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#565727 Προφανώς η κουβέντα αφορά ανθρωπομεταφορείς. Με 10 ή 20Κ δεν παίρνεις κάτι διαφορετικό. Πρέπει να φτάσεις τα 40Κ και σίγουρα και εκεί θα διαφωνήσουμε για το πού αξίζει να δοθούν τα χρήματα...
Τα κριτήριά μου είναι μια χαρά λογικά, γιατί τα κρίνω από την δική μας σκοπιά (της γυναίκας μου και την δική μου) και με δεδομένες τις δικές μας ανάγκες και όχι άλλων.
Πχ το υβριδικό το θέλω για την τεχνολογία του και την ωραία κίνηση στην πόλη, όχι για την οικονομία. Καλώς ή κακώς δεν είναι ψηλά στις προτεραιότητες αυτή η παράμετρος.
Η δική μου λίστα ανθρωπομεταφορέων είναι πιο ευρεία από της γυναίκας μου. Αυτή όμως προτιμάει συμπαγείς διαστάσεις, άρα SUV αντί μικρομεσαία. Οδηγικά επίσης της φαίνονται μια χαρά και τα σουπερμίνι.
Εμένα πάλι μου φαίνονται όλα από μέτρια μέχρι απλώς αποδεκτά και απλά καταπίνω το γεγονός πως εν τέλει στην σημερινή πραγματικότητα πρέπει να είσαι είτε αρκετά πλούσιος για ν' αγοράσεις σοβαρό καινούριο που δεν θα είναι ανθρωπομεταφορέας, είτε θα ψάξεις στα μεταχειρισμένα, που υπάρχουν ακόμη αυτοκίνητα που μπορούν να σε κάνουν να περάσεις καλά...

Άλλοι, με άλλα εισοδήματα και με άλλα κριτήρια, καταλήγουν σε διαφορετικά συμπεράσματα. Για μένα πχ είναι πιο σημαντικό να έχω ένα σημαντικό ποσό στην άκρη για άλλη χρήση. Άλλοι έχουν ήδη το ποσό αυτό, ή έχουν ήδη περιουσία, ή ακόμη καλύτερα την κληρονόμησαν ή την παντρεύτηκαν κ.ο.κ. Κάθε περίπτωση είναι διαφορετική.

Προφανώς λοιπόν δεν έχω κανένα ψυχολογικό να πω πόσο γαμάτος είμαι που οδηγώ ένα Golf, που είναι λίγο καλύτερο από ανθρωπομεταφορέας (γιατί για να είμαι δίκαιος, μπορείς να πας και λίγο πιο γρήγορα και διασκεδαστικά αν το θέλεις, δεν είναι τελειώς χάλια σαν αμάξι όπως κάποια άλλα...). Νιώθω πολύ πιο γαμάτα κάνοντας μια βόλτα την Ducati μου παρά το Golf, το C3 ή το Aircross και προφανώς προτιμώ να τα φάω σε ποτά, φαγητά και συναυλίες, παρά να τα δώσω για αυτοκίνητα σαν το Χ1 που δεν μου προσφέρουν τίποτε απολύτως.

Ό,τι προσφέρει το Χ1, προσφέρει και ένα Tuscon, ένα Qashqai κλπ κλπ, δεν υπάρχει λόγος να επενδυθεί φαιά ουσία, χρήματα ή και κουβέντα σε τέτοια αυτοκίνητα, δεν είναι τίποτε ιδιαίτερο. Προφανώς ακόμη και το Yaris είναι απίστευτα πιο ενδιαφέρον από ένα Χ1 και η τεχνολογία που έχει πάνω του εξαιρετικά ανώτερη από την Χ1. Όσοι καταλαβαίνουν δυο πράγματα, μπορούν να καταλάβουν εύκολα την διαφορά που έχει η Χ1 από την Χ3 ή πως είναι εντελώς παράλογα τα λεφτά που ζητάει πχ η Peugeot για τα 3008/5008. To ότι κάποιοι τ' αγοράζουν, δεν είναι δικό μου πρόβλημα, ο καθένας κάνει κουμάντο στα λεφτά του.

@Asimov
Το i10 αυτόματο βγαίνει μόνον με απλό 4άρι (κανένα πρόβλημα), αλλά συνδυάζεται με το 1.2 μοτέρ. Κοινώς είναι ψόφιο, κάτι που το απορρίπτει η καλή μου. Επίσης, το Picanto είναι απίστευτα πιο όμορφο και πιο μοντέρνο, αλλά βγαίνει στις πλούσιες εκδόσεις στα 15Κ και δυστυχώς με ελλείψεις στον εξοπλισμό και είτε σε 1.0 turbo χειροκίνητο, είτε 1.2 ατμόσφαιρα αυτόματο. Συνδυασμοί που απορρίπτονται. Υπόψιν, στα 15Κ δεν έχει καν αυτόματο κλιματισμό, που το θεωρώ απλώς απαράδεκτο. Μπαίνει εξτρά σε παραγγελία και παράδοση σε 4 μήνες βέβαια...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#565728 Καλά το Χ1, Χ2 είναι ανέκδοτο...
Να χε 25 χιλιάρικα μαξ να το συζητάγαμε
Άβαταρ μέλους
By GTS
#565729
Asimov έγραψε:Καλά το Χ1, Χ2 είναι ανέκδοτο...
Να χε 25 χιλιάρικα μαξ να το συζητάγαμε


Το αμαξι που εχω υποψιν είναι σχεδόν καινουριο (5κ χμ) και δεν απεχει πολύ από τα 25κ. Αλλα πιστευω θα συμφωνεις και σε κατασκευη και σε ασφαλεια είναι πολύ ανωτερο από το C3 Aircross, ενώ εχει και παρομοια εξοδα σε βενζινη και τελη (οκ επσκευες είναι άλλο θεμα αλλα είναι ακομα καινουριο και εχει εγγυηση κλπ).
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#565730 Btw στα μάτια μου το picanto είναι κακομουτσουνο αλλά οκ, γούστα....
Επίσης το 1.2 i10 ψόφιο δεν το λες, θα πρότεινα να το οδηγήσετε
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#565731
GTS έγραψε:
Asimov έγραψε:Καλά το Χ1, Χ2 είναι ανέκδοτο...
Να χε 25 χιλιάρικα μαξ να το συζητάγαμε


Το αμαξι που εχω υποψιν είναι σχεδόν καινουριο (5κ χμ) και δεν απεχει πολύ από τα 25κ. Αλλα πιστευω θα συμφωνεις και σε κατασκευη και σε ασφαλεια είναι πολύ ανωτερο από το C3 Aircross, ενώ εχει και παρομοια εξοδα σε βενζινη και τελη (οκ επσκευες είναι άλλο θεμα αλλα είναι ακομα καινουριο και εχει εγγυηση κλπ).
Όταν η αντίστοιχη 118 έχει ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΑ 24-25 χιλιάρικα, δεν είναι απλά ακριβό, είναι κλοπή, όπως και όλα αυτά τα SUVοειδη για να λέμε του στραβού το δίκιο
Άβαταρ μέλους
By g8777
#565732 Εγω απο την αλλη νομιζα οτι μιλαμε για αυτοκινητο πολης με εμφαση στην ανεση (duh) και οχι PORSA 917 DAYTONA.

:s_whiteflag :s_whiteflag :s_whiteflag

Ασιμω ΓΙΑ ΟΝΟΜΑ. :help:
Άβαταρ μέλους
By GTS
#565733
HighFidelity έγραψε:Ό,τι προσφέρει το Χ1, προσφέρει και ένα Tuscon, ένα Qashqai κλπ κλπ, δεν υπάρχει λόγος να επενδυθεί φαιά ουσία, χρήματα ή και κουβέντα σε τέτοια αυτοκίνητα, δεν είναι τίποτε ιδιαίτερο. Προφανώς ακόμη και το Yaris είναι απίστευτα πιο ενδιαφέρον από ένα Χ1 και η τεχνολογία που έχει πάνω του εξαιρετικά ανώτερη από την Χ1. Όσοι καταλαβαίνουν δυο πράγματα, μπορούν να καταλάβουν εύκολα την διαφορά που έχει η Χ1 από την Χ3 ή πως είναι εντελώς παράλογα τα λεφτά που ζητάει πχ η Peugeot για τα 3008/5008. To ότι κάποιοι τ' αγοράζουν, δεν είναι δικό μου πρόβλημα, ο καθένας κάνει κουμάντο στα λεφτά του.


Kαλα εδώ το ξεχειλώνεις λιγο το θεμα. Το Κασκαι σε ποιοτητα κατασκευης καμμια σχεση εχει με το Χ1. Για το Τουσον δεν γνωριζω.

ΤΟ γιαρις υβριδικο πιθανον να εχει καποια υβριδικη τεχνολογια αλλα εχει και CVT συν το ότι πρακτικα είναι αχρηστο σε ταξιδι, θα σε γυρισει 20 χρονια πισω σε εμπηρεια. Φυσικα στο μποτιλιάρισμα θα υπερεχει σε σχεση με Χ1.

Ο κατοχος του Χ1 εχει και Γιαρις υβριδικο και 108 και ειχε Κασκαι πριν. Οποτε μπορει να σε ενημερωσει για τις διαφορες στην χρηση του κάθε οχήματος.
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#565734
GTS έγραψε:
Asimov έγραψε:Καλά το Χ1, Χ2 είναι ανέκδοτο...
Να χε 25 χιλιάρικα μαξ να το συζητάγαμε


Το αμαξι που εχω υποψιν είναι σχεδόν καινουριο (5κ χμ) και δεν απεχει πολύ από τα 25κ. Αλλα πιστευω θα συμφωνεις και σε κατασκευη και σε ασφαλεια είναι πολύ ανωτερο από το C3 Aircross, ενώ εχει και παρομοια εξοδα σε βενζινη και τελη (οκ επσκευες είναι άλλο θεμα αλλα είναι ακομα καινουριο και εχει εγγυηση κλπ).

Σε ασφάλεια παθητική, σίγουρα γιατί είναι μεγαλύτερο. Σε ενεργητική, όχι, αν δεν έχει όλα τα συστήματα ασφαλείας (δεν ήταν στάνταρντ στο Χ1, έπρεπε να τα πληρώσεις επιπλέον).
Όπως και να 'χει, θα το γράψω ξανά, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν με ενδιαφέρει και το πρόβλημά του δεν είναι μόνον η τιμή, αλλά πως δεν μου αρέσει καθόλου μα καθόλου. Το ότι έχει λίγο καλύτερα πλαστικά από το Tuscon πχ, δεν το κάνει στα μάτια μου πιο επιθυμητό. Προτιμώ να οδηγώ το κορεάτικο που είναι τιμιότατο και έχει και 7 χρόνια εγγύηση, παρά το Χ1 και γενικά "δήθεν" αυτοκίνητα σαν αυτό.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#565735
Asimov έγραψε:
GTS έγραψε:
Asimov έγραψε:Καλά το Χ1, Χ2 είναι ανέκδοτο...
Να χε 25 χιλιάρικα μαξ να το συζητάγαμε


Το αμαξι που εχω υποψιν είναι σχεδόν καινουριο (5κ χμ) και δεν απεχει πολύ από τα 25κ. Αλλα πιστευω θα συμφωνεις και σε κατασκευη και σε ασφαλεια είναι πολύ ανωτερο από το C3 Aircross, ενώ εχει και παρομοια εξοδα σε βενζινη και τελη (οκ επσκευες είναι άλλο θεμα αλλα είναι ακομα καινουριο και εχει εγγυηση κλπ).
Όταν η αντίστοιχη 118 έχει ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΑ 24-25 χιλιάρικα, δεν είναι απλά ακριβό, είναι κλοπή, όπως και όλα αυτά τα SUVοειδη για να λέμε του στραβού το δίκιο


Όπως ξερεις το εχω το 118, είναι τελειως διαφορετικο αυτοκινητο και όχι φιλικο στην πολη λογω πισωκινησης και διαστασεων/αναλογιων. Το Χ1 απευθύνεται σε οσους θελουν χωρους και είναι υπερυψωμενο. Επισης εχει μερικα στοιχεια εξοπλισμου που το 118 δεν εχει στανταρ (αυτοματο φρεναρισμα, καμερα για τα ορια ταχύτητας) και νομιζω αλουμινιο στην αναρτηση. Διαφορετικα αυτοκίνητα σιγουρα.