Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#565601 και εμεις με το 3πορτο 306,κανενα θεμα.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#565605 Σήμερα λένε ότι τα παιδιά πρέπει να κοιτάνε πίσω στα καθισματακια όσο περισσότερο γίνεται.
Σίγουρα πάνω από μερικούς μήνες που είναι τα καθίσματα 0-9 κιλά. Κάποιοι λένε μέχρι 4 ετών.

Η διαδικασία να βάλεις / δεσεις, βγάλεις / λύσεις βρέφος η μικρό παιδί από τριπορτο είναι επίπονη.
Αν βρέχει δε, εφιάλτης.
Αν έχεις παρκάρει σε ψηλό πεζοδρόμιο και βρέχει, Γ@μ@ τα με.μεγάλα γράμματα.

Το έκανα για δύο μέρες με δεκατριών μηνών παιδί σε Hyundai accent τριθυρο και ακόμα θυμάμαι την μέση μου να διαμαρτύρεται.

Από το Mi A1.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#565606 Αυτό το έχει αποφασίσει και η αγορά, πλην Golf και 1 , που και αυτά σταματάνε σε μερικούς μήνες, παίζει να μην υπάρχει άλλο τρίθυρο μικρομεσαίο αυτή τη στιγμή.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#565608
Νίκος Παππάς έγραψε:Το έκανα για δύο μέρες με δεκατριών μηνών παιδί σε Hyundai accent τριθυρο και ακόμα θυμάμαι την μέση μου να διαμαρτύρεται.

Το έκανα για 2,5 χρόνια με τη clk. Μεγάλη βλακεία που δεν πήρα πιο γρήγορα το lexus.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#565617
REALZEUS έγραψε:Πάντως δεν καταλαβαίνω το μένος εναντίων των διπλοσύμπλεκτων. ΟΚ, είναι λίγο πιο jerky στο σταμάτα-ξεκίνα, αλλά είναι γρήγορα και οικονομικά. Από άποψη αξιοπιστίας κάποια είναι καλύτερα από κάποια άλλα, κάτι που ισχύει για όλα τα υποσυστήματα ενός αυτοκινήτου.


Βασικά, κανείς δεν είπε πως είναι κακά στη χρήση, το αντίθετο. Το πρόβλημα είναι πως η αναξιοπιστία των υλοποιήσεων της VW έχει φοβίσει πολύ κόσμο. Δεν έχει πλάκα κάθε Χ χλμ να δίνεις χιλιάρικα... :tomato:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#565664 Απλά τα δικά της ήταν πρώτα και έβγαλαν κακό όνομα... :lol:

Και, αν θυμάμαι καλά, και της Ford δεν ήταν και πολύ σόι... :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By mirage
#565671 Της Ford ηταν οπως θα έλεγε και ο popol@ros τριμπουρδελο στην αρχή. Σε ένα Smax που οδήγησε πριν κανα χρόνο με 2500χλμ ηταν φοβερά βελτιωμένο πάντως. Από αξιοπιστία σιγουρα τα πρώτα ειχαν θεματα τα τελευταία δεν γνωρίζω.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#565686 O καθένας μπορεί να έχει τις συμπάθειες και τις αντιπάθειές του, από εκεί και πέρα όποιος θέλει, μπορεί να αγνοήσει τα στοιχεία. Κοινώς, ο κόσμος το 'χει τούμπανο κι εμείς κρυφό καμάρι...
https://www.wheels.ca/top-ten/seven-shi ... -to-avoid/

Στην πρώτη τριάδα τα διπλοσύμπλεκτα της Ford και φυσικά το πολυαγαπημένο DSG... Φυσικά, δεν είναι μόνον τα διπλού συμπλέκτη που εμφανίζονται προβληματικά, φαίνεται πως ότι αγγίζει η FCA γίνεται στάχτη και μπούρμπερη!
:ninja:
Άβαταρ μέλους
By GTS
#565688 Aν μπορεις να κανεις υπερβαση στο άλλο φορουμ εχει καποιος ένα Χ1 βενζινη με αυτοματο Aisin που το δινει 28-29κ.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#565690
GTS έγραψε:Aν μπορεις να κανεις υπερβαση στο άλλο φορουμ εχει καποιος ένα Χ1 βενζινη με αυτοματο Aisin που το δινει 28-29κ.

Τρομακτικά πολλά χρήματα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. :oops:
Δεν με ενδιαφέρει καμία έκδοση της Χ1, σε οποιαδήποτε τιμή κι αν είναι αυτή. Είναι αυτοκίνητα για άλλο κοινό και με άλλες προτεραιότητες. Εγώ αν πρόκειται ν' αγοράσω ανθρωπομεταφορέα επιμένω να τον πληρώσω ως τέτοιο.

ΥΓ: Υποθέτω πως λες το 4tforum, μπορείς να το αναφέρεις κανονικά εδώ, δεν μαλώνουμε τον κόσμο ούτε τον τιμωρούμε.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#565691
kostis20 έγραψε:Τo tct της Fiat φαίνεται ότι δε βγάζει προβλήματα...
Το 9αρι είναι και στη λειτουργία του πολύ κακο.
< A3003 >

Ναι, αυτό έχω καταλάβει. Γι' αυτό και δεν το έχω αποκλείσει από την λίστα. Το ψάχνω και σαν μεταχειρισμένο το 500Χ, αλλά δεν νομίζω να το βρω.
:s_dunno
Νομίζω πως θα κινηθούμε αρκετά πιο χαμηλά.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#565697
Anonymous Founder έγραψε:
GTS έγραψε:Aν μπορεις να κανεις υπερβαση στο άλλο φορουμ εχει καποιος ένα Χ1 βενζινη με αυτοματο Aisin που το δινει 28-29κ.

Τρομακτικά πολλά χρήματα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. :oops:
Δεν με ενδιαφέρει καμία έκδοση της Χ1, σε οποιαδήποτε τιμή κι αν είναι αυτή. Είναι αυτοκίνητα για άλλο κοινό και με άλλες προτεραιότητες. Εγώ αν πρόκειται ν' αγοράσω ανθρωπομεταφορέα επιμένω να τον πληρώσω ως τέτοιο.

ΥΓ: Υποθέτω πως λες το 4tforum, μπορείς να το αναφέρεις κανονικά εδώ, δεν μαλώνουμε τον κόσμο ούτε τον τιμωρούμε.


Σε σχεση με το C3 Aircross πιστευω οτι αξιζει πολυ η διαφορα στην τιμη. Καινουριο κανει 35-35 αλλα το συγκεκριμενο ειναι αχρησιμποιητο και με 2 χρονια εγγυηση και δωρεαν σερβις για 3 χρονια. 2 ετων ειναι.