Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#565602
It is with great sadness that we announce the death of John H Haynes OBE, the creator of the famous Haynes Manual, founder of the Haynes Publishing Group PLC and the Haynes International Motor Museum. John passed away peacefully surrounded by his family on the evening of Friday 8th February, aged 80, after a short illness. John was a kind, generous, loving and devoted husband, brother, father and grandfather, who will be missed enormously. Our thoughts and prayers are with his wife Annette, his brother David and sister Mary, his sons J and Chris and their families.

Read the full obituary here

https://haynes.com/en-gb/john-harold-ha ... HM_aABgbUU


RIP :s_howdy
Άβαταρ μέλους
By drdino
#565607 RIP. Τρομερή πηγή γνώσης.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#565611 Θυμάμαι που είχα παραγγείλει το manual του Accord στο No Limits στην Καλλιρόης. Πρέπει να ήταν το πρώτο τεχνικό βιβλίο που αγόρασα κάπου στα 90s :oops:

Nα ναι καλά ο άνθρωπος :)
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#574602 Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#576036
Οι Ελληνες δεν αγόρασαν αυτοκίνητο τον Μάρτιο -Καθοδικά οι πωλήσεις [πίνακας]
Κώστας Φούζας
11|04|2019
ΠΗΓΗ [iefimerida.gr]

Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ, οι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών το μήνα Μάρτιο 2019 υπήρξαν μειωμένες κατά -13,9% ως προς το μήνα Μάρτιο 2018.

Συνολικά, στο τρίμηνο Ιανουαρίου-Μαρτίου 2019 οι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών είναι ελαφρώς μειωμένες κατά -1,8% ως προς το αντίστοιχο διάστημα του 2018.

Σημειώνεται ακόμη πως η αγορά αυτοκινήτου κατά το πρώτο τρίμηνο του 2019 κινήθηκε -64,8% χαμηλότερα ως προς το μέσο όρο προ κρίσης (2000-2009).

Στα καινούργια φορτηγά παρατηρείται αύξηση (+5,3%) από τις αρχές του έτους, ως προς την ίδια περίοδο πέρυσι, ενώ και στα καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc) οι ταξινομήσεις υπήρξαν αυξημένες κατά +6,8% ως προς το 2018.

Εικόνα

ΠΗΓΗ [iefimerida.gr]
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#582270
Βουλγαρία, Σερβία και Τουρκία «υποψήφιες» για το νέο εργοστάσιο της VW
Στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης της παραγωγής λόγω των αναγκών που προκύπτουν από την ηλεκτροκίνηση.

Ο όμιλος Volkswagen έχει ξεκινήσει συζητήσει για να φτιάξει ένα νέο εργοστάσιο στην Ευρώπη. Οι συζητήσεις ανακοινώθηκαν επίσημα από την ίδια την αυτοκινητοβιομηχανία και όπως αναφέρει τυγχάνουν της έγκρισης των επιτροπών εποπτείας και διαχείρισης.

Η VW αναζητά την καλύτερη δυνατή τοποθεσία για την επένδυσή της, η οποία είναι απαραίτητη λόγω της συνολικής αναδιάρθρωσης της γραμμής παραγωγής του γκρουπ, στο πλαίσιο της οποίας κάποια εργοστάσια μετασχηματίστηκαν σε μονάδες παραγωγής αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Οι περιοχές στις οποίες προσανατολίζεται η εταιρεία για να χτίσει το καινούργιο της εργοστάσιο βρίσκονται στην ανατολική Ευρώπη, με χώρες όπως η Βουλγαρία, η Σερβία και η Τουρκία να έχουν ήδη εκδηλώσει ενδιαφέρον και να βρίσκονται σε συνομιλίες για να προσελκύσουν την επένδυση αυτή και να επωφεληθούν οι τοπικές και όχι μόνον οικονομίες.

Το νέο εργοστάσιο αναμένεται να φιλοξενήσει τη γραμμή παραγωγής των Skoda Karoq και SEAT Ateca, με δεδομένο ότι και τα εργοστάσια της Τσεχίας αυτή τη στιγμή δεν μπορούν να καλύψουν επαρκώς την αυξημένη ζήτηση.

https://www.drive.gr/news/kosmos/boylgaria-serbia-kai-toyrkia-ypopsifies-gia-neo-ergostasio-tis-vw?fbclid=IwAR3CEoJYeDlMMjSmJ4eBnL-EX9mZGPvo6ibN-QxocTeXxHY16gZMr6G2smo

Εμείς κλασικά...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#582271 Δεν συμφέρουμε για τέτοια επένδυση. Για ποιο λόγο να προτιμήσουν εμάς αντί για την Σερβία ή την Βουλγαρία; Πιο εύκολα θα βρουν προσωπικό εξειδικευμένο σε παραγωγή και θα είναι και φθηνότερο.
Άβαταρ μέλους
By Νίκος Παππάς
#582565 Ο ΟΑΣΑ θέτει ξανά σε λειτουργία τις φωτογραφικές κάμερες, έτσι ώστε οι οδηγοί των οχημάτων να σεβαστούν τις λεωφορειολωρίδες, προκειμένου λεωφορεία και τρόλεϊ να πραγματοποιούν τα δρομολόγιά τους χωρίς καθυστερήσεις.

Σε έγγραφο που δημοσιεύτηκε στη «Διαύγεια» αναφέρεται ότι θα διατεθούν συνολικά 10.000 ευρώ από τον προϋπολογισμό του ΟΑΣΑ για τη συντήρηση των καμερών καταγραφής παραβάσεων στις λεωφορειολωρίδες.

Σήμερα, από τις 14 κάμερες που διαθέτει συνολικά η Τροχαία, σε λειτουργία τίθενται καθημερνά κατά μέσο όρο οι επτά κι αυτές μόνο στις ώρες αιχμής. Η συντήρηση των καμερών αναμένεται να αυξήσει τις κλήσεις από τους αστυνομικούς της Τροχαίας.

Οι εν λόγω κάμερες μπορούν να φωτογραφίζουν τις πινακίδες κυκλοφορίας των οχημάτων. Μετά ακολουθεί η ταχυδρομική αποστολή της κλήσης, η οποία συνοδεύεται από τη φωτογραφία.

Συνολικά στην Αθήνα υπάρχουν 43 στύλοι, στους οποίους μπορούν να τοποθετηθούν οι κάμερες. Η ευθύνη για τη διαχείρισή τους είναι της Αστυνομίας, ενώ για τη συντήρησή τους, του ΟΑΣΑ.


https://www.autoblog.gr/2019/05/16/epan ... iolwrides/
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#583651 Εικόνα

https://www.zougla.gr/automoto/news/art ... i-germania

:shifty:
Άβαταρ μέλους
By Govus
#583656 Αυτό το "φαινόμενο" με τη Skoda μπορεί να το εξηγήσει κανείς;
Πώς γίνεται να υπερέχει ξεκάθαρα σε αξιοπιστία έναντι των άλλων εταιρειών του VAG :hmmm: ;
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#583660 ίσως λιγότερα ηλεκτρονικά Gremlins λόγω πιο βασικού εξοπλισμού που πρωτοδοκιμάστηκε στα premium του ομίλου και έλυσε τα προβλήματά του, ίσως αισθάνονται οτι πλήρωσαν αναλογικά λίγα χρήματα και είναι πιο ελαστικοί.